شناسه خبر : 50676
پنجشنبه 04 آذر 1395 , 15:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعزام نخستین گروه زائران یزدی به عتبات عالیات پس از اربعین

اعزام نخستین گروه زائران یزدی به عتبات عالیات پس از اربعین

یزد - ایرنا - مدیرحج و زیارت استان یزد گفت: نخستین گروه زائران این استان بعد از اربعین حسینی روز گذشته از فرودگاه شهید صدوقی برای زیارت عتبات عالیات اعزام شدند.

 

علی اصغر شریفی روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این گروه شامل 120زائر درقالب سه کاروان برای زیارت عتبات عالیات عراق به بغداد اعزام شدند.

شریفی با بیان اینکه برای اعزام نیاز به پیش ثبت نام نیست ادامه داد: متقاضیان می توانند برای اعزام هوائی و زمینی به عتبات عالیات عراق با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی سطح استان ثبت نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان با بیان اینکه اعزام زمینی نیز طبق روال معمول انجام خواهد شد تصریح کرد: هر هفته سه پرواز زائران عتبات عالیات عراق در روزهای یکشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از فرودگاه شهید آیت الله صدوقی به بغداد و نجف و بالعکس انجام می شود.
شریفی با اشاره به اینکه در مجموع بیش از 25 هزار و 200 زائر اربعین حسینی (ع) که در سامانه سماح ثبت نام کردند همگی به کربلا اعزام شدند خاطرنشان کرد: تا امروز بیش از 90درصد از زائران یزدی اربعین حسینی به کشور بازگشته اند.

 مدیر حج و زیارت استان خاطرنشان کرد: در هشت ماهه نخست امسال 17هزار و 166 زائر در قالب 451 کاروان که 330 کاروان به صورت هوائی و 121 کاروان زمینی بود از این استان برای زیارت عتبات عالیات عراق اعزام شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد رشد داشته است .

انتهای پیام /*

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi