شناسه خبر : 50727
سه شنبه 09 آذر 1395 , 10:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پروفسور«مهدیان»و«آنتونی ولف» برای درمان جانبازان به ایران می آیند

مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از سفر پروفسور «حسین مهدیان» فوق تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان و پروفسور «آنتونی ولف» فوق تخصص پیوند فک و صورت و جراحی میکروسکوپی از کشور آمریکا برای معاینه و درمان ایثارگران به کشورمان خبر داد.

ایرج عربی با بیان اینکه استفاده از متخصصان خارجی برای درمان ایثارگران در کشورمان پیرو سیاست‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس استراتژی هدف‌گذاری شده در درمان گروه هدف، دعوت از اساتید به نام بین‌المللی در برنامه‌های جاری معاونت بهداشت و درمان پیگیری و اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا پروفسور «حسین مهدیان» فوق تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان و پروفسور «آنتونی ولف» فوق تخصص پیوند فک و صورت و جراحی میکروسکوپی از کشور آمریکا به کشورمان سفر می‌کنند تا امور درمانی را برای جانبازان معزز انجام دهند.

مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: ایثارگرانی که از مشکلات ستون فقرات و فک و صورت رنج می برند، هر چه سریعتر جهت تشکیل پرونده با شماره تلفن 42684351-021 ستاد جذب متخصصین تماس حاصل کنند.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi