شناسه خبر : 50621
سه شنبه 02 آذر 1395 , 10:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا هر روز به ماها بیشتر سخت می گذرد؟!

تک فرزند سردار شهید ، حضور کلیه مدیران ، مسئولان و مسئولین این آب و خاک:


اینجانب یکی از فرزندان شهدای منطقه پاوه و اورامانات هستم تا زمانی که پدر اینجانب شاخه به شاخه کوههای سر به فلک کشیده کردستان و پاوه و اورامانات با دشمنان انقلاب و قرآن و خدا می جنگید شماها کجا بودید؟ چرا هر روز به ماها بیشتر سخت می گذرد؟

چرا برای سرکشی به زادگاهم این همه پافشاری می کنند؟ مگر پدر اینجانب به جز خدمت و خدمات بیشتر چه ظلمی کرد که شماها با فرزند یک سردار شهید این ظلم را می کنید؟ پدر اینجانب همرزم شهید همت ، شهید چمران ، شهید بروجردی ، جاویدالاثر متوسلیان نبود ؟ شما مدیران و مسئولان و مسئولین این مملکت چرا هر چه بدبختی است ، هر چه ظلم باشد بر سر ما خراب می کنید؟ چرا زورتان را به ماها می رسد ؟ اگر پدرم زنده بود شماها همه برایش خبردار می ایستادید . واقعاً جای تأسف دارد که فرزند یک سردار ، یک شهید این آب و خاک و مملکت تحت فشار قرار دهید!


مسئولان، مدیران و مسئولین شاید حق با شماها باشد که ماها راه را اشتباهی رفته ایم ولی تا کی میخواهید به ماها ظلم کنید ؟! حق بنده و امثالهای بنده را نوش جان کنید، ولی تا کی شماها حق یک معلول ، یک یتیم را می خورید ؟! بنده به خاطررفتن به زادگاهم 3 ساعت ، بنده را بازرسی کرده اند. چرا ؟!!!

می گویم چرا بازرسی می کنی ؟ چرا کسی نیست جواب بنده را بدهد ؟ من فرزند یک شهیدم . فرزند یک سردارم . متأسفانه مأموران و مسئولان بجای عذرخواهی بنده را بیشتر سیمجین می کنند. به خاطر چه ؟ آیا در استان کرمانشاه کسی نیست زورش یا قدرتش به این مأموران یا مسئولان واقع در سه راهی شهدا برسد ؟ چرا مگر مردم در حق این مسئولان چه گناهی کرده اند؟ وام های میلیاردی گرفته اند؟ حقوق های نجومی می گیرند . شماها همه را گرفتید . پس دیگر چه می خواهید؟ اگر پدرم زنده بود نمی گذاشتم برود جنگ . بخاطر کی ؟ به خاطر چی؟ بخاطر عده ای مفت خور پدرم شهید شد چرا ؟ اگر واقعاً مسئولی یا مدیر یا فرمانده ای است که این مسئولان یا فرماندهان را تنبیه یا جابجا کند به خدا مردم منطقه جانشان به لبشان رسیده ، تو را به خدا به داد مردم برسید.
من می دانم که کسی نیست کسی به فکر مردم نیست ،
فرزند یک شهید و یک سردار این مملکت

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
فرزندگرانقدرایران زمین /این کوچکترین ظلم مسولین دربرابرشهداجانبازان وبخصوص رزمندگان است .....چه گویم که ناگفتنش بهتراست زبان........................سراست
چرا حضرت امام خمینی، واژه "مستضعفین" را کنار واژه "بسیج" قرار داد؟

شاید برخی بر این باور باشند که در اوایل پیروزی انقلاب همراهان امام و توده مردم ایران همگی فقیر و تهیدست بوده و تحت ظلم اغنیا و ثروتمندان جامعه قرارداشتند و امام با بسیج این مستضعفین بنا داشتند حقوق انها را احیا کند. یعنی بسیج به عنوان مرجعی این افراد را تحت لوای خود قرار داده تا از فقر نجات پیدا کنند! از این رو اگر اینطور تصور کنیم بسیاری از اقشار جامعه که عموما برخوردارند مثلا دانشجویان، اساتید، مهندسان، پزشکان، اصناف و.. از دایره بسیج خارج می شوند و این با تفکر ارتش بیست میلیونی حضرت امام و اینکه می فرمودند ماباید کاری کنیم که همه مردم عضو بسیج باشند مغایرت دارد. لذا منظور از بسیج مستضعفین این است که بسیج در خدمت مستضعفین بوده و باتوجه به اهداف و آرمان های جهانی انقلاب و به تبع آن بسیج، این مجموعه در راستای تحقق حقوق مستضعفین عالم گام بر می دارد.

اما مستضعف کیست؟ واژه "مستضعف" در قران کریم در معانی مختلف به کار گرفته شده است و بار معانی مثبت و منفی دارد. غالبا این مفهوم در وصف کسانی به کار می رود که به طور بالقوه دارای توانایی و استعداد لازم هستند اما به فراخور شرایط مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... به ضعف کشیده شده و استعداد هایشان شکوفا نشده است. در بار معنایی منفی، خود فرد عامل استضعاف بوده و باعث روا داشته شدن ستم به خود و در نهایت گمراهی خویش شده است. از سویی دیگر بنابر آیه 75 سوره نساء که می فرماید: "و چرا شما در راه خدا و در راه نجات مردان و زنان و کودکان مستضعف نمی جنگید؟ همانان که می گویند پروردگارا ما را از این شهری که مردمش ستم پیشه اند بیرون ببر و از جانب خود برای ما سرپرستی قرار ده و از نزد خویش یاوری برای ما تعیین فرما"، صرف "فرد" عامل استضعاف خویش نیست .

آنچه که از آیات و احادیث استنباط می گردد، منظور از مستضعف لزوما فردی نیست که به لحاظ اقتصادی و مالی مورد ظلم قرار گرفته، بلکه فقر فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی، سیاسی و.. را نیز شامل می شود. از این رو اگر در دنیا ما مستضعف اخلاقی داریم ظلم اخلاقی وجود دارد، اگر مستضعف اجتماعی داریم ، عده ای ظالم اجتماعی وجود دارند که اجازه نمی دهند مردم به حقوق اجتماعی خود برسند.

مطابق سیره عملی بزرگان دین، باید به حال مستضعفین توجه ویژه داشت و برای احقاق حقوق آنان حتی جهاد کرد و جنگید. حال چه خود فرد عامل عقب ماندگی خود باشد و چه دیگران به او ظلم کرده باشند. به همین سبب بسیج مستضعفین برای مبارزه جدی با این ظلم ها و ستم ها و انحرافات و فتنه ها و.. شکل گرفته و باید خود را برای مبارزه با هرگونه فساد و ظلمی آماده کند. در این میان بارزترین نوع مستضعفین که عموما مردم آنها را به عنوان مستضعف می شناسند همین کسانی اند که به تامین نان شب خود محتاج اند و توانایی لازم برای فراهم نمودن معاش خود را ندارند.
سلام/ خوب فرزند بزرگوار سردار شهید شما باید از بازرسی خوشحال شوید نه این که ناراحت و نگران بس ان مگو می گویند شاید چیزی دارید؟
فرزند عزیز شهید
شرمنده ایم
جامعه ایثار گر وجانباز برای شما ولی نعمتان بسیار نگران میباشد
کسی نمیداند چه بر شما ها وخانوادهای بزرگوارتان گذشته
فقط میدانیم که همه جامعه ایثارگر ان جانبازان و رزمنده شرمنده شما فرزندان بزرگ شهید میباشیم
اما حقیقتا که سختی برای همه احاد جامعه بزرگ ایثارگران جانبازان ورزمندگان وخانواده محترم شهدا میباشد
فقط میتوان گفت شهدا شرمنده ایم
بنام خدا
خدمت برادرعزیزم سلام وعرض ادب دارم دلنوشته شماراخواندم وبسیارناراحت شدم چراچون روزگاری درآن سرزمین بوده ام یک بسیجی بودم که سال 64توفیق خدمت درکردستان وکرمانشاه راخدانصیبم کردآنروزهامردی ازجنس عشق هم فرمانده سپاه بودحاج ناصح محمدی که خدایش بیامرزدهمرزم رهبرانقلاب بودواخیرابشهادت رسیدعلی ایحال سرزمین شماسرزمین مقدسی است واگررعایت نمیکننداین تقدس رااین رابایدازچشم مسئولین دیدچراچون پاوه اورامانات هرنقطه اش پای بگذاری بایدوضوداشته باشی نبایدهیچ ظلمی روی دهدهمان مکانی که مدنظرشماست آبان ماه شصت وچهاربودکه حاج عیسی توسلی امام جمعه محترم فرخشهراستان چهارمحال وبختیاری بهمراه مهندس حجت الله شمس وچندپاسدارمعصوم کمین خوردندوبشهادت رسیدندحال گردرآن مکان بکسی کوچکترین تعرضی بشودبایدمسئولین جوابگوی شهدایش باشندیادسرزمین شمایادبهترین مردان خدارادرذهنهاتداعی میکندیاددزلی یاددالانی یادراه خون یادپاوه یادسه راه حزب الله یادسروآبادیادمریوان ویادکوه های سربفلک کشیده کردستان وکرمانشاه وتامین جاده هایی که پدرشماودیگرشهدامیچیدندبایدبه بهترین نحوتکریم شوداماگویی نه بشماونه بماکسی تکریمی ندارددوهمدردهم داری دراستان چهارمحال که پدرشان پیشکسوت شهادت بودبدون داشتن شاکی خصوصی درزندان بسرمیبرندبرای هیچ درهیچ برهیچ نگران نباش دوست عزیزم میرسدقرنی به پایان وسپهربایگان نامه دوران ماهم بایگانی میکندالتماس دعا
سلام بر اهل دلها سلام بر شهیدان بی ادعا وسلام بر همرزمان شهداه وامام شهداه
سلام این وام جانبازی کی اجرایی میشه من پارسال ثبت نام کردم اما امسال هنوز نمیشه اقدام کرد تاریخ اجرایی کی میشهممنون
سلام عزیزم ناراحت نباش از اینکه بخاطر ایستادگی و ایثار رزمندگان زمان جنگ را محاکمه نکنند شکر البته روش خوبی دارن رزمنده ای با چند سال جبهه بیشتر با بیش از 50 سال سن بدون هیچ خقوقی از شرمندگی بقول خودشان معسر و بیچاره در برابر خانواده مرگ تدریجی را سپری میکنند ما دیگر هیچ نمیخواهیم فقط برای سلامتی امام خامنه ای دعا میکنیم
دوست عزیزاقای رزمنده این متن پرازمعنای توحرف ته دل من راگفت ای بارک الله شیررزمنده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi