شناسه خبر : 50559
شنبه 29 آبان 1395 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حاج حسن شایانفر دعوت حق را لبیک گفت

خبرگزاری فارس: حاج حسن شایانفر دعوت حق را لبیک گفت

مدیر دفتر پژوهش های روزنامه کیهان پس از طی یک دوره سخت بیماری بامداد امروز دعوت حق را لبیک گفت.

 به گزارش خبرگزاری فارس، حاج حسن شایانفر مدیر دفتر پژوهش‌های روزنامه کیهان پس از طی یک دوره سخت بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

شایانفر که از سال 89 از این بیماری رنج می‌برد، بامداد شنبه در منزل شخصی خود دار فانی را وداع گفت.

شایانفر گنجینه اسرار انقلاب و ازچهره‌های برجسته فرهنگی کشور و یار دیرینه حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان محسوب می‌شد

مرحوم شایانفر همواره به دلیل افشای ماهیت واقعی پرده‌نشینان و دستان پنهان و پیدای افراد پشت‌پرده جریان‌های معاند با انقلاب اسلامی از جمله فراماسون‌ها مورد غضب‌ فتنه‌گران داخلی و خارج‌نشین بود و تا آنجا که توانستند وی را آماج ناسزا‌ها و فحاشی‌های خود قرار دادند.
تیزهوشی و درایت حسن شایانفر در شناخت حلقه‌های پنهان جریان‌های انحرافی سیاسی و فرهنگی سبب شد تا سلسله کتب "نیمه پنهان " شکل گیرد و اکنون به‌عنوان یکی از مراجع و منابع مطالعاتی دانشجویان و پژوهشگران به‌شمار ‌آید.
شایانفر هیچگاه تمایلی برای طرح نام خود در ذیل فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی که با مدیریت وی در روزنامه کیهان و محافل فکری، مطالعاتی و... انجام داده است، نبود و همواره به‌عنوان یک سردار گمنام در عرصه جنگ نرم فعالیت می‌کرد.

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi