شناسه خبر : 50649
سه شنبه 02 آذر 1395 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات شنا ودارت جانبازان آغاز شد

مسابقات قهرمانی کشور شنا و دارت جانبازان و فرزندان شهدا و ایثارگر از امروز دررامسر آغاز شد.

فاش نیوز - مسابقات قهرمانی کشور شنا و دارت جانبازان و فرزندان شهدا و ایثارگر از امروز دررامسر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، رضا رضائیان مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی کشور شنا و دارت با اشاره به استقبال جانبازان و ایثارگران از این دوره از مسابقات خاطر نشان کرد: این مسابقات از روز چهارشنبه 3 آذرماه و به مدت دو روز در رشته دارت در رامسر و در رشته شنا در شهرستان خرم آباد تنکابن با رقابت تیم های شرکت کننده آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات شنا در 5 ماده برگزار و نفرات برتر کشوری انتخاب خواهند شد اظهار داشت: مسابقات شنای جانبازان در 6 کلاس پزشکی شنای جانبازان و فرزندان ایثارگر و جانبازان "سالم تن" از صبح امروز در استخر شهدای خرم آباد تنکابن در استان مازندران آغاز شده است.

مسئول برگزاری مسابقات خاطر نشان کرد: بیش از 16 استان در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند و در رشته های 50 متر آزاد، 100 متر، مختلط،(انفرادی) قرباغه، پروانه و کرال به رقابت خواهند پرداخت.رضائیان با اشاره به اینکه بر اساس تعداد رشته ها، نفرات برگزیده اول تا سوم هر رشته انتخاب خواهند شد افزود: در روز اول برگزاری مسابقات شنا، جانبازان دارای کلاس و در روز دوم(پنجشنبه)، فرزندان ایثارگر و جانبازان سالم تن به رقابت می پردازند.

مسئول انجمن دارت بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز رقابت 20 تیم برای کسب مقام در مسابقات استانی کشور خبر داد.

علیرضا بغدادی جانباز 50درصد جنگ تحمیلی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فاش نیوز با اشاره به شروع مسابقات قهرمانی دارت کشور در شهرستان رامسر در روز چهارشنبه سوم آذرماه متذکر شد:مسابقات قهرمانی دارت کشور در دو گروه ایستاده و نشسته از امروز آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. وی اضافه کرد: در گروه نشسته، جانبازان نخاعی، جانبازان دوپا قطع و یا پولیوی دوپا حضور دارند و در گروه ایستاده نیز جانبازان یک پا قطع نیز به رقابت خواهند پرداخت.

بغدادی ادامه داد: در گروه ایستاده ویژه جانبازان سالم تن و فرزندان شاهد و ایثارگر شرکت کنندگان در 5 گروه تعریف شده رقابت تنگاتنگی را خواهند داشت. وی با بیان اینکه 20 تیم شش نفره در سالن ورزشی شهید چمران رامسر روز چهارشنبه برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول انجمن دارت بنیاد شهید و امور ایثارگران که مسئولیت برگزاری این مسابقات را بر عهده دارد اضافه کرد: این دوره از مسابقات در روز پنجشنبه چهارم آذرماه پیگیری خواهد شد و در روز پایانی به تیم های برتر کاپ و مدال افتخار اهدا خواهد شد. وی در پایان یادآور شد هر تیم شرکت کننده در این دوره از مسابقات را 3 جانباز قطع عضو، یک جانباز سالم تن، دو نفر فرزند ایثارگر، یک مربی و سرپرست تشکیل می دهد و به نفرات برتر هر رشته جوایز نفیسی اعطاء خواهد شد.

سید مصطفی حدادی زحمت کش جانباز 70 درصد قطع نخاع و معاون فرهنگی ورزشی موسسه ایثار تهران بزرگ نیز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تجمیع مسابقات ورزشی برای ایجاد راحتی هرچه بیشتر جانبازان و ایثارگران شرکت کننده در اردو اظهار داشت: مسابقات دارت و شنای قهرمانی کشور که از امروز در رامسر آغاز شده است، به مدت دو روز ادامه دارد و از هر استان یک تیم 5 نفره شرکت کرده است و استان تهران به جهت بزرگی دارای چهار تیم ورزشی است.

وی هدف از برگزاری این مسابقات ورزشی را سلامتی جسمانی و افزایش روحیه شرکت کننده در آن داشت و افزود: به طور کلی هدف اصلی از ورزش این است که انسان سلامتی جسمی و روحی خود را به دست آورده چراکه اعتقاد بنده به عنوان یک جانباز ویلچری 70درصد بر این است که در این صورت با نشاط مشترکی می توان زندگی کرد.

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi