شناسه خبر : 50344
شنبه 15 آبان 1395 , 08:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رزمایش 30 هزار نفری بسیجیان خوزستان برگزار شد

رزمایش بزرگ 30هزار نفری الی بیت المقدس بسیجیان خوزستان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان با انجام رزمهای تاکتیکی به منظور مقابله با دشمن خارجی در اهواز برگزار شد.

فاش نیوز -  رزمایش بزرگ 30هزار نفری  الی بیت المقدس بسیجیان خوزستان با حضور  رئیس سازمان بسیج مستضعفان با انجام رزمهای تاکتیکی به منظور مقابله با دشمن خارجی در اهواز برگزار شد.

رزمایش 30 هزار نفری الی بیت المقدس بسیجیان استان خوزستان  روز جمعه با حضور سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان، فرمانده قرارگاه  امام هادی (ع)، خانواده معظم شهدا و جانبازان، مسئولان  و مدیران استانی و لشکری پس از مراسم صبحگاه مشترک در پادگان شهید رستم پور اهواز با رمز "محمد رسول الله" برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و آمادگی شرکت کنندگان در این رزمایش برای دفاع از مرزهای عزت و شرف خاطرنشان کرد: این رزمایش با نام مدافعین حرم در سه قرارگاه نینوا، عاشورا و محرم  با انجام عملیات  تاکتیکی، امداد و نجات، راهپیمایی و رزمهای نزدیک به منظور مقابله با دشمنان خارجی برگزار می شود.

 سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان نیز در این رزمایش با اشاره به آمادگی بسیجیان شرکت کنندگان در رزمایش اظهار داشت:این جوانان پر شور، با انگیزه  و محبان حقیقی اهل بیت آمده اند تا بگویند دوران غربت اهل بیت  و تنهایی ولایت به پا یان رسیده است.

وی گفت: این شعار نیست وعمل این جوان هاست که می گویند ما اهل کوفه نیستیم چرا که این را در دوران انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل امواج ترور نشان دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: بسیجیان ما در دوران دفاع مقدس با رزم جانانه  و ایثارگری های خود این موضوع را نشان دادند و امروز هم در دفاع  از حرم  در میدان نبرد به صف ایستاده اند.

سردار نقدی یادآورشد: این عمل جوانان است که نشان می دهد دوران غربت اسلام به پایان رسیده است وامروز دوران میدان داری حق و حقیقت است و ما نخواهیم گذاشت  حقیقت روی زمین پنهان بماند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان تاکید کرد: ما با خون و جان خود به این میدان آمده ایم و ای امام زمان شما شاهد باشید ما با تمام توان خود برای دفاع از حدود و ثغور اسلام آمده ایم.

در رزمایش 30 هزار نفری الی بیت المقدس، بسیجیان خواهر و برادر گردان های بیت المقدس، کوثر و امام حسین(ع) برای انجام عملیات رزمایشی امداد و نجات به محل های تعیین شده اعزام شدند.

 

گزارش از خانم جعفری

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi