شناسه خبر : 50572
یکشنبه 30 آبان 1395 , 13:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجمع اربعین در البرز

گروه معارف: عزاداران سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و جاماندگان از راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در شهر کرج، همزمان با حسینیان در سراسر جهان، تجمع بزرگ برگزار کرده و به عزاداری پرداختند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، همزمان با اربعین حسینی هیئات و دسته‌های عزاداری از نقاط مختلف کرج با تجمع در امامزاده محمد(ص) و گلزار شهدای کرج، با ناله‌های خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در کربلای معلی همنوا شدند.
تجمع بزرگ عزاداری اربعین حسینی به همت سپاه ناحیه امام سجاد(ع)، هیئت رزمندگان غرب کرج و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.
در این تجمع بزرگ حاج ولی الله کلامی زنجانی شاعر و ذاکر اهل البیت(ع) به شعرخوانی در رثای سید و سالار شهیدان پرداخت و مداحان اهل البیت(ع) نیز ضمن قرائت زیارت اربعین، در عزای چهلمین روز از شهادت امام حسین(ع) به نوحه‌خوانی پرداختند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi