شناسه خبر : 50299
سه شنبه 11 آبان 1395 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با خانواده‌ شهدای فاجعه سامرا

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری با خانواده‌ شهدای فاجعه تروریستی شهر سامرا دیدار و گفتگو کرد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با خانواده شهدای فاجعه تروریستی شهر سامرا بیان کرد: خانواده شهدا، عزیزان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی خطاب به خانواده شهیده خیری شیخی تصریح کرد: شما فداکاری بسیار بزرگی انجام دادید و با تقدیم عزیزان خویش  قطعاً در پیشگاه خدای متعال از پاداش و اجر والایی برخوردار خواهید بود.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدار تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند که اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب از گزند دشمنان حفظ نمی‌شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری ضمن محکومیت جنایت ددمنشانه تروریست ها در به خاک و خون کشیدن زائرین حرمین عسکرین (علیهم السلام ) یاداور شد: جریان تکفیری صهیونیستی از انسانیت بویی نبرده و اقداماتی از این دست نشانه سرخوردگی و اضمحلال این جریان در دستیابی به اهداف جنایاتکارانه خویش است و بدون تردید دست انتقام الهی ریشه ظلم را  با همان ظلمشان می خشکاند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری خاطر نشان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخاری بزرگ است.

گفتنی است، در  جریان این دیدار معاونین دادگستری و شماری از مسئولان قضایی استان هرمزگان  حجت الاسلام والمسلمین اکبری را همراهی کردند و در ادامه ،فرزندان و اعضای خانواده  شهیده خیری شیخی به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی مادر شهید خود پرداختند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان این دیدار ضمن آرزوی غفران و رضوان الهی برای آن شهید والامقام ، به رسم یادبود لوح سپاسی را به خانواده شهیده شیخی تقدیم کرد.

براساس این گزارش، شهیده خیری شیخی در شهر مقدس سامرا در کشور عراق و در پی عملیات تروریستی گروهک تکفیری صهیونیستی داعش به مقام رفیع شهادت نائل شد.

 

منبع: خبرگزاری میزان
اینستاگرام
سلام
الان وقت جدایی نیست .
این همه خون دل می خوریم که یه نفر از گروه ما جدا نشه !
دلیل رفتن آقای کوثری چیه ؟
نکنه لباس مدافع حرمی پوشید ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi