شناسه خبر : 50409
سه شنبه 18 آبان 1395 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گروهی از مردم رشت خواستار اخراج غلامعلی جعفرزاده از مجلس شدند

گروهی از مردم رشت با تجمع در گلزار شهدای رشت نسبت به سخنان غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی اعلام انزجار کردند.

فاش نیوز -  گروهی از مردم رشت با تجمع در گلزار شهدای رشت نسبت به سخنان غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی اعلام انزجار کردند.

بر پایه اگزارش های رسیده، گروهی از مردم رشت با تجمع در گلزار شهدای رشت نسبت به سخنان غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی که برخلاف نظرات رهبر معظم انقلاب اعلام موضع، و از فتنه گران حمایت کرده بود اعلام انزجار نمودند.
تجمع کنندگان خواستار اخراج این نماینده از مجلس شدند.

گزارش ها حکایت از آن دارد که علاوه براین تجمع، مردم بصیر رشت در راهپیمایان ۱۳ آبان نیز خشم خود را از سخنان جعفر زاده ابراز داشتند.
همچنین در سالگرد شهادت  شهید مدافع حرم در مهدیه رشت، شعار مرگ بر فتنه گر و مرگ بر منافق  در واکنش به سخنان غلامعلی جعفرزاده سرداده شد.

این در حالی است که رهبرمعظم انقلاب پیوسته به عبرت گرفتن از فتنه 88 و خساراتی که به کشور زد سخن گفته و می گویند و فتنه را خط قرمز، خصوصا" در واگذاری مسئولیت ها به افراد عنوان کرده اند که سخنان سخیف جعفرزاده مخالفت آشکار با نظرات ایشان تعبیر می شود.

گفتنی است غلامعلی جعفرزاده تا پیش از انتخابات 92 خود را فردی اصولگرا و ضد فتنه گران معرفی می کرد و حتی نگران انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور بود ولی بلافاصله پس از انتخابات، با چرخش 180 درجه ای، - به خاطر دوستی و قرابتی که با نوبخت معاون رئیس جمهور داشت - از حامیان پرو پا قرص و جدی دولت، اصلاح طلبان و فتنه گران شد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کند
البته ایشون احساسی و نادرست نظر داده ولی خوب شاید نشه از مجلس اخراجش کنن.
سلام/ نا گفته نماند ایشان به عنوان نماینده فوافق حق و حقیقت را گفتند؟ این حق نماینده است که از کسی دفاع کند یا دفاع نکند شما به چه اعتراض می کنید؟
دفاع ازوزراحق نماینده است.ولی دفاع ازجریان فتنه وفتنه گران هرگز...
تا اونجایی که ما می بینیم و اطلاع از خود شما داریم همین سایت فاش خیلی زیر پرچم جعفر زاده سینه میزنه و فرش قرمز واسش پهن میکنه !!!!! حالا چطور شد که وجه مخالف در پس دوستی ایواللهی براش برداشتید . هر کسی میتونه در هر لباسی ودر هر جایگاهی نگاه ایران دوستی و.مصلحتی داشته باشه و قرارم نیست که چون نظرش به دولت نزدیکتره به دار تفتیش عقاید آویخته بشه . مخلص کلام فاش عزیز شما که با تمام بالا دستی ها دوستی و سر یه سفره چایی دارچین میخورید بالاغیرتا چوب خط واسش ننداز . مددی یا علی عزت زیاد با و جودا .
راستی فاش عزیز یه لطفی کنید , حالا که در غرفه مطبوعات هستید و انواع والا مقام هارو اونجا میبینی ازشون سوال کن !!! !!!
چرا بچه های همون کسایی که سفارت امریکا رو اشغال کردند حالا واسه مثلا ادامه تحصیل در همین کشور امریکای جنایتکار زندگی میکنن و والدینشونم در شبکه یک سیما بی هیچ ابایی با افتخار اینو واسه مردم میگن ؟ بنظرت فاش عزیز چرا ؟ حدود یک میلیون شهید و دو میلیون جانباز واسه همین امریکای جنایکار بود حالا چرا بچه های اونا میرن امریکا بلاد کفر ؟ واقعا چرا ؟
سلام.متاسفانه جناب جعفرزاده بانطقش درمجلس به دفاع ازوزرای دولت برای بیگانگان خوراک درست کرده که نسنجیده بود!!!
بنام خدا
امیدوارم بعدازگذشت دوماه که چندین مطلب ودرددل رامدیرمحترم سایت ازمن منتشرنکرداین یکـــی رادیگردلیت‌ نکرده ونمایش دهند،
درمملکتی که همه دم ازایثاروشهادت وخداوجبهه و..میزنندشب خوابیدی صبح بلندشدی سازی بگوشت میرسدکه صدایش ناهنجاروتااعماق وجودت راخراش میدهدمگرهمین غلامعلی خان ویلچری نبودکه تادیروزسنگ ایثارگران رابه سینه میزدوبه جدپیگیرمشکلات جامعه هدف بودمگرمیشودایثارگربودوبه فرمانده کل قواواکنش نشان دادویاضدونقیض سخنانش سخن گفت مگرمیتوان بچه جبهه وجنگ بودولی ،ولی فقیه ات رانداشته باشی این که همه اش تناقض است وبوی بدوخطرناکی انتشارمیکندچطوراست که یک جانبازویلچرنشین ازپارسال تاامسال نظرش عوض میشودوبعضی هااسمش رامیگذارندروشن فکری بنظرحقیرهرانسانی که درخط ولایت بوده درجنگ حضورداشته وناگهانی ازمسیرولایت فاصله بگیرداین فردرابایدهرهری مذهب وواهی طلب معرفی کردوهرشخصیکه ازخطوط قرمزی که نزدیک بوداصل نظام وخون مطهرشهدارابنابودی بکشدعبورکندانقلابی نیست وبایددرنگاه عموم بعنوان .......معرفی گرددوآفرین ،برغیرت مردمان ولایت مدارسرزمینم ایران چه رشت باشدچه گرگان،مستدام بادسایه مقام عظمـــای ولایت،
سلام ، اینگونه چرخش ها مصلحت سیاست بازان است که مدعی اعتدال شدند لابد دوستی با آقای نوبخت باعث شده تا پسر نوح خاندان نبوتش را گم کند!! وقتی امام جمعه تهران اختلاس کننده را دزد بیت المال خطاب کرد و بلافاصله آقای نوبخت آن دزد را بعنوان ذخیره نظام معرفی کرد خاندان نبوتش گم شد. هدایت مخصوص هدایت یافتگان و ضلالت برای گمراهان است.
اسلام همچون دریا است که کثافات خودش را بیرون ریخته لذا بارها تجربه کردیم هر شخصی در لباس اسلام دچار فساد شود و با شعار و ظاهر فریبی چند روزی مخفی شود سرانجام اسلام کار خودش را میکند و فرد فاسد را بیرون میکند.
آقای فاش نیوز عزیز
این عکسها روز دوشنبه مربوط به اعزام کاروان پیاده رشت به کربلا بوده که از مزار شهدا اعزام شدند و نه تجمع بر علیه جعفرزاده، سرچ کنی اعزام کاروان پیاده متوجه میشوید خبر از پایه دروغ است!
هرچند بنده سخنانن جعفرزاده را در دفاع از دولت بر نمی تابم چون دولت برای جانبازان هیچ کاری نکرده است.ممنونم
نماینده ای که درهرموضوعی ازادی برای ابرازنظرنداشته باشد وازبیم خوش یاعدم خوش امدن عده ای دراعلام نظرات نمایندگی ملاحضه کند.ان رانماینده مجلس نبایدنامیدبلکه دنباله روصحیح تراست نامش نهاده شود؟چراتحمل هاکم شده.چراعده ای ازبیم عده ای هوچی بایدنظراتشان رادرگلوخفه کنند؟اگرخارج ازخطوط قرمزنظام سخنی بمیان اورده دردرجه اول خودنمایندگان دلسوزدرمجلس وسپس هیئت ریئسه مجلس ایااشنابه وظائفشان نیستندکه عده ای بیرون مجلس به سخنان نماینده اعتراض وهوچی گری نمایند؟واقعانمیدانم وی چه گفته وعلاقه ای ندارم بدانم اما اگرنمایندگان ملاحضه کارباشندسرنوشت کشورومردمی ازپیش رقم خورده است؟اگرامروزمدرس مدرس شده.تنهابخاطر اشنایی به وظائفش بوده که ان راباشهامت به اجرادرمیاورد؟
وچنانچه نماینده ای ازاین امانت الهی قصدسواستفاده راداشت انوقت ابتدا نهادهای نظارتی درداخل وبیرون مجلس وظیفه دارندکه مطابق بانوع اتهام برخوردمناسب انجام دهند؟
خدا همه ما را عاقبت بخیر کن شمر هم جانباز بود ولی عاقیت بخیر نشد پناه می برم به خدا از دست مقام ریاست چون گرفتار میز مقام ریاست شویم از خدا دور می شویم
این اقا در دوره قبل هم طرفدار نوبخب بود پس چرا مردم رشت به او رای دادند که الان نتیجشان را می بینند ایراد از او نی ست از مردم است
زنده بادولایت فقیه.نابودباددشمنان ولایت.
برادرها...ریشه ای فکرکنید!اگه دولت همدست فتنه گرانه ودرزیرسایه نظامه،،،غیرممکنه!مامردم حق فتوادادن نداریم!فقط بایدگوش بفرمان آقا،مولا ومقتدایمان حضرت امام خامنه ای باشیم،،،زودتصمیم نگیریم،زوداقدام نکنیم و...
خجالت هم چیز خوبیه فکر میکنید کسی که همه وجودش رو برای انقلاب گذاشته و جانباز نهایی هستش حب دنیا گرفته عجول نباشيد
درود بر این نماینده شجاع و دلیر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi