شناسه خبر : 50318
چهارشنبه 12 آبان 1395 , 18:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قول پیگیری پرونده اختلاس بانک دی

عضو فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس گفت: خروجی پرونده اختلاس بانک دی پس از پایان تحقیقات قوۀقضائیه اعلام می‌شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش‌نیوز، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس‌شورای‌اسلامی روز چهارشنبه 12 آبان، در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش نظارتی مجلس‌ شورای‌اسلامی اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم در مجلس‌شورای‌اسلامی همچنان پیگیر پرونده اختلاس در بانک دی هستم، و إن شاالله خروجی این پرونده پس از پایان تحقیقات در قوۀ‌ قضائیه اعلام خواهد شد.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس و نماینده آزاده همدان در پاسخ به سؤال خبرنگار فاش‌نیوز در مورد مفتوح بودن پرونده بانک‌دی اظهار داشت: در حال حاضر بر روی این پرونده کار می‌شود و افرادی هم در این رابطه بازداشت شده‌اند.

خجسته خاطر نشان کرد: همه این کارها اخیراً انجام شده است، ولی باید صبر کنیم تا اقدامات بیشتری بر روی پرونده انجام شود و چون این پرونده از حیطۀ مجلس خارج و به قوۀقضائیه محول شده است، این قوّه تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

رئیس سابق کمیسیون شوراها با انتقاد فسادهای مالی در کشور تصریح کرد: تخلّف، تخلّف است و فساد، فساد است و مختصّ به این دولت و آن دولت نیست، فساد هر جا که بود فساد است و باید با آن برخورد جدی شود، حال احمدی نژاد باشد یا دیگری، حال یا آینده باشد، باید با آن برخورد شود.

وی در پایان متذکر شد: لذا این بحث های فساد مالی در بنیاد شهید، بانک‌دی و بانک سرمایه بررسی و کار بر روی پرونده های آن انجام می شود.

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
برادر دیگه این منت گذاشتن نداره که شما هر هفته یکبار رسانه ایش میکنید . خوبه دیگه فقط همین رو کم داشتیم از این به بعد هر کس وظیفه اش را انجام داد منتش رو باید سر ما بزارن . عجبا !!

...

یک مطلبی از جای دیگر و دلم خواست اینجا بیان کنم .

در همه حال و از همه مسئولان جمهوری اسلامی ایران دولت و مجلس و بقیه باید حمایت کنیم .
اول اینکه خوبند .
آخر اینکه کمترین کم توجهی :

خدا نکند که گروهای دیگر مملکت را بدست بگیرند .

که ایران عزیز تجزیه

و جنگ بین گروه ها ویرانی ببار می آورد .

می شود مطمئن باش .

بنابراین حمایت از جمهوری اسلامی :

حمایت از خودمان است .

البته اگر بدهکاری خودشان به رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵ % را هم بدهند به نفعشان است .

و از هجمه ما به ظلمشان هم راحت می شوند .

رزمنده ایم تا حقمان را بگیریم .

نمی گذاریم آب خوش از گلویتان :

انشاالله که پائین

نفس که فرو می رود ممد حیات است .

و چون بیرون رود مفرح ذات .
...

از دل برود

انکه از دیده برفت .

...

بدید دیگه

چرا حقمان را نمی دهید .

چرا

چرااااااااااااا

جون مادرتان بدهید .

آفرین شما که خوب بودید .

بدهید حقوقمان را بدهید ‌.

آفرین بر شما .

...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi