شناسه خبر : 50717
چهارشنبه 01 دي 1395 , 16:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به پکیج عمل کنید نه تصویب!

محسن ناطق- امروز کار به جایی رسیده که میبایستی اصل بر برائت نباشد یعنی اصل بر وجود زد و بند و رانت خواری و وجود فساد و غیره قرار گیرد. سال ها شعار و قول های بدون عمل مسئولان اظهر من الشمس است اما در خصوص مهم ترین و اصلی ترین موضوع دین و میهن و ایثار و شهادت اقدامی شایسته و مناسب وجود نداشته که باعث شده اکثریت اعتبارات و بودجه های نجومی فله ای تخصیص یافته به ایثارگران محترم از جیب عده ای ایثارگرنما و دنیا پرست و سیاستمدار و فامیل و نورچشمی سر درآورد و ایثارگر همچنان محروم و مظلوم باشد.

 اگر پکیج طراحی کردند یا قانونی تصویب می کنند یا بودجه اختصاص یافته میبایستی طبق آمار سامانه موجود فقط بنام ایثارگران و در حساب مشخص ایشان اختصاص دهند و بر نحوه اجرای آن قوانین یا پکیج نظارت کامل و دقیق داشته باشند یعنی از ایثارگران مشمول خدمت رسانی استعلام کنند که آیا خدمت دریافت شد یا باز هم بودجه های فله ای بدون هیچگونه ضابطه و مقرراتی فقط با نظر مسئولان بنیاد به جیب افراد خاص و نورچشمی واریز شد؟ مسئولین بنیاد طوری عمل کردند انگار هر ایثارگری شب برود سبدش را پشت در بنیاد قرار دهد یا هر ایثارگری زودتر از تخصیص بودجه مطلع شود یا آشنایی در بنیاد داشته باشد مشمول تسهیلات میشود.

 برای مثال لیست ایثارگران مشمول قانون تسهیلات مسکن در سامانه وجود دارد که تا اکنون از هیچگونه تسهیلاتی استفاده نکردند و در حال حاضر مستاجر می باشند لذا مسئولان میتوانند بوسیله لیست سامانه کنترل کنند یا ابتدا متقاضیان واجد شرایط را مشخص کنند سپس بودجه و اعتبار بنام ایثارگر بصورت سهمیه استانی در اختیار بنیاد قرار داده شود و آخر سال از ایثارگران سوال کنند. تا کنون مسئولان بنیاد گزارش خلاف واقع دادند یعنی بودجه بدست ایثارگران واجد شرایط نرسیده بلکه برخی ایثارگران و تمامی پرسنل بنیاد چند مرتبه از تسهیلات قانونی ایثارگران محترم استفاده کرده است.

 در حال حاضر بودجه هنگفت هزاران میلیاردی به بنیاد تخصیص می دهند اما پایان سال بازهم ایثارگران شاکی و ناراضی هستند که هیچ گونه خدمتی دریافت نکردند. اگر نمایندگان مجلس بر نحوه هزینه و کنترل هدف تخصیص بودجه نظارت نکنند بدیهی است همان گونه که بیش از 30 سال بودجه ها به جیب افراد خاص واریز شده همچنان این روند ادامه خواهد داشت.

 اینک شهادت نامه جانبازی

(( اینجانب جانباز بالای 25 درصد تا این تاریخ مطلقا هیچگونه تسهیلاتی اعم از نقدی و غیر نقدی و امتیاز و حق درمان و غیره بهیچوجه منتفع نبودم و بدینوسیله از کلیه مسئولان بنیاد شاکی و ناراضی میباشیم لیکن چاره نداریم بجز اینکه فقط پناه ببریم به خداوند متعال و از او استعانت بجوییم.))
 
 تمام مشکلات ایثارگران محترم از دو وضعیت خارج نیست اول مسئولان کشور شکایت و نارضایتی ایثارگران را قبول ندارند یعنی تمام ایثارگران در مدت 30 سال گذشته از تمام تسهیلات و امتیازات قانونی بهره مند شدند و در رفاه کامل زندگی می کنند. دوم تمام  دست اندرکاران مرتبط با ایثارگران نسبت به ایثارگران دشمنی دارند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام اقای ناطق عزیزکدامین عمل وکدامین پکیج؟؟28سال استکه مارزمندگان ازیادهارفته عملی ازاین مسولین ندیدیم وازاین ببعدکه توسراشیبی زندگی هستیم هرگزنخواهیم دید.واین رامیدانم که این متنهای پرازدردروزی برملا خواهندشدومسولین ضدرزمنده گان رارسواخواهندنمود%%%%%%%طولی نخواهدکشیدگذرزمان همه چیزناممکن راممکن میسازد......رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی
سلام ، دوست عزیز همه چیز برملا شده از ظلم و ستم به نیروهای انقلابی و متعهد تا مردم کشورهای مسلمان منطقه امروز دریافتند عده ای در داخل ایران بنام منافع ملت ایران طبق سیاست های سعودی و ترک و قطری فکر میکنند.
از آزادی حلب بسیار خوشحال شدیم زیرا جنگ جهانی سوم با پیروزی امت حزب الله تمام شد میدانیم که تمام سیاست های منطقه و جهان و تاکتیک های نظامی با تدابیر رهبر معظم انقلاب و مستشاران و مدافعان جوانمرد و با غیرت حرم به پیروزی رسید. البته هیچکس فکر نمیکرد حزب الله در سوریه به پیروز کامل نائل شود اما یکبار دیگر ضربه ای محکم به مغز عده ای مادیگرا وارد شد که بدانند حرکت در جهت رضای الهی با قدرت و اراده حق تعالی ممزوج است و هرگز در آن شکست راه ندارد.
از سوی دیگر آنها که با تفکر مادیگرایی تلاش کردند در جنگ سیاسی پیروز شوند اینطور در تفکر منحط و غربزده گرفتار شدند و مردم را بیش از سه سال در کیفر و مکافات تفکر مادی و مذاکره با شیطان بزرگ قرار دادند. هنوز عده ای تلاش میکنند از هیچ بهره برداری کنند اما بحول و قوه الهی همگی رسوا شدند و معلوم شد دست دادن با شیطان بزرگ مساوی با انتقال خوی و شخصیت شیطان بزرگ است.
منتظر هستیم تا خودشان خجالت بکشند و حداقل از امت مسلمان و مومنان شیعه که بیش از سه سال از مشاهده ذلت آنها زجر کشیدند بطور کلی خلاص و عاملان فساد و غربزدگی و تضاد با اصول تشیع از منافذ حکومت ولایت دور شوند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi