شناسه خبر : 50304
سه شنبه 11 آبان 1395 , 13:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش دیدارهای رهبر معظم انقلاب با خانواده شهدای استان کرمان

کتاب «کریمانه»

کتاب دیدارهای رهبر معظم انقلاب با خانوادۀ شهدا در سفر استانی سال ۱۳۸۴ به کرمان با عنوان «کریمانه» توسط انتشارات صهبا منتشر شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات فاش نیوز، کتاب «کریمانه» سومین کتاب از مجموعه کتاب‌‌های «خانه بهشتیان» ماجرای حضور رهبر معظم انقلاب در منازل شهدای استان کرمان از سوی موسسه جهادی(صهبا) راهی بازار کتاب شد.

دیدار با خانوادۀ شهدا از دوران ریاست جمهوری تاکنون جزء جدانشدنی برنامه‌های رهبر معظم انقلاب بوده است. کسانی که در چنین محافلی حضور داشته‌اند از سبک رفتاری گرم و صمیمانۀ آقا با خانوادۀ معظم شهدا تعریف‌ها کرده‌اند.

از جمله برنامه های ثابت سفرهای استانی آیت‌الله خامنه‌ای حضور در منازل خانوادۀ شهدا و دیدار با آنهاست. «صهـبا» در سومین کتاب از سری کتاب‌های «خانه‌ی بهشتیان» به سراغ سفر سال 1384 به استان کرمان و دیدارهای خاص ایشان با خانواده معظم شهیدان رفته است. دیدارهایی که در کنار رهبر معظم انقلاب، فرماندۀ دیروز لشکر 41 ثارالله کرمان و فرماندۀ امروز نیروی قدس سپاه پاسداران نیز حضور دارد.

در این دیدارها حاج قاسم سلیمانی، هم از خصوصیات شهدا تعریف می‌کند و هم اعضای خانوادۀ شهدا را چون خویشان و نزدیکانش معرفی می‌کند.

خواندنی‌ترین بخش زندگی شهدای کرمانی در این دیدارها نحوۀ سلوک این بزرگان در میان خانوادۀ خود و با همسر و فرزندانشان است.

کتاب «کریمانه» ازسویِ انتشارات صهبا (مؤسسۀ ایمان جهادی) در سیصد صفحه رنگی روانه بازار نشر شده و هم‌اکنون در « فروشگاه اینترنتی موسسه جهادی(صهبا) » و کتاب‌فروشی‌ها در دسترس و قابل‌ تهیه است.

اولین نسخه‌های این کتاب به خانوادۀ شهدایی که شرح دیدار آنها با رهبر معظم انقلاب بیان شده، اهدا شد.

اینستاگرام
با سلام واحترام
ما جانبازورزمنده دوران دفاع مقدسیم.
هنوز عشق وعلاقه آن زمان در ما وجود دارد وحماسه های رزمندگان عزیز یادمان هست وهرگز آن همه ایثارگری وصداقت وایمان واخلاص یادمان نمی رود.
دوست داریم فرصتی برای مال مهیا شود که خاطرات دفاع مقدس و خاطرات مدافعان حرم را بخوانیم ولذت آنرا را بیشتر حس کنیم.
لذا تقاضا دارم هرچه زودتر یک گوشه از سایت خودتان را به خاطرات رزمندگان ومدافعان حرم بضورت pdf اختصاص بدهید.تا ما بتوانیم با دانلود آن استفاده ی بیشتری ببریم.
مشکلات مالی از یک سو ودردسترس نبودن کتب از سوس ی دیگر ومشکلات جسمی و...مانع دریافت ومطالعه کتاب خاطرات است ولی درصورت وجود نسخه دیجیتال کتاب این مشکلات را آسان تر می کند.
صفحه زنگ خاطره خیلی خوب است ولی هم مطالب آن کم است وهم خاطرات کوچک بوده ودنباله دار نیستند.
این صفحه هم ماندگار باشد خوب است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi