شناسه خبر : 50561
شنبه 29 آبان 1395 , 11:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجرای کامل قانون جامع، مطالبه اصلی ایثارگران است

عضو کمیسیون آموزش مجلس اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را ازمهم ترین مطالبات جانبازان و ایثارگران دانست.

فاش نیوز - عضو کمیسیون آموزش مجلس اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را ازمهم ترین مطالبات جانبازان و ایثارگران دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، فریده اولاد قباد نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش کنونی کشور در نتیجه فداکاری، ایثارگری و رشادت های جانبازان، شهدا و آزادگان هشت سال دوران دفاع مقدس است اظهار داشت: من خودم از اعضای خانواده  بزرگ شاهد و ایثارگر هستم و جانبازان و ایثارگران را یادگار دوران جنگ می دانم.

وی گفت: مجلس دهم باید با تصویب طرح ها و لوایحی دین خود به جانبازان و ایثارگران را جبران کند.

نماینده مجلس دهم خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های اصلی ما نمایندگان در مجلس شورای اسلامی تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و اجرای کامل ان از سوی دولت یازدهم است.

اولاد قباد متذکر شد: در این راستا چندین نشست کاری را با آقای شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در فراکسیون شاهد برگزار کرده ایم.

وی ادامه داد: در فراکسیون ایثارگران نیز پیگیر کار هستیم.

 عضو جامعه فرهنگیان و ایثارگران شهر تهران اضافه کرد: اجرای کامل قانون جامع ایثارگران از مهم ترین مطالبات موجود و برحق جامعه ایثارگران است.

نماینده مردم تهران افزود: متأسفانه آن قدر که این قانون را برای خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در زمینه ارائه امکانات رفاهی در رسانه ها در بوق و کرنا می کنند، درعمل هنوز واقعاً کاری توسط دولت انجام نشده است.

وی اضافه کرد: دولت موظف است بر اساس قوانینی که در مجلس تصویب می شود امکانات رفاهی، بهداشتی و درمانی را برای جانبازان و ایثارگران فراهم کند.

اولاد قباد خاطرنشان کرد: حتی برای همسران جانبازانی که پرستار این عزیزان هستند قوانینی در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که در این خصوص تصویب کرده ایم تقلیل ساعات کاری همسران جانباز است.

وی افزود: جانبازان با ایثارگری خود امنیت و آرامش کنونی را برای کشورما به ارمغان آوردند.

 عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما در این زمینه وظیفه بسیار سنگین و خطیری را بر دوش داریم تا امنیت و آرامشی که آن ها برای ما به ارمغان آورده اند را با با تصویب قوانین مناسب جبران کنیم.

نماینده مردم تهران اظهارداشت: بنیاد شهید باید به عنوان  مهم ترین نهاد انقلابی به نیازها و مطالبات این عزیزان به صورت جدی رسیدگی کند.

نماینده مجلس دهم تاکید کرد: باید این موارد را ما مجدد به خودمان تذکر بدهیم و یادآوری کنیم و این موضوعی بسیار مهم است.

اولاد قباد یاداور شد: یکی از مواردی که دغدغه اصلی نمایندگان است همان بحث نظارت است که ان شالله در دوره دهم استارت بسیاری از کارهایی که در حیطه نظارت است زده خواهد شد و یکی از این موارد بحث فیش های حقوقی است که ما داریم آن را پی گیری می کنیم.

 عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث املاک نجومی،بانک دی و سازمان اقتصادی کوثر را دنبال می کنیم وان شاالله تا جایی که بتوانیم پیگیری و نظارت مجلس را اعمال خواهیم کرد.

عضو کمیته آموزش‌ و پرورش کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من برای جامعه ایثارگران ارزوی موفقیت و توفیقات روز افزون را از خداوند متعال دارم یادآور شد: در مورد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران باید بگویم ما یکسری اقدامات را انجام داده ایم و در این زمینه چندین جلسه در فراکسیون شاهد و ایثارگران برگزار کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه در دوم دیماه سال جاری مهلت قانونی قانون جامع ایثارگران به پایان خواهد رسید متذکر شد: در این راستا اصلاحیه هایی برای این قانون تهیه شده است که ان شاالله در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس  شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری یادواره های شهدا و ساخت یادمان های دوران دفاع مقدس، یاد و نام شهدا و ایثارگران را برای آیندگان زنده نگاه داریم و این موضوعی خیلی مهم است.

اولاد قباد نماینده مردم تهران در مجلس دهم  در پایان تاکید کرد: حفظ فرهنگ ایثار و شهادت از ترویج آن مهم تراست و ما باید سعی کنیم این فرهنگ را به نحو احسن حفظ و گسترش دهیم تا به خوبی به نسل های بعد منتقل شود.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام

...

اول بخون .

بعد نظر بده .

...
سلام ، مطالبات ایثارگران اجرای کامل اسلام و قانون اساسی است که در حال حاضر هر طور مایل هستند رفتار میکنند. البته آرامش کشور را مدیون صبر و تحمل ایثارگران میدانیم یعنی فقط موضوع هشت سال دفاع مقدس مطرح نیست بلکه در حال حاضر نیز سکوت در مقابل فتنه گران باعث آرامش کشور شده در غیر اینصورت اگر اوضاع موافق طبع و نظر فتنه گران نباشد آشوب درست میکنند. آنها برای حفظ آرامش کشور میتوانند هر بلایی سر مردم بیاورند و هرطور بخواهند سرمایه های کشور را نابود و مردم را ناراضی کنند یا دشمن را در امور کشور سهیم کنند و جاسوسان براحتی رفت و آمد کنند. اگر اینطور نباشد آشوب میکنند و آرامش کشور بهم میخورد.
درود بر جانباز هشت سال دفاع مقدس حاج رضا عسگری
سلام موضوع طرح جامع ایثار گران یک ویترین خوب برای دوستان چه کار کردید؟ما همچنان باید شهریه درس پرداخت کنیم و خانواده ما از سهمیه دانشگاه محروم باشد و خوای اصلاحات انجام شده را ببینیم..خدایی خوب ما را سر کار گذاشتید
باسلام قانونی که در آن جانبازان زیر 25 درصد ورزمندگان در آن جایگاهی نداشته باشن ان قانون قانون نیست لطفا تکرار نکنید
خانم اولاد قباد قانونی که در آن فرزند جانباز۲۵ درصد ازپرداخت شهریه دانشگاه معاف هست اما خود جانباز زیر۲۵ از شهریه دانشگاه معاف نیست، از ریشه مشکل داره اول قانون ظالمانه جامعتون را اصلاح کنید بعد اجرا نمایید البته اگر جانباززیر۲۵ درصد زنده باشد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لطفا برای بازنشستگی جانبازان زیر 25 درصد فکری کنید
خواهشمندم اینقدردروغ نگوید اینطوری جانبازان تقسیم کردید بالا25درصد همه نوع امتیاززیر25درصد هیچی بسه این کاسبی شعارکناربگذاررید خسته شدیم ازدروغ گوی حقوقهای چنصد ملیونی بگیرد
سلام
سرکار خانم نماینده محترم
لطفاً درمورد اصلاح تبصره 2 ماده 39 قانون جامع تکلیف جانبازان را روشن کنید این تبصره مصداق یک بام و دو هواست
عده ای ازسال 1375 از آن بهره مند وعده ای چون بنده هنوز محروم هستیم
از حضرتعالیه تمنا دارم صراحتا آنرا بیان ونحوه استفاده آنرا مشخص فرمایید یا همه محروم یا همه جانبازان بهره مند شوند
هرچند بعید میدانم کسی در فکرش باشد چون آنان که ذی نفوذ هستند مشمول حالشان شده است مابقی در امان الله
سلام پس این قانون کی میخواد کامل اجرا بشود.بابا عمرمون تموم شدبعداز مردن دیگه بدردمون نمیخوره...
.
...

آذر آمد .

به مناسبت فرارسیدن ماه آذر .

و روز جانبازی من .

روزانه عدد ۱۰۰ تومان به حساب فاش نیوز واریز کنید .

برای تاسیس تلویزیون اینترنتی فرهنگ ایثار و شهادت .

سلام به شهدای دفاع مقدس .

سلام به جانبازان دفاع مقدس .

سلام به رزمندگان دفاع مقدس .

بالاخص به رزمندگان جانبازان ۵% جبهه و جنگ که حقوق و معیشت

ندارند . و از حوزه ایثارگری بنیاد حذف شدند ؟!

...

ممنون از پی گیری خدا خیرتان بدهد
اگر از سوى دستگاه هاى اجرائى قانون جامع عمل نميشود به كجا بايد مراجعه كرد؟ضمن اينكه عمداًبه اين قانون عمل نمى كنند تا مهلت زمانى ان ٩٥/١٠/٢به پايان برسد.
محضر مبارک نماینده محترم مجلس باید گفته بشود که با شعار وحرف هیچی حل نمیشود 25 سال از روزهای اخر جنگ میگذرد وتمام اون رزمندگان 18 ساله الان بالای 50 سال سن دارند به نظر شما کی باید از حقوقهای میلیاردی امثال شماها اضافه بشود که به جانبازان داده بشه .سخنرانی وحرف دیگه بس است اگه راست میگویید چرا وقتی قانون اصلاح به مجلس برگشت خورد برای دایمی شدن توسط جناب لاریجانی به برنامه ششم توسعه موکول کردند واقعا متاسفیم
بحای اینکه کمسیون امنیت ملی و کمسیون حقوقی و قضایی و کمسیون ایثارگران مجلس نگران و پیگیر مشکلات ایثارگران باشند کمسیون آموزش مجلس همت کردند مشکلات ایثارگران را حل کنند!
ممنون خواهر گرامی تا شماهم مثل خودشون رانت خوار و مختلس نکردند استعفا بدید همون شرافت خانه داری ارزش و قداستش خیلی بیشتر از مکانی هست که نمایندگانانش پول از وزرا بگیرن تا استیضاحشون نکنن شماهم نگران ایثارگران نباشید که در آینده نزدیک موجبات اخراج شماهم فراهم میکنن!
سلام انشای خوبی بود نماینده محترم.
راستی از روی چه کسی تقلب کردی؟
سرگوش ما از این همه دروغ پر است، لطفا اول عمل بعد پر حرفی کنید.
به حد یک بمب در حد انفجار ایثارگران را رساندید.
سکوت ما برای خداست و انقلاب و رهبری، لطفا سوء استفاده نکنید روزی صبر تمام خواهد شد.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هر چي از اين عمر 52 سالم ياد دارم نمايندگان محترم مجلس ميگويند انشاالله اين کار را خواهيم کرد ...فلان موضوع را پيگيري ميکنيم ... پيگير فلان و بمان هستيم .... اخه يکي نيست به اينها بگويد ...تا بحال چکار کرده ايد ؟ ايا جانباز زير 25 درصد تا زنده هست نبايد روز خوش داشته باشد ؟ واقعا شرمندگي هم کم است ....
سلام بنده همسرشهیدمعززهستم سال۹۶بازنشسته شدندولی هنوزپاداش راپرداخت نکردن بااین تورم اقتصادی وحقوق کم که باپدرشهیدقسمت میشودچه میشودکردلطفابه فکرمابدبختاباشید متکرم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi