شناسه خبر : 50298
سه شنبه 11 آبان 1395 , 11:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بستری شدن جانباز شیمیایی ورزشکار

"حسین دین محمدی" از جمله جانبازان فعال و پرانرژی است که ضمن انجام امور وکالت، در ورزش نیز ید طولایی دارد که متاسفانه به دلیل مشکلات ریوی و شدت گرفتن ضایعه شیمیایی اش، در "بیمارستان بهمن" تهران بستری و تحت درمان قرار گرفته است.

فاش نیوز - یکی دیگر از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرنگارما "حسین دین محمدی" از جمله جانبازان فعال و پرانرژی است که ضمن انجام امور وکالت، در ورزش نیز ید طولایی دارد که متاسفانه به دلیل مشکلات ریوی و شدت گرفتن ضایعه شیمیایی اش، در "بیمارستان بهمن" تهران بستری و تحت درمان قرار گرفته است.

همین گزارش حاکیست، نمونه برداری از ریه آسیب دیده وی برای پاتولوژی و شناسایی نوع درمان برای بالابردن سطح بهبودی ایشان، انجام پذیرفته است.

حسین دین محمدی در دوران پرشکوه دفاع مقدس به عنوان بسیجی درجبهه های حق علیه باطل حضور داشت که با بمباران شیمیایی هواپیماهای دشمن بعثی به درجه جانبازی نائل و با اراده ای ستودنی به تحصیل خویش ادامه داد و در رشته حقوق، فارغ التحصیل شده است و اکنون جزء وکلای پایه اول دادگستری می باشد.

وی همچنین جزء ورزشکاران بااخلاق بوده و از روحیه شادابی برخوردار است.

فاش نیوز برای این جانبازگرانقدر و همه جانبازان و ایثارگران این مرز و بوم از درگاه حضرت باریتعالی طلب عافیت می نماید.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
مواظب خودت باش عزیزم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi