شناسه خبر : 50677
پنجشنبه 04 آذر 1395 , 15:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع شهید مدافع حرم در دلیجان

پیکر پاک شهید مدافع حرم در دلیجان تشییع شد

خمین - ایرنا - پیکر پاک شهید مدافع حرم بستان صالحی رو پنجشنبه در شهرستان دلیجان با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم تشییع و در آغوش خاک آرام گرفت.

 

آئین تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار با حضور گسترده اقشار مردم اعم از خانواده های شهدا، ایثارگران، روحانیان، فرهنگیان و دانشگاهیان، رزمندگان دفاع مقدس و بسیجیان برگزار شد.

 مردم ولایتمداردلیجان پیکر پاک شهید صالحی را از چهار راه شهید عسگریان به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع کردند و پس از قرائت نماز و ادای احترام، در کنار شهدای هشت سال دفاع مقدس به خاک سپردند.

 آیین وداع با این شهید گرانقدر نیز شامگاه چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت جوادالائمه (ع) دلیجان برگزار شد.
شهید بستان صالحی، از فرماندهان لشگر فاطمیون و سیزدهمین شهید مدافع حرم شهرستان دلیجان است که در سال 1355 متولد شد و در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 شهرستان دلیجان در جنوب استان مرکزی با 45000 نفر جمعیت در هشت سال جنگ تحمیلی با تقدیم 185 شهید دین خود را به انقلاب اسلامی و میهن عزیز ادا کرده است.

 

 

انتهای پیام /*

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi