شناسه خبر : 50709
یکشنبه 07 آذر 1395 , 12:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا برخورد با نجومی بگیران و اختلاس گران دشواراست؟!

مگر انقلاب کردیم که سلوک مسئولان رژیم منحوس سابق، در عمل و در ساختار سیاسی و اقتصادی مسئولین ادامه داشته باشد؟ که اگر چنین است، این خود همراهی با توطئه گران و خیانتکاران به این انقلاب بحساب می آید.

ذوالفقار بابایی - انقلاب کوخ نشینان و شهید داده ها وقتی از سال 1342 تا 1357 به طور رسمی آغاز وادامه یافت که تمام شعار انقلابیون نابودی نظام طاغوت شاهنشاهی بود که 2500 سال از قدمت سلطنتی بودن و موروثی بودن آن می گذشت. روزهایی که مردم بشاگرد از فقر و گرسنگی به ریشه گیاهان پناه آورده بودند، این از چشم افتادگان و پابرهنه گان بودند که حکومت دار شدند و این شهیدداده گان بودند که داشتند حکومت را به دست می گرفتند، تا حکومتی را بنا بگذارند که در هیچ کجای آن یک نفر گرسنه سر بر بالین نگذارد و هیچ جوانی از یک شبانه روز گذشته خود مأیوس به خانه برنگردد.آری این محرومین و متدینین بودند که پای در رکاب انقلابی می گذاشتند.

اما مگر کسانی که مدعی عقلانیت و صاحبان انقلاب هستند و البته در عمل شریک اشرافیت، اجازه می دهندکه انقلاب مسیر خود را به پیش ببرد؟

مگر انقلاب کردیم که سلوک مسئولان رژیم منحوس سابق، در عمل و در ساختار سیاسی و اقتصادی مسئولین ادامه داشته باشد؟ که اگر چنین است، این خود همراهی با توطئه گران و خیانتکاران به این انقلاب بحساب می آید.

مگر رهبر انقلاب نفرمودند: « نباید از موضوع حقوق های نجومی به آسانی عبور کرد. اعتماد مردم در این قضیه ضربه ی فراوانی خورده است. مردم و جوانان تحصیلکرده، دریافتی های خود را با این دریافت های غیرعادلانه مقایسه می کنند. با مسئله ی حقوق های نجومی برخورد قاطع شود، قوه ی قضائیه با متخلفان برخورد کند....»!؟

قوه قضائیه با وجود نیروهای پاکدست و انقلابی چرا بعد از گذشت چند ماه در مقابل دستور مستقیم و مؤکد رهبر معظم انقلاب سکوت کرده است؟

چرا باکارگرانی که معترض عدم دریافت حقوق قانونی خود بودند به وسیله نیروهای این قوه در میدان های معدن برخوردی می شود و این امرسهل و امکان پذیر است، اما پیگیری و برخورد با نجومی بگیران و اختلاس گران برای آنهادشوار شده است؟ در صورتی که شما مدعی آمادگی برخورد با نیروهای خاطی بوده اید!

آیا این برای قوه قضائیه جمهوری اسلامی و دستگاه ها و نهادهای مسئول، منطقی و عقلانی است که بر تن رنجور کارگران معدن شلاق بزنند اما در مقابل نجومی بگیران و اختلاس گران و مفت خورها و خیانتکاران سیاسی و اقتصادی و ... سکوت پیشه کنند.؟

آیا شما در مقابل ملت و انقلاب نباید خود را مسئول بدانید؟

مگر انقلاب را برای سفره خانه و خانواده و حزب و جناح می خواستیم که یوم الله به راه انداختیم؟ آیا اینگونه عملکردهایمان را می توانیم بر اساس جمهوریت و اسلامیت انطباق دهیم؟

ما خواستار انقلابی بوده ایم که پیر مرادش (امام خمینی ره ) میفرمود: مملکت به خاطر این ریخت و پاش ها و اختلاسها محتاج شده است، وگرنه نفت ما کم است؟ یا ذخایر و معادن نداریم؟ همه چیز داریم. لکن این مفت خوری ها و اختلاس ها که از خزانه عمومی می شود مملکت را بیچاره کرده است.!

اگر اینها نبود، احتیاج پیدا نمی کرد که از اینجا راه بیفتد برود آمریکا، در برابر میز آن مردک (رئیس جمهور آمریکا) گردن کج کند که مثلاً به ما کمک کنید!

اندیشه مفت خورها و اختلاس گران دارد کار دست این انقلاب و نظام می دهد. سرخوش به بوی خوش کباب نباشیم که دارند گوشت دیگری کباب می کنند و به خوردمان می دهند!

چه نشسته ایم، که باید کودتای بدون سرباز و اسلحه مرفهین بی درد را ناکام بگذاریم و پای در پای انقلابیون واقعی مجاهدت کنیم و خرمشهرها را فتح کنیم.

با پشتوانه رهبر انقلاب و مردم انقلابی، برای احقاق حقوق پایمال از قوه قضائیه انتظار داریم هر چه سریعتر بدون فوت وقت غیرقابل توجیه و اغماض، دست اندازان به بیت المال مسلمین و خیانت گران به ملت را به سزای اعمالشان رسانده و گزارش عملکرد خود را به ملت شریف ایران اسلامی ارائه دهید.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
چرا ما خودمان را گول میزنیم دوستان شک نکنید این حقوقهای نجومی با برنامه ریزی وحمایت سازمان برنامه وبودجه است اکثر مجوزها را معاون رئیس جمهوری جناب اقای نوبخت با مساعدت وزیر اقتصاد طیب نیا انجام شده لذا دست اندازان بیت المال خود دولتیان هستند وچون خودشان سردسته ها وعاملان دزدی هستند چگونه ممکن است پرونده خود را بفرستند که دادگاه کسانی بنا به گفته سردار کریمی قدوسی حکم انفصال خورده اند با لابی گری وفشار از بیرون مجبور کردند دادستان دیوان محاسبات حکم خود را تعدیل کنند مسئولین رده بالا بجای برخورد با دزدان ریش خود را در گروه میگذارند تا حکمی برعلیه دوستانشان صادر نشود اینجاست که قهرا باید نتیجه بگیریم مشکل اساسی مسئولین رده بالا هستند واقعا هم درست است یک کارمند جز اگر هزارتومان دزدی کند پدرش در می اورند چگونه است میلیاردی میبرند اقایان وبرادران عزیزم خانه از پایه ویران است خاجه به فکر ........است

...

تشویق به طلاق ؟!

بهزیستی و

کمیته امداد امام خمینی ( ره )

به مردم مستضعف و بیمار و معلول و ناتوان :

کمک معیشت و درمان می کنند .

و بعد نشستند بعنوان زنان سرپرست قانون جدید وضع کردند :

حقوق و مسکن و خانه می دهند ؟!

و طلاق می گیرند ؟!

و مردان مجرد می مانند ؟!

همین مقدار : تو ببین پیچش مو ؟!

یعنی یک قانون خوب : آرزو به گلو خفه می کند ؟!

استاد در بی فرهنگی ؟!

نمی دانم این فرهنگ ایثار و شهادت ؛ کجایش اشکال دارد ؟!

که همه مخالفند ؟! و پرهیز می کنند ؟!

و دوری می جویند ؟!

و تا می توانند فرار می کنند ؟!

...



...

...

چون مجری :

خودش متهم اول است ؟!

...


...

فرض کن شما ؛

مدیر یک شرکت دولتی .

کارمند . حقوق نجومی گرفت .

و شمایی که بیشتر از کارمندت حقوق نجومی می گیری ؟!

علیه کارمندت می گویی نباید بگیرد .

پس پای خودت چه میشود ؟!

...

با خوندن این مقاله آقای احمدی نژاد در اذهان تداعی میشه که با شعار مبارزه با مفسدان اقتصادی رای مردم رو جمع کرد بعد متوجه شد کل مدیریت کشور دست همین مفسدان اقتصادی هست و خودش هیچکاره هست! و فقط نوکر اینها هست....بعدش هم که فساد معاونین و اطرافیان و برداشت 1000 میلیارد تومانی خودش به بهانه تاسیس دانشگاه ایرانیان و اخیرا هم که فاش شدن خرید 2 میلیارد دلار اوراق قرضه در آمریکا که بلوکه شده و مشخص نیست بر چه مبنایی پول بیت المال را صرف خرید چنین اوراقی کرده که خود نوعی اختلاس است و از طرفی دور زدن تحریم ها که یک نمونش بابک زنجانی است که نفت فروخته شده ولی پولی وصول نشده یعنی اگه اقدامی نکرده بود بهتر بود و الان هم که میبینیم که همین بابک جان حدود 10 میلیارد دلار برده و دولت یک کشور اسلامی که باید حامی بیت المال باشد و در نقش مدعی العموم بجای اعدام وی و درس عبرت برای دیگران باب مذاکره پنهانی را با وی گشوده و هراز گاهی همین مسولان نالایق دارند شایعه حکم اعدام زنجانی را در فضای مجازی پخش میکنند تا عکس العمل مردم را بسنجند که البته مردم فریب این ها رو دیگه نمیخورند و این حقه ها قدیمی شده ولی در نهایت باهم میخورند و مردم غیرتمند! هم دل به این خوش کرده که چنتا جوک بسازیم در مورد این حوادث و خوش باشیم.....و در یک نتبجه گیری کلی اگه تا پابان سال اختلاسگران و دزدان بیت المال اعدام نشوند اون موقع حکومت خلافت اسلامی یا داعش را بالای سر خودمون خواهیم دید اگه چنین اتفاقی رخ نداد اون موقع دوستان بیایید اینجا هر توهینی دوست داشتید به بنده بکنید.....منتظر اقدام مقام معظم رهبری برای نجات نظام اسلامی و تضعیف نشدن کشور هستبم.
بنام خدا
برادربابائی عزیزالبته فرمایشات شماکاملاصحیح وبجاست امادوستمان مرتضی هم اشاره خوبی داشتندوقتی دریک مجموعه ایی من مدیرتخلفی انجام میدهم طبیعی است که سریدارهم تخلف میکندکارمندی درخیابان مااست که که یک خودرواداری زیرپایش است تنهاکسیکه دراین خیابان دردمیکشدمن هستم چون یکروزی یکی ازفرامین امام راحل عدم استفاده شخصی ازبیت المال بودمن هروقت این آقارامیبینم که خانم وبچه هایش راجابجامیکنددردمیکشم سال گذشته بنائی داشتندصادقانه سیمان وشن وآجرومصالح کل ساختمانش راباین تویوتاحمل نمودیکروزبنابروظیفه شرعی زنگ زدم بازرسی البته نام نبردم گفتم جناب روزگاری ماکارمندبودیم بغل گلگیرخودرومینوشتندوسیله بیت المال است استفاده شخصی ممنوع است آیاهنوزهم همانطوراست طرف ایثارگربودگفت داداش خداپدرت رابیامرزدچی میگی یک کارهایی آدم میبیندکه روانی میشودشماازخودروحرف میزنی گفتم علی ایحال چکاربایدکردکه حجت ازمابرداشته شودگفت حجت برهمه مااست وبرداشته نخواهدشدمگراینکه فرامین امام ووصیتنامه شهداراعملی کنیم برادربابائی عزیزم وقتی یک مقام مسئول ترازاول مملکت جلورسانه هامیگویداینهانجومی بگیرنیستندبلکه ذخایرانقلابندخوب شمادرشمال ومن درغرب هی کامنت بگذاریم هی بنویسیم کدامین درددواخواهدشد.یک حرکت باکری صفت.همت پسند.باقری نصب.خرازی دوست.میخواهدکه جان رادادبجانان سیدعلی واحساس تکلیف کردوریشه ایی خشکانداینهمه بیرحمی راآنوقت شهدایی عمل کرده ایم التماس دعا
باید آمریکا و انگلستان برخورد کنن!
وقتی دولت برای هر آبرو ریزی که به بار اومده انگشت اتهام را بسوی کشورهای غربی میگیرد توی این مورد هم حتما مقصر آمریکا و انگیس هستند که نمیزارن برخورد بشه با آنهایی که بیت المال را حیف و میل میکنند!
آخه برادر من چه کسی باید مقابله کنه مگه کسی هم خودش رو میتونه مجازات کنه!
اگر اختلاسگران در آینده نزدیک اعدام نشدند پس شک نکنید که همه مسئولان دستشون توی یک کاسه هست حقیقت تا ابد مخفی نخواهد ماند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi