شناسه خبر : 50643
چهارشنبه 03 آذر 1395 , 12:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تغییر شرایط غذایی بد بیمارستان جنت شیراز

ایثارگر- بیمارستان جنت شیراز دارای آشپزخانه بسیار بزرگ و جدید و بهداشتی با پرسنل ورزیده که بالای ده سال سابقه دارند. و همیشه غذای جانبازان اعم از صبحانه و نهار و شام را به موقع و گرم با کیفیت خوب تحویل جانبازان میداد.

 اکنون چند ماهی ست رئیس بنیاد استان، قراردادی با یک غذای بیرون بر منعقد کرده و غذا را از آن طرف شهر حدود هشت کیلومتر فاصله طبخ کرده و به بیمارستان تحویل می دهد البته هر وعده غذایی با دو ساعت تاخیر نسبت به قبل.

سئوال : بیمارستانی که خودش بهترین آشپزخانه را دارد، با آشپزهای مجرب علتش چیه که از غذای بیرون بر غذا را خریداری می کند و با تاخیر و کیفیت نامعلوم تحویل جانبازان می دهد؟

شاید فکر می کنند جانبازان اعصاب و روان چیزی حالیشون نیست و هر چی بدهند می خورند، آن هم با دو ساعت تاخیر چه فرقی به حالشان می کند؟

 باور کنید ملت به دنبال چنین مکان مجهزی برای آشپزی می گردند تا درآمد چندین خانوار را درآورند اما مشاهده می کنیم که چندین ماه آشپزخانه بیمارستان بلااستفاده مانده و پرسنل آنجا هم فقط غذا را تقسیم می کنند.

آیا این کار بار مالی ندارد؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام باید ببینید مسول ان غذایی بیرون چه کاره رییس بنیاد هستن از دوستان اقوام خویشان یا دوستان هم جیب انها ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi