شناسه خبر : 50490
دوشنبه 24 آبان 1395 , 14:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنی با مرعوبان آمریکا و غرب

مردمی که قانون اساسی کشورشان در چارچوب اسلام ، احکام الهی، اخلاق، انسانیت، نوع دوستی و تعاون در امور جاری وساری است باید باید به تاریخ و تمدن آن افتخار کند.

معلم جانباز  - مردمی  که قانون اساسی کشورشان در چارچوب اسلام ، احکام الهی، اخلاق، انسانیت، نوع دوستی و تعاون در امور جاری وساری است باید باید   به تاریخ و تمدن آن افتخار کند.

خداوند متعال را شاکریم که حیات و زندگی دنیوی ما را با انقلاب اسلامی و ولایت فقیه مصادف کرده است. نظامی  که قانون اساسی آن در چارچوب اسلام، احکام الهی، اخلاق، انسانیت، نوع دوستی و تعاون در امور جاری وساری است. این مایه مباهات هر ایرانی است که به تاریخ و تمدن کشورش افتخار کند.

 در ایام اخیر رقابت های انتخابات ریاست جمهوری مدعیان دمکراسی درامریکا را مشاهده کردیم و جهانیان اوج فلاکت، پستی و فساد حاکم بر کسانی که دم از حقوق بشر می زدنند را بدون رتوش و به صورت کاملاً واقعی مشاهده کردند.

روی سخن ما با کسانی است که مجذوب سینه چاک فرهنگ وتمدن بی تاریخ غرب هستند و پیشرفت کشور را در همگرائی با امریکا می دانند. آنها مدعی هستند که بدون کدخدا به نان شب محتاج می مانیم و حتی آب خوردن ما هم در گرو دوستی با غرب است.

 به اعتقاد آنان راه حل تمامی مشکلات موجود کشور در گرو دوستی با امریکا و غرب است؛ اما به چند سوال اساسی نیز باید پاسخ دهند.

1- آیا از نظر فرهنگی حاضریم با آنها هماهنگ شویم.

2- از نظر اقتصادی اگر خوی استکباری و چپاولگری نباشد آیا امریکایی ها توانایی اداره کشورشان را دارند.

 3- از نظر سیاسی دست آنها به خون ملت ها آغشته است؛ بنابر این چگونه می توانند الگویی مناسب برای دیگران باشند.

 4- از نظر اجتماعی همانطور که در رقابت های انتخاباتی افشاگری شد همه رهبران امریکا فاسدند؛ بنابر این ما چه الگوبرداری ای می توانیم ازآنها داشته باشیم؟

 5- از نظر بین المللی هم امریکا جایگاهی در قلب ملت ها ندارد و هر دولتی به آن نزذیک شود حمایت ملت خود را از دست می دهد، در حالی که انقلاب ما در دل ملت ها و جوانان سایر کشورها جای دارد. ممکن است به ظاهر دولتشان با ما خوب نباشد اما ملت ها دوست ایران هستند.

 6- امریکا با مغزهای فراری و ثروت کشورهای طاغوتی اداره می شود و اگر تمام دانشمندان و مغزها به موطن خود برگردند و ثروت ملت ها بلوکه نشود، امریکایی ها برای تهیه نان شب در می مانند، در حالی که کشور ما مستقل است و با جوانان غیورش تمام مرزهای علوم و فنون را پشت سر گذاشته است.

به هر حال جای این سوال باقی می ماند که این دوستان چه چیزی از دوستی با امریکا بدست آورده اند؟!

بر فرض اگر هم عاشق فرهنگ مبتذل غرب هستند بهتر است کشور را ترک کنند، چرا که اخیراً ما آزادی غرب را در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری دیدیم و شنیدیم که فاجعه هولناکی برای این کشور بود.

 اما دوستان، ملت ایران یک الگویی دارد که در سایر کشورها نیست و آن هم روحیه جهادی، غیرت ایرانی، شهامت و شهادن است که همگی در مکتب عاشورائی حاصل شده است.

 اگر چه غرب و امریکا بهترین سلاح ها ومدرن ترین تجهیزات را دارند اما چون الگویی مانند عاشورا را ندارند همیشه مغلوبند، اینجاست که رهبر بزرگ و فقید انقلاب فرموده بودند "امریکا هیچ غلتی نمی تواند بکند"

اینستاگرام
رائف بصیر:
شخصی ادعای خدایی کرد !!!! او را بگرفتند و نزد خلیفه بردند ! خلیفه بگفت :پارسال
شخصی دیگر ادعای پیغمبری میکرد , او را بکشتند !!!! مرد گفت نیک کردند , من اورا نفرستادم .

...

تهران آلود .

شلوغ .

تجارت نا صواب .

خانه ها بدون دلیل گران .

فاصله طبقاطی بسیار زیاد .

دید شهر اعتیاد و غبار گرفته .

مقام بالاتر برای چیه ؟!

...



این مدیریت شهری .

شورا بدتر از شهردار .

شهردار بدتر از شورا .

...
نمیدونم چرا با همه بدیهایی که آمریکا داره باز اکثر مسولان ما به گفته سخنگوی قوه قضاییه ۳۹ نفر دارای گرین کارت آمریکا هستند! و آمار جهانی آمریکا را در سال ۲۰۱۶ از نظر شاخص های زندگی و رفاه اجتماعی چهارمین کشور دنیا معرفی کرده است البته بعد از آلمان انگلستان و کانادا و تا زمانی که بقول مقام معطم رهبری مدیریت نداشته باشیم وضع کشور همینه و مشت نمونه خروار هست کافیست به همین پستهایی که دوستان از عدم مدیریت مسولان بنیاد و نارضایتی خود مبنی بر عدم رسیدگی کامل گذشته اند توجه کنیم بعد از مدیریت کشورهای دیگه ایراد بگیریم.
سلام ، عده ای جمع شدند تا مخالفت و ضدیت خود را با انقلاب اسلامی در قالب حزب و گروه داخلی ابراز کنند. آنها توانستند با دلارهای آمریکایی فعالیتهای گسترده ای را برنامه کنند. مهمترین برنامه آنها از بین بردن قبح و زشتی و جنایات آمریکا و ایجاد گرایش بین جوانان است.
مسئولان واقعی نظام اسلامی اجازه دادند تا اینگونه احزاب و گروههای مخرب آنقدر پیشروی کنند که پستهای حساس حکومت را اشغال کنند و از پشت میزهای ریاست برعلیه نیروهای انقلابی و انقلاب اسلامی برنامه ریزی کنند. البته برخی مجوزها طبق معمول با تطمیع و تهدید همراه بوده و باعث بدنامی بسیاری از مسئولان همطراز و از بین رفتن اعتماد مردم شدند.
تمام مشکلات ایران اسلامی از وقتی شروع شد که دنیا پرستی و تجملگرایی جزو برنامه های مسئولان قرار گرفت درحالیکه اگر تمام دین اسلام را جمع کنیم در فریضه و سنت خلاصه میشود. آیا در آیات قرآن و احادیث و روایات معتبر از پیامبران و امامان معصوم (ع) نشانی از دنیا دوستی و تجملگرایی وجود داشته است؟ آیا میتوان با عرق جبین به ثروتهای نجومی دست یافت؟
مابایدشعارمرگ برامریکاراهیچ وقت ازیادنبریم ماازاین شعار به همه چیز میرسیم باید قداست امریکارادرمنطقه خردکنیم وبقول شاعرکه می فرماید کل اگرطبیب بودی سرخوددوا نمودی. مرگ بر امریکا صدهزارمیلیاردبارتکرارمیکنیم وبقول امام بزرگوار امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
لعنت خدا بر آمریکا و حامیانش

مرگ بر آمریکا

مرگ بر نظام جنایتکار سرمایه داری
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi