شناسه خبر : 50400
دوشنبه 17 آبان 1395 , 14:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار طلایی: آرزوی ما برگزاری نمایشگاه رسانه های ایثار و شهادت است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:امیدوارم به همت شما جانبازان و ایثارگران شاهد روزی باشیم که نمایشگاه اختصاصی فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور برگزار کنیم

فاش نیوز - سردار طلایی: آرزوی ما  برگزاری نمایشگاه تخصصی رسانه های ایثار و شهادت است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از غرفه فاش نیوز گفت: امیدوارم به همت شما جانبازان و ایثارگران شاهد روزی باشیم که نمایشگاه اختصاصی فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور برگزار کنیم

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، سردار مرتضی طلایی در دومین روز از برگزاری نمایشگاه مطبوعات با تاکید بر تاثیر مثبت برگزاری نمایشگاه های فرهنگی در تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه اظهار داشت: امیدوارم به همت شما جانبازان و ایثارگران شاهد روزی باشیم که نمایشگاه اختصاصی فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور برگزار کنیم تا انواع و اقسام  شبکه ها،سایت ها،خبرگزاری ها گروه ها و همه مجموعه هایی که می تواند در معرفی فرهنگ دفاع مقدس ایفای نقش کنند با زبان هنر  و روز دنیا با نسل جوان ما حرف بزنند و آن فرهنگی که عزت ، سربلندی ، ،دین ، شرف ،ناموس و هستی ما مدیون آن است را آنگونه که بود به جوانان نسل امروز معرفی کنند.

نماینده سومین دوره و نایب رئیس چهارمین دوره شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:ما امیدواریم رسانه ها آنگونه که چهره  و تصویر بچه های رزمنده ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بود را  با همان لطافت و منعت طبع ، روحیه شاد ، رفتارها و سبک زندگی در جبهه ها به نسل های اینده معرفی کنند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد:رسانه ها بچه های جنگ را فقط با اسلحه بدست گرفتن معرفی نکنند بلکه باید ان رفتار و الگوی زندگی که در ان دوران بود و رزمندگان با ایثار و فداکاری به همدیگر عشق می ورزیدند را به نسل جوان امروز معرفی کنند و چهره واقعی جنگ را با همه وجود به نسل های آینده نشان دهند.

نماینده سومین دوره و نایب رئیس چهارمین دوره شورای شهر تهران با بیان اینکه نسل جوان امروز شیفته شنیدن رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس است تصریح کرد:متاسفانه ما تاکنون فقط توانسته ایم یک وجه از زندگی بچه های جنگ را به جامعه معرفی کنیم در حالی که اگر رزمندگان بیایند وجه زندگی واقعی خود را در یگان ،گردان و محل استقرار خود در دوران جنگ تحمیلی برای بچه های امروز بیان کنند خواهیم دید که درس های زیبایی خواهد بود که نسل جوان هنوز عاشق شنیدن آن است.

پژوهشگر برتر و چهره ماندگار جمهوری اسلامی متذکر شد:ما در موضوع فرهنگ دفاع مقدس  کوتاهی و قصورکردیم، ما بدهکار شهداییم و بدهکار شهدای زنده ایم . ما بدهکار ایندگانی هستیم که با این فرهنگ باید کشور و انقلاب را حفظ کنند و ما امروز در انتقال این فرهنگ  به وظیفه مان به درستی عمل نکرده ایم .

رزمنده سابق دوران دفاع مقدس با ابراز خرسندی از فعالیت پایگاه خبری فاش نیوز در عرصه رسانه ای و حضور موثر در برپایی غرفه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تاکید کرد: خوشبختانه همانند سایر عرصه ها ،بچه های جانباز اینجا نیز هستند و این برای من به عنوان کسی که زمانی در جنگ بوده است بسیار مهم است بنا بر این تصمیم گرفتم که به این غرفه بیاییم و به بچه های جانباز عرض ادب کنم.

رییس پلیس سابق تهران بزرگ در پایان متذکر شد:با حضور در غرفه ایثار و شهادت، افتخارم این است که بگویم یک روزی در کنار این بچه ها بودم  و به این خاطر امدم تا حس و هوای ان روزهای ایثار و شهادت را که غرفه فاش نیوز برای من تداعی کرده است را از نزدیک  احساس کنم و از آن بهره ببرم.

 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi