شناسه خبر : 50418
سه شنبه 18 آبان 1395 , 13:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقتصاد مقاومتی تنها در صورتجلسه ها!

محسن ناطق- مسئولان دولت بجای اجرای اقتصاد مقاومتی بطور مرتب جلسه برگزار می کنند و همان طرح ها و پروژه های سالیان گذشته را فقط با اضافه کردن رویکرد اقتصاد مقاومتی تغییر نام دادند تا بگویند به اقتصاد مقاومتی عمل می کنند.

  مسئولان دولت همیشه بوسیله بی نظمی و مشکلات پیچیده آیین نامه های اجرایی که اکثرا" دستگاه های اجرایی مرتبط هنگام اجرای آیین نامه ها با مشکل مواجه می شوند مملکت را به نابودی کشاندند. مسئولان از بی نظمی استقبال می کنند زیرا هیچوقت کنترل و نظارت در بی نظمی همه گیر قادر به نظام بخشیدن عملکردها نیست.

  از سوی دیگر سه قوه خیلی منسجم هوای همدیگر را دارند و هنگام افشای اختلاس ها و سوء استفاده ها یا شکست طر های مجهول و قراردادهای مجعول می گویند اقدامات قانونی بوده در حالیکه در هیچ یک از قوانین کشور دزدی هزاران میلیاردی یا نابودی سرمایه های کشور وجود نداشته است.

   خدمت رسانی به ایثارگران نیز دچار همین بی نظمی مفرط شده و بسیاری از تسهیلات ایثارگران کاهش یافته یا بطور کامل حذف شدند اما هیچ یک از دستگاه های نظارتی و قوه قضاییه به ترک قانون یا اقدامات خلاف قانون بنیاد رسیدگی نمی کنند. به این ترتیب اعتماد مردم و ایثارگران از دولتی که بدون توجه به مشکلات کشور و فرامین رهبر معظم انقلاب خودسرانه با شیطان بزرگ در دستشویی سازمان ملل قرار ملاقات گذاشته بطور کلی سلب شده است و بی صبرانه در انتظار ورود مسئولان قضایی به هرج و مرج اقتصادی ایجاد شده با بدترین معضل تاریخ کشور بنام تدبیر و امید هستیم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi