شناسه خبر : 50619
سه شنبه 02 آذر 1395 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در آستانه هفته بسیج

سردار نقدی در جمع دانش‌آموزان نخبه بسیجی: در دوران زوال آمریکا برخی به فکر سازش افتاده‌اند
رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که در دوران زوال آمریکا برخی حرف از سازش می‌زنند گفت: وقتی آمریکا قدرت اول جهان بود به جنگ با آنها رفتیم و پیروز شدیم؛ اکنون که به جمع قدرت‌های برتر جهان پیوسته‌ایم، چطور به فکر سازش باشیم؟! اگر می‌خواهیم رشد کنیم باید به جنگ طاغوت برویم.

صبح دیروز همایش گفت‌و‌گوی نخبگان بسیجی با دانش آموزان با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین در دبیرستان البرز آغاز شد.
سردار نقدی در دومین روز از هفته بسیج اظهار داشت : ما بسیج دانش‌آموزی را به دانش‌آموزان سپرده‌ایم. دانش‌آموزان باید آن را اداره کنند اگر قرار است سرودی هم خوانده شود باید تولید خود دانش‌آموزان باشد. مراسم‌های بسیج دانش آموزی باید برآیند ظرفیت‌های دانش‌آموزان باشد تا بتوانند خود را بیازمایند و نقاط ضعف خود را شناسایی کنند.
وی با تاکید بر اینکه نفی طاغوت انسان را به لذت معنوی می‌رساند تصریح کرد: این راهی بود که ملت ما آن را انتخاب کرد و به پیروزی رسید. ملت ایران راه مبارزه با طاغوت را درک کرد و بهای آن را هم پرداخت وقتی که به مبارزه با ظالمی برمی‌خیزیم، طاغوت قدرت خود را برای شکنجه، تحریم و فشار به کار می‌گیرد اما ملت ما این کار را تحمل کرد و سرانجام به پیروزی رسید.
وی اضافه کرد: انسانی که عبودیت پروردگار را با حاکمیت طاغوت جمع کند به رستگاری نمی‌رسد.
دستاوردهای نظامی
 امنیتی، سیاسی انقلاب
رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ادامه گفت: پیش از انقلاب اکثریت مردم حتی سواد خواندن و نوشتن را هم نداشتند همین ملت امروز 13 برابر سرعت متوسط علمی دنیا پیشرفت داشته است و امروز در رتبه 17 علمی در میان کشورهای جهان قرار گرفته‌ایم.
وی اضافه کرد: همان ملتی که توان ساخت آفتابه هم نداشت و ظروف معمولی و بسیار ساده را از کشورهای خارجی وارد می‌کرد امروز توان پرتاب ماهواره فضایی را دارد.
سردار نقدی با اشاره به محدودیت‌های دوران پهلوی اظهار داشت: در زمان شاه یک افسر ایرانی حق نداشت به قطعات تجهیزات نظامی دست بزند و باید افسران آمریکایی آنها را تامین می‌کردند اما امروز جمهوری اسلامی ایران تمام سلاح‌ها و تجهیزات نظامی را با اتکا به توان داخلی تولید می‌کند و جزو قویترین قدرت‌های دفاعی قرار گرفته‌ایم؛ کشوری که هیچ دستگاه امنیتی و اطلاعاتی نداشت امروز از یک دستگاه امنیتی قدرتمندی بهرمند است که سخت‌ترین تهاجمات جاسوسی دشمن را خنثی می‌کند.
تا 10 سال دیگر
 فلسطین آزاد خواهد شد
وی با اظهار امیدواری بر اینکه جمهوری اسلامی ایران تا 10 سال دیگر فلسطین را آزاد می‌کند، بیان کرد: من در مصاحبه با یک خبرنگار فلسطینی گفتم که تا سال 2025 اسراییلی وجود نخواهد داشت؛ آن خبرنگار از من استدلال خواست و پاسخش این بود که 35 سال پیش کشور به دست آمریکایی‌ها بود و انقلاب اسلامی آن را از دست آمریکایی‌ها گرفت و حتی کشور را از دست صدام نیز نجات داد و امروز شاهد این هستیم که جمهوری اسلامی ایران بیروت را نیز از دست آمریکایی‌ها نجات داده است ؛ با این تفاسیر انتظار دور از دسترسی نخواهد بود که انقلاب اسلامی، فلسطین را هم آزاد کند.
اکنون که آمریکا رو به زوال است
 برخی حرف از سازش می‌زنند
رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که در دوران زوال آمریکا برخی حرف از سازش می‌زنند گفت: برخی می‌گویند تا کی می‌خواهیم مبارزه را ادامه دهیم؛ جنگ با قدرت‌ها کافی است و ما خسته شده‌ایم؛ اما وقتی ما به شاخصه‌های‌ انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم می‌بینیم که هر روز در حال پیشرفت هستیم و این در حالی است که آمریکا از 37 سال پیش تاکنون روندی نزولی داشته است.
وی ادامه داد: زمانی بود که رئیس‌جمهور آمریکا اگر به کشوری می‌رفت از او استقبال عظیمی می‌شد ولی ثمرات انقلاب اسلامی باعث شده امروز وقتی رئیس‌جمهور آمریکا در کشورهای خارجی حضور پیدا می‌کند بسیاری از مردم با تظاهرات ، شعار و سنگ از آن استقبال می‌کنند؛ با این اوضاع چگونه می‌توان به فکر سازش با غرب بود. اگر ما حرف سازش بزنیم، دنیا ما را به تمسخر می‌گیرد چرا که وقتی آمریکا قدرت اول جهان بود به جنگ با آنها رفتیم و پیروز شدیم؛ اکنون که به جمع قدرت‌های برتر جهان پیوسته‌ایم، چطور به فکر سازش باشیم؟! اگر می‌خواهیم رشد کنیم باید به جنگ طاغوت برویم.

به نقل از خبرگزاری بسیج

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi