شناسه خبر : 50620
سه شنبه 02 آذر 1395 , 12:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات کشوری دارت و شنای جانبازان و فرزندان ایثارگران

مسابقات کشوری دارت و شنا به صورت همزمان در دو رده جانبازان و فرزندان ایثارگران، فردا در رامسر آغاز می شود.

فاش نیوز -  مسابقات کشوری دارت و شنا به صورت همزمان در دو رده جانبازان و فرزندان ایثارگران، فردا در رامسر آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ما، رئیس اداره مسابقات اداره کل تربیت بدنی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: مسابقات کشوری دارت و شنا به صورت همزمان در دو رده جانبازان و فرزندان ایثارگر از تاریخ سه شنبه 2 آذر ماه به مدت 4 روز در استان مازندران، شهرستان رامسر برگزار خواهد شد.

هادیان با بیان مطلب فوق گفت: مسابقه رشته دارت در پنج کلاس برگزار می شود. قطع نخاع + قطع دو پا یا پولیو دو پا + یک پا قطع + ویژه (اعصاب و روان، شیمیایی، یک دست قطع و ...) و کلاس فرزندان ایثارگر هر استان می تواند در رشته فوق 6 ورزشکار به همراه بیاورند.

وی اظهار داشت: مسابقه رشته شنا در 10 کلاس پزشکی فدراسیون در ماده های 50 متر قورباغه، 50 متر کرال پشت، 50 متر پروانه، 50 متر آزاد و 100متر مختلط انفرادی برگزار می شود.

به گفته مسئول این مسابقات، هر استان می تواند 6 ورزشکار که شامل 3 نفر جانباز کلاسدار + یک جانباز ویژه + 2 نفر فرزندان ایثارگر بالای 18 سال به این مسابقات اعزام نمایند.

پیش بینی می شود بیش از 300 نفر ورزشکار و مربی و سرپرست در این مسابقات حاضر می شوند و پس از 4 روز رقابت، نفرات برتر مشخص خواهند شد.
گفتنی است این مسابقات با همت اداره کل تربیت بدنی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران و هتل کوثر رامسر و مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران رامسر برگزار می شود.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi