شناسه خبر : 50639
چهارشنبه 03 آذر 1395 , 10:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات ورزشی جانبازان، مسئولین بنیادپاسخ دهند!

در پی حرکت شایسته معاونت فرهنگی بنیاد و مدیرکل ورزش بنیادشهید و امورایثارگران در برگزاری سالیانه مسابقات انتخابی و سپس کشوری جانبازان و فرزندان ایثارگران در رامسر، گلایه از عدم اطلاع رسانی مناسب در این زمینه برای حضور حداکثری و فعال جانبازان و ایثارگران در این مسابقات وجود دارد!

فاش نیوز - در پی حرکت شایسته معاونت فرهنگی بنیاد و مدیرکل ورزش بنیادشهید و امورایثارگران در برگزاری سالیانه مسابقات انتخابی و سپس کشوری جانبازان و فرزندان ایثارگران در رامسر، گلایه از عدم اطلاع رسانی مناسب در این زمینه برای حضور حداکثری و فعال جانبازان و ایثارگران در این مسابقات وجود دارد!

جانبازنخاعی"رضا " در تماسی با دفتر فاش نیوز، به نمایندگی از جانبازان سراسرکشور از عدم شفافیت و اطلاع رسانی در این زمینه برای بالابردن مشارکت بیشتر جانبازان و فرزندان ایثارگران در مسابقات استانی و کشوری ابراز گلایه کرد.

وی با بیان این موضوع که بصورت اتفاقی از سوی دیگر جانبازان متوجه برگزاری مسابقات انتخابی در سطح استانها بین جانبازان بمنظور حضور در مسابقات کشوری رامسر باخبر شده است، عنوان کرد: برای برگزاری مسابقه انتخابی مسابقه دارت و شنا بین جانبازان، چراباید فقط پنج - شش نفر از تهران حضورداشته باشند که سه نفرشان به رامسراعزام شوند! و دیگرجانبازان علاقمند به این رشته ورزشی اطلاعی از موضوع نداشته باشند؟

این جانبازنخاعی همچنین گفت: برای روز جمعه پنجم آذرماه که مسابقه انتخابی"تنیس روی میز" جانبازان نخاعی در آسایشگاه شهیدبهشتی برگزارخواهدشد، به هیچ وجه از سوی بنیادمناطق و انجمن ها و کمیته های ورزشی اطلاع رسانی نشده است و بیم آن میرود که تعداد بسیاری اندکی از جانبازان در این مسابقه انتخابی حضورداشته باشند.

وی در پایان این گفتگو عنوان کرد، باتوجه به شرایط سنی و جسمی اکثرجانبازان نخاعی و لزوم توجه جدی تر به امر ورزش برای کاستن از آلام و درد جانبازان و از طرفی باتوجه به این نکته که هزینه در امر ورزش برای جانبازان سرمایه گذاری خواهدبود و از سرانه درمانی آنها کاسته خواهدشد، ضمن تشکر از برگزاری سالانه مسابقات استانی و کشوری توسط بنیادشهید، از مسئولین بنیاد خواست برای حضور بیش از پیش جانبازان و ایثارگران در صحنه های اجتماعی و ورزشی بیشتر تلاش کنند و بااطلاع رسانی بموقع، جانبازان را برای حضور در مسابقات ورزشی و بالابردن روحیه این عزیزان تشویق کنند.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
سلام. آخه چه انتظاری بیجایی ازمسئولین بنیادداری برادر؟!
این مسئولین فقط سعی میکنندباارائه آمارغیرولقعی و صرف هزینه های بسیار، میزوصندلی، وپست و مقام خودشان راحفظ کنند.
تربیت بدنی بنیاد برنامه منط3ی و اصولی برای ورزش جانبازان ندارد و صزفا بزای رفع تکلیف این مسابقات را برگزارمیکنند.
راست میگویند در مورد این انتقاد و نوشته ای برادر رضا نوشته جواب بدهند!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi