شناسه خبر : 50731
یکشنبه 14 آذر 1395 , 11:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به جانبازان ارادت ویژه ای دارم

عضو ناظرمجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما، خواستار تلاش مضاعف دولت و مجلس برای حمایت از جانبازان و احیای ارزش های هشت سال دوران دفاع مقدس شد.

فاش نیوز - عضو ناظرمجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما، خواستار تلاش مضاعف دولت و مجلس برای حمایت از جانبازان و احیای ارزش های هشت سال دوران دفاع مقدس شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز؛ احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان و سرخس درمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی باید در کنار یکدیگر تلاش کنند تا با رفع نیازها و مطالبات جانبازان، ایثارگری های آنان را احیا کنند.

 وی در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش سن جانبازان چه راهکارهایی برای بهبود زندگی آنها پیشنهاد می کنید؟ اظهار داشت: بنظرمن موضوع تکریم جامعه هدف، فقط مادی نیست بلکه مسائل مختلف رفتاری اجتماعی ومردمی نیز در آن تاثیرگذاراست.

نماینده مردم فریمان و سرخس ادامه داد: باید تمام تلاش هایمان را به کار ببندیم تا بتوانیم به معنای واقعی ایثارگری جانبازان را در جامعه کنونی احیا کنیم.

نمایندهٔ دورهٔ دهم از حوزه انتخابیه فریمان و سرخس در استان خراسان رضوی در خصوص اقدامات مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اصلاحیه و پیشنهاداتی در مورد مطالبات جانبازان و ایثارگران درلایحه برنامه ششم توسعه وجود دارد و در مجموع بحث الحاق به کل است و امیدواریم طی یکی دو هفته آینده بررسی این موضوع در کمیسیون تلفیق آغازشود.

نماینده مجلس دهم در خصوص این سوال که آیا نیازهای "جامعه هدف" برآورده شده است؟ پاسخ داد:

با توجه به سن و سال، من شخصا رزمنده نبوده ام منتهی پدر وبرادرم جانبازهستند وخانواده ما در خدمت جامعه ایثارگری است و به ایثارگران ارادت ویژه ای داریم.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
همه شماها رزمندگان دوست دارید واز پله های انها برای سعود استفاده میکنید اما عملا هیچ کاری نمیکنید فقط خوب شعار میدهید رئیس جمهوری هر هفته از خانواده های شهدا وجانبازان 8سال دفاع مقدس دیدن میکنند ایا کسی از ایشان سئوال کرده چرا به دیدن خانواده های شهدای حرم که در دفاع از اهل بیت به شهادت رسیده اند نمیروند به نظر شما علت سیاسی این کار چیست شاید برای رضای کدخدایان و........

...

اول اینکه نگفت به رزمندگان و بچه های جبهه و جنگ ارادت دارم ؟!

گفت به ایثارگران ( یعنی همون عزیزان بنیاد ) ارادت دارم ؟!

دوم اینکه نگفت اینان به معیشت نیاز دارند :

گفت اینان به کار فرهنگی ( یعنی راهپیمایی در حمایت از نماینده و رفتن به جنگ ) نیاز دارند ؟!

نمی خونی :

و از این شعارها میدن ؟!

...

فقط کارهای نمایشی و تبلیعی این رفتار هم ازکشورهای دیگر یاد بگیرید و اینقدر شانمن و خانواده جانباز بیست درصد شمیایی و اعصاب را لهنکنید از شما ابی گرمنمیشود
اتفاقا امروزه ایثارگران با داشتن چند فرزند که همگی بزرگ شده اند تنها راه تکریم این عزیزان رفع مشکلات مادی آنها میباشد و بصورت مادی میتوان جبران کرد یه جانباز با کارت جانبازی بره به یک نانوا بگه من بخاطر مردم سلامتی خودم رو از دست دادم و الان گرسنه ام ببینیم یه قرص نان نانوا بهش میده؟! اگه نمایندگان مجلس قبول میکنن ما تکریم معنوی آنهارو میکنیم و حقوق ماهیانه چند ده میلیونی خودرا فقط یک ماه به ایثارگرانی که گرفتاری مالی داذند بپردازند.
سلام،دستتان را میبوسم عزیزان جبهه وجنگ والله اگر عرصه را برای سودجویان ونفوذیها خالی نمیگذاشتیم و تشکیلات اداری راهمچون عرصه و میدان جنگ دردست میگرفتیم نه مملکت به این حال وروز گرفتارمیشد ونه عزیزان جبهه رفته به مشکلات مادی واقتصادی و.غیره ،،رنجور،،بنده بارها وبارها از سالهای خیلی قبل پیامهاوپیشنهادهای مکرری فرستادم که اگر واقعا مملکت دلسوزانه وبدوراز سارقان هزارمیلیاردی اداره شود فقط وفقط بایدعزیزان رزمنده ومخلص منزوی شده رابمیدان خدمت درهمه عرصه ها فراخوان کنند اما آیا حرفهاوپیشنهادهای ماخریدار وگوش شنوایی دارد؟ابدا!اینها ریشه اسلام ونظام رانشانه رفتند این ازخدابیخبرانی که حتی اسم جبهه و خلوص وپاکی را دوست ندارند بشنوند بفکرچیز دیگری هستند وآن به غارت بردن سرمایه مملکت،حتم بدانید کشور مادرهمین وضعیت تحریمها کمبود مالی ندارد ونخواهیم داشت،مشکل ماسارقانی هستند که بنام وعنوان مدیریت ومدیر کرسیها رااشغال کردند وماحصلش هم وضعیت کنونی که شاهد هستیم تا جایی که ب اندک مبلغ رزمندگان هم رحم نکرده ودست درازی وسرقت از این مبالغ هم دردستور کارشان هست،لذا میطلبد همه عزیزان رزمندهبا اطلاعرسانی وهماهنگی تشکلها ورسانه های ایثارگری دیداری با حضرت آقا رهبر عزیزمان تنها حامی ودلسوز رزمندگان داشته باشیم وبا نصایح وپندهاوفرامین ایشان وهمکاری سپاه وبسیج ودیگر ارگانهای دخیل درجنگ کاری کنیم کارستان تا ریشه ظلم وفساد محوونابود گردد،عزیزان دست اندرکار میتوانند همایشی ترتیب دهند وگام اول رابردارند مطمئنا نتیجه خوبی خواهیم گرفت،،فسادبایدریشه کن شود،اللهم عجل لولیک الفرج،آمین،
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi