شناسه خبر : 50447
جمعه 21 آبان 1395 , 17:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روز پایانی نمایشگاه مطبوعات در غرفه فاش نیوز

در آخرین روز از بیست و دومین جشنواره مطبوعات که بازدیدکنندگان بی شماری ازجانبازان و ایثارگران، فرهیختگان جامعه و همچنین برخی از نمایندگان منتخب مردم درمجلس شورای اسلامی را به دنبال داشت

فاش نیوز - در آخرین روز از بیست و دومین جشنواره مطبوعات که بازدیدکنندگان بی شماری ازجانبازان و ایثارگران، فرهیختگان جامعه و همچنین برخی از نمایندگان منتخب مردم درمجلس شورای اسلامی را به دنبال داشت،ازدقایق اولیه بازگشایی دربهای مصلای بزرگ تهران به روی مشتاقان ، می شد فهمید که روز شلوغ نمایشگاه خواهدبود. روزی پاییزی که آن دسته ازهموطنانی که در طول هفته به دلیل مشغله کاری یا تحصیلی امکان بازدید از غرف متنوع نمایشگاه بیست و دوم مطبوعات را  نداشتند را به این مکان فرهنگی کشانده بود.

 در این میان دیدار دکتر مرادی استاد دانشگاه و از جانبازان نخاعی کشورمان که چراغ امروز فاش را با قدم های آسمانی اش روشن نمود خالی از لطف نبود.

"مهندس کاظمی" نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی دومین بازدیدکننده از غرفه فاش نیوز بود. نایب رییس  کمیسیون قضایی مجلس با شنیدن سخنان جانبازان، درخصوص مشکلات جانبازان به ویژه جانبازان نخاعی گردنی عنوان داشت: به واقع  ما به مشکلات جانبازان نخاعی تا این حد واقف نبودیم و این وظیفه فاش نیوز است که بتواند مشکلات جانبازان به خصوص جانبازان گردنی را به روشنی مطرح و به ما منتقل نماید تا ما هم بتوانیم آن را درمجلس مطرح کنیم.

میهمان بعدی "دکتر علیزاده" عضو کانون وکلای حمایت از مطبوعات بود که با حضور در غرفه فاش نیوز و دیدار با مدیرمسوول و دیگر دست اندرکاران این سایت به گفت وگو پرداخت.

"دکتر ابراهیمی" رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و عضو شورای ورزش و جوانان،  میهمان دیگری بود که امروز در محفل ایثار و شهادتِ نمایشگاه حضور یافت و از نزدیک با مسوول فاش نیوز و دست اندرکاران این سایت به کفتگو پرداخت و به پرسش خبرنگار این سایت در خصوص قانون جامع ایثارگری و ورزش جانبازان پاسخ داد.

در لحظات نورانی اذان ظهر دو نفرازهمسران گرامی شهدا در جمع فاش نیوزی ها حضور یافتند. خانم علیان همسرجانبازشهید "محسن مقدسی" که یک سالی از شهادت همسرش می گذرد با دیدن جانبازان درغرفه متالم می شود و بی محابا اشک از چشمانش سرازیر می شود. می گوید: من تنها به عشق فاش نیوز به نمایشگاه آمدم تا هم از نزدیک دیداری با فاش نیوزی ها داشته باشم و هم تشکر و خسته نباشید که به حق اطلاع رسانی خوبی در زمینه مسایل و مشکلات جانبازان  دارند، داشته باشم.

"دکترقددرت الله رحمانی" جانباز نخاعی و دبیرجمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، از دیگر چهره های مطرح مطبوعاتی که با وجود مشغله های فراوان در آخرین روز، خود را به پایگاه خبری تحلیلی  فاش رسانده بود  و ساعاتی میهمان جانبازان بود.

اختتامیه  دومین نمایشگاه مطبوعاتی نیز با سخنرانی دکتر ناصر انتظاری معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه بود.

وی در جمع خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات گفت: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها که امسال با شعار "صداقت و شفافیت"  آغاز به کار و تاکنون نیز دنبال شده  900رسانه درقالب 630غرفه در نمایشگاه مطبوعات امسال حضور داشتند.

در قسمت دیگری از برنامه اختتامیه مطبوعات  و خبرگزاریها  تفدیم جایزه فرهنگستان لغات و ادب فارسی با حضور 120 روزنامه وخبرگزاری و پایگاه خبری به رسانه  های زیر تعلق گرفت.

دربخش روزنامه ها به روزنامه های سراسری نورآوران، شهروند، خراسان، آفرینش، عصر مردم، همدلی، همشهری، سیاست روز، جوان وراه مردم، در بخش خبرگزاری ها به  خبرگزاری  ورزش ایران، برنا، رسا، دانشجو و دربخش پایگاههای خبری  نیز ورزش3، فرارو، تابناک، الف و نسیم آنلاین حایز رتبه شدند.

درپایان نیز بیانیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها قرایت شد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
خسته نباشید فاش نیوژ
خسته نباشید دکتر ساقی
ببخشید زودتر نیامدم به همت شما تبریک بگم
سرم خیلی شلوغ بود خبرای خوشحال کننده و خیلی غم انگیز دورم را گرفته بود اما خدا شاهده از شما غافل نبودم و منم به همه نشون می دادم شما الان دارید چه پر توان در نشر یاد شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می کنید .
اما هر چقدر دوستون داشته باشم بازم از گفتن اعتراضم خودداری نمی کنم
پس چتون بود عکس دیدار آن آقایی که به شان پدر فاضله و شهیدش هم احترام نمی ذاره هی چاپ کردید ؟ نه یکی نه دو تا ! این چیش ذوق داره ؟ چپ و راست ازش عکس گذاشته بودید ؟

در قحطی نیشابور چهل شبانه ‌روز گشتم،
نه در هیچ مکانی صدای اذانی بود
و نه هیچ مسجدی گشاده،
آنجا دانستم نام اعظم خدا و بنیاد دین،
نان است!

عطار
سلام ، با عرض خدا قوت و ارادت خالصانه ، موفقیت بزرگ حسینیه مجازی فاش نیوز عزیز را به محضر استاد عزیز جناب آقای ساقی و همکاران گرامی و کاربران ارجمند تبریک عرض میکنیم. حضور فعال سایت مقدس فاش نیوز در عرصه های رسانه های دارای آمار زیاد ضمن ارتباط دوستانه با مخاطبان عاشق ولایت و جوانان جویای حق و حقیقت نسبت به وضعیت سال گذشته بسیار چشمگیر و حتی جلوتر از رسانه های دارای یارانه های نجومی و دارای حامیان با نفوذ است.
توکل به حق تعالی و اخلاص و ایمان به طریقت طی شده و حقیقت پیش رو بعلاوه تلاش شبانه روزی استاد عزیز جناب آقای ساقی و همکاران گرامی با همراهی کاربران فهیم و نخبه و گمنام و مظلوم و با صداقت توانست با دست خالی اما دلهای مملو از عشق ولایت و اخلاص و ایمان به حقیقت انقلاب اسلامی و عقیده هزاران شهید دفاع مقدس راه هزار ساله را یک شبه طی کند تا جاذب سیاستمداران عالیمقام و عاشقان رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی امن و مکانی خالص بدون سانسور با خیال راحت ابراز عقیده نمایند یا از مطالب مطروحه بهره برداری کنند.
بسیار خوشحال و خوشبختیم که با استاد عزیز جناب آقای ساقی سنگ صبور ایثارگران آشنا شدیم تا بتوانیم در فضایی امن ضمن پالایش اعتقادات و راستی و حقیقت از نعمت عشق ولایی در لابلای هزاران دکان دین فروشی یا سیاست بازی به سرچشمه اندیشه شیعی و انوار قدسیه الهی متصل شویم.
انجا صفا است که دران نور خدا هست فاشنیوزان عزیزم فدای همه شما واقعا گل کاشتید یاد شهدا والترین یادهاست مرحبا تبریک عرض میکنم
سلام وخسته نباشیدتبریک به جناب آقای ساقی یارویاورمارزمندگان ازیادرفته ها درودبه جناب اقای ساقی وهمه همکاران پرتلاشش شرمنده که زودترازاینهانتوانستم خسته نباشیدبه تمامی فاش نیوزیهای عزیزبگم چون اکثراوقات اعصاب اذیتم میکند .....امیدوارم که خداوندهمه فاش نیوزیهای عزیزبخصوص ساقی عزیزرازیرسایه قران محفوظ وسربلندنگهداردایشاالله رزمنده دردمند8سال جنگ نابرابر مشکانی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi