شناسه خبر : 50694
یکشنبه 07 آذر 1395 , 10:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انجمن جانبازان، شهادت دو جانباز نخاعی را تسلیت گفت

درپی شهادت جانبازان نخاعی، شهید "حمیدرضا صدیقی قهفرخی" و "اکبربیلچی کنگرلو" ازجانبازان سرافراز 70 درصد کشورمان، انجمن جانبازان نخاعی در پیامی، شهادت این اسوه های صبر و ایثار را تبریک و تسلیت گفت.

فاش نیوز - درپی شهادت جانبازان نخاعی، شهید "حمیدرضا صدیقی قهفرخی" و "شهید حاج اکبر بیلچی کنگرلو" ازجانبازان سرافراز 70 درصد کشورمان، انجمن جانبازان نخاعی در پیامی، شهادت این اسوه های صبر و ایثار را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگارما به نقل از روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، در این پیام آمده است:

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام...«بار دیگر گلهایی از بوستان ولایت و معنویت و ایثار جمع ما را ترک و همنشین با همرزمان شهیدشان، برسر خوان کریمانه اهل بیت علیهم السلام میهمان شدند.

دوست، برادر، همرزم و هم کیشمان جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس، "حمیدرضا صدیقی قهفرخی" و "اکبر بیلچی کنگرلو" که سالهای بسیاری را با اهدای سلامتی شان، سرافزازانه زندگی را معنایی ایثارگرانه بخشیده بودند، سرانجام دعوت حق را لبیک و به دیدار حضرت دوست شتافتند.

جانبازانی از اصفهان و  ورامین که با رفتنشان دل مالامال از اندوه دوستان جانبازشان و مردم ولایت مدار ورامین و اصفهان را درماه صفر و در آستانه رحلت حضرت ختمی مرتبت محمدمصطفی(ص) و امام حسن مجتبی علیه السلام، دوچندان کردند.

انجمن جانبازان نخاعی، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، عروج ملکوتی این جانبازان صبور و ایثارگر را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارفاحنا له الفداه، مقام معظم ولایت و رهبری«حفظه الله»، عمومی هموطنان غیور و شهیدپرور، به ویژه خانواده مکرم این شهیدانِ سعید تبریک و تسلیت عرض می نماید و از درگاه باری تعالی مسئلت می نماید ما را همچنان در راه اسلام و انقلاب تا نیل به شهادت، یاری گر و رهنمون سازد.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi