شناسه خبر : 50760
یکشنبه 14 آذر 1395 , 12:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مظلومیت رزمندگان معسر و جانبازان زیر25%

مشکانی - مسولین گرامی معوقات 34 ساله رزمندگان بسیجی معسر که حتی از گرفتن حقوق در جبهه هم امتناع می ورزیدند چه شد؟ رزمندگان معسر تحت پوشش هیچ بیمه درمانی نیستند خود و خانواده هایشان نیاز به خدمات پزشکی دارند، پس این دستور تحت پوشش بیمه وزارت دفاع شدنِ رزمندگان معسر چه شد؟ این حقوق ناچیز که برای رزمندگان معسر وضع شده کجای زندگی مشقت بارشان را التیام می بخشد؟

آیا خود شما که این تصمیم را گرفته اید میتوانید با این حقوق زندگی تان را اداره کنید؟ بچه های رزمنده معسر دارند یا کنار خیابان ها دست فروشی می کنند یا عملگی می کنند یا راننده دیگران شده اند و مسافرکشی می کنند!

  رزمنده های معسر یا در آلونک های اجاره ای با بدبختی زندگی می کنند یا در خانه های پدری شان سربارند!

بچه های رزمنده معسر همه افسردگی شدید دارند!

 رزمنده های معسر، سال هاست شرمنده خانواده هایشان هستند!

 رزمنده های معسر جان خود را جهت حفظ انقلاب و نظام در طبق اخلاص گذاشتند. چرادرحق این شیرمردان این چنین نمودید؟دلیل تبعیض وبی مهری مسولان بالا دست با ما رزمندگان آنهم بطورآشکاراچیست؟!

مگراز به برکت همین رزمندگان، که حال همگی ازیادهارفته اند شما حضرات که دیگر نمی شود به شماگفت برادر، از برادری فاصله گرفته اید، در آرامش به پست و مقام رسیده اید و راحت دروغ می گویید!

من و تمامی بچه های رزمنده متعجبیم که ... بنده و دیگر رزمندگان به فراموشی سپرده شده... از مسئولین امر این سوال را دارم.

آیا بعد از اتمام جنگ 8ساله حق کسانی که با بدنی سالم درسن جوانی و نوجوانی رفتند از کشورشان دفاع کردند و بااعضایی ناقص و با کلی درد برگشتند حق شان این است که بعد از 27سال از پایان جنگ اینچنی رفتارشود؟

مگرهمین رزمندگان دردمندبابقیه دریک منطقه ودرمقابل یک دشمن نجنگیدند؟ پس چرااین چنین آشکارا درحق این عزیزان داریدجفامی کنید؟

آیاباگذشت28سال ازپایان جنگ هنوز وقت آن نرسیده که یادی هم ازمارزمندگان بکنید؟ مگرنمایندگان مجلس و وزیردفاع نگفتنددفترچه بیمه رزمندگان رااوایل93بهمراه حقوق به این عزیزان می دهیم؟! پس دفترچه بیمه درمانی چی شدوکجارفت؟

وبعداینکه حقوق مارزمندگان چی؟چرادوسه ماهی ماهانه500دادندبعدازهمان کمک معیشت150تومانش راکسرکردند؟! یعنی دراین تاریخ11/94چرا؟

چرا کمک معیشت راکسرکردندو عیدی سال 94 را که به همه درهمه دستگاهاواداره ها می دهندبه مارزمندگان ندادند؟ خواهشادلیل این همه ظلم آشکاردرحق رزمندگان چیست؟ مصببین اصلی باید جوابگوباشند و توضیح بدهندوشفاف سازی کنندکه چرافقط مارزمندگان؟

ازکسانیکه ازروندخدمات رسانی به رزمندگان مطلع هستندخواهش می کنم جوابی که درخور رزمندگان باشدرابه این فراموش شدگان بدهند. رزمندگان 28سال است که همچنان درگیرجنگ اعصاب وروان که پایان ندارد هستند! لطفابه دادشان برسید و این همه لایحه بی محتوا تصویب نکنیدکه اصلا شکل اجرایی بخودنمیگیرد! چرا نمایندگان وقت خودشان رادرنوشتن چنین ماده هاوتبصره میگذارند؟ بجای این قوانین بدون اجرا، بدادمان برسید، چون درحال مرگ هستیم! نمیتوانیم چشم انتظارمعجزه شمامسولین بمانیم!

چرامسولین به این همه کامنت که درباره نارضایتی رزمندگان است جوابگونیستند؟

لایحه درطول این سالها زیادتصویب شده وواقعاهم غلط اندازاست! خانواده های ما، این بندگان خدامرتکب چه جرمی شده اندکه زن وبچه مارزمندگان و جانبازان زیر 25% موجی وبدون حقوق شده اند!؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام اجرکم عندالله برادر مشکانی عزیز.
دست دشمن در کار است، برای همین جواب سلام ما را نمی دهند.
فاش نیوز عزیز را به ائمه جمعه و جماعت ها معرفی کنید. چون آنها بدون نام ایثارگران سخنرانی نمی کنند، وتلنگری باشد، به آنان که چه بر سر ایثارگران آوردند؟
تا بعد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رزمنده دلاور بیدار شو؟؟؟؟
با سلام احسنت به برادر عزیزمشکانی ..بسیاربجا وصحیح درد رزمندگان رو مرقوم فرمودی خدا خیرت بده ....کاش گوش شنوایی باشه.....
مگر چه اتفاقی افتاده که وازه معصر بکار می برید؟واقعا جای تاسف دارد.خجالت دارد در مملکتی که بعضی ها بیت المال غارت میکند وکسانی که عزت وشرف این مرزو بوم هستند باید در عسر وهرج زندگی کنند
با سلام به همه ایثارگران معسرین اصلی انهای هستند که بر سر سفره ای که به خون شهدا اغشته است نشسته اند وهر چقدر هم میخورند سیر نمیشوند.
باسلام پیروفرمایش برادراحدی درحالیکه خیلی ازایثارگران وخانواده هایشان سالهاست درانتظاراشتغال نشسته انداکثرکارمندان بنیاداردبیل که موعدبازنشستگی شان رسیده اماهمچین به میزریاست چسبیده اندانگارکه ارثیه پدرشان است وباجانبازان وخانواده شهداطلبکارانه برخوردمیکنندیادشان رفته که ازصدقه سرآنان نون میخورند
اختلاس ها مگر میگذارد واقعا تاسف دارد که هیچکدام از نمایندگان ملت در مجلس از رزمندگان بگویند و حق خواهی کنند چرا !مگر رزمنده به جنگ با دشمن نرفت مگر رزمنده از جان و مال و ناموس و منابع کشور دفاع نکرد که حالا از آن اختلاس شود
با سلام احسنت بر شماهم رزم عزیز عین واقعیت را فرمودید در مورد کمک معیشت نا چیز رزمندگان گفتید اتفاقا کمک معیشت من هم اول کم شد الان هم که دو سه ماهی است کلا قطع شده وقتی هم پیگیری کردم گفتند بودجه ندارند و کلا قطع کردند و گفتند پیگیری نکن فایده ای ندارد کلی است ولی مثل این که دروغ می گویند ! این طور که من متوجه شدم متاسفانه کم کم و ریز ریز دارند همان کمک معیشت ناچیز که شما هم به درستی فرمودید را هم قطع می کنند پیگیری هم که بکنی اطلاعات درستی به شما نمی دهند اینا از اول کلا دنبال این نبودند که بخواهند حقوق یا همان کمک معیشت به ما بدهند ! بلعکس ، دنبال اینند که اصلا ندهند چرا ! ؟ خدا ازشون نگذرد ، والسلام
باسلام خدمت اقای مشکانی عزیز واقعا درددل ما رزمندگان را به درستی عنوان فرمودی
سلام برادر: وقتی کارها بر خلاف نظر رهبر معظم انقلاب باشد اوضاع و احوال همین است درسال اقدام و عمل !حقوق نجومی رزمندگان معسر و ایثارگران کسر شد تا حقوق بیست میلیونی مدیران دولتی ارتش بیست میلیونی تامین شود.مثلا اگر قرار بود کاری بکنند از زمان مجروحیت اینجانب 35سال میگذرد و تقاضای سه میلیون وام کرده ام و خبری نیست . ارزو کنید مدیران "کلام رهبری نشات گرفته از کلام خدا "را عمل کنند.حیف که روزگارمان برخلاف ارزوهامان گذشت.
باسلام این حقیر جانباز و ایثارگر هستم به علت اعتماد دچار مشکلاتی شدم از هیچ ارگانی از قبیل بنیاد جانبازان و بسیج هیچگونه حمایتی نمیکنند که حقم بگیرم به مسئولین اطلاع رسانی بشود فکر بحال ما بکنند و راهنایی کنید چکار کنم.باتشکر
والله نمیدونم این چه محاسبه ای هستش که امروزه برای وزارت دفاع بهانه ای شده درباب ظلم وستم درحق رزمندگان وجانبازان زیر۲۵یاهمان جامعه هدف خلاصه کلام(معسر)،پیش بینی آماراحتمالی بیش ۴۵هزاررزمنده ویامخالفت وجبهه گیری دربرابرتصویب رزمندگان بالای۶ماه بانمایندگان مجلس.به هرصورت مسئولین سازمان نیروهای مسلح،وزارت دفاع،صندوق ساتاوبخصوص سازمان مدیریت وبرنامه ریزی باقشررزمندگان وجانبازان صادق نبوده ونیستندوهمیشه درحق این قشرمظلوم ظلم وستم کرده ومیکنندوکوتاهی آشکارانسبت به اجرای سندراهبردی،عدم تخصیص بودجه بیمه سلامت سال۹۵،اعلام آمارواهی واحتمالی باطل تعدادمعسرین،همراهی نکردن صندوق ایثارگران ساتابابت وام۳میلیونی باموسسه اعتباری کوثرو......و.........و.........واون شعارکهنه ومندرس لابی سابق مجلس بارمالی،بارمالی،بارمالی.مانده ام که چراهیچ کس جوابگوی این همه ظلم وستم،عنادودشمنی بارزمندگان وجانبازان معسرنیست.
سلام به تمامی همرزمانم ممنون ازلطف همگی امیدوارمکه مسولین بااینهمه اعتراض ازطرف رزمندگان ذره ای به خودشان بیایندوظلم28ساله راپایان بدهندمگرعمرمارزمندگان چقدراستکه بازچشم انتظارمعجره مسولین باشیم .همه رزمندگان درکهن سالی بسرمیبرندوشرمنده اهل وعیال هستندچه کسی میخواهدجواب اینهمه شرمندگی رزمندگان نزدزن وبچه هایشان رابدهند؟همه رزمندگان بعدازاتمام جنگ8ساله همچنان درگیرجنگی دیگرازنوع اعصاب وروان هستندواین جنگ تاابدتمام شدنی نیست زمانی تمام میشودکه همه رزمندگان رابه زانودربیاورد.مدتی استکه رزمندگان رابه زانودراورده............بدادرزمندگان برسید
جناب مشکانی عزیز حق با شما هست ولی اشکال کوچکی وجود دارد که آقایون مسولی که در جبهه یا خط مقدم حظور نداشتند احساس میکنند خوردن تیر و ترکش اختیاری بوده مثلا مجروحانی که درصد جانبازی بالاتری دارد از نیروهای متجاوز عراقی درخواست میکرده اند خمپاره و تیر بیشتری به سمتشان شلیک کنند و جانبازان درصد پایین چنین تقاضایی نداشتند! پس تا زمانی که مسولان بنیاد رسیدگی به جانبازان و ایثارگران را در ظاهر مجروحیت و بصورت عددی میبینند وضع بر اساس همین قاعده اشتباه ادامه دارد و بنظر میرسه اول باید مسولان بنیاد متوجه این امر بشوند که حظور شخص در منطقه جنگی مهم بوده حتی اگر یک ساعت بیشتر حظور نداشته چون به محض ورود به چنین مناطقی آثار منفی ناشی از وقایع جنگ تا آخر عمر بر فکر و روان شخص باقی میماند همانطور که پزشکان کشورهای غربی که نیروهایشان در ناتو در مناطق جنگی خدمت میکنند حظور بیش از شش ماه را میگویند شخص به سندروم جنگ مبتلا شده و با تعیین درصد بدون اینکه حتی جراحتی برداشته باشد یا دچار موج انفجار شده باشد شخص را تا پایان عمر حمایت میکنند چون اعتقاد دارند مشکلات اعصاب و روان فراتر از جراحات بدنی است و حالا چطور کارشناسان بنیاد یا تیم پزشکی کمسیون بنیاد شهید که از این اطلاعات باخبر هستند ولی اهمیتی نمیدهند به وضعیت یک تعداد کثیری معلول جسمی و اعصاب روان که سلامتی خودرا برای کشورشان از دست داده اند خدا میداند!
بابا یک گردهمایی بزرگ برگزار کنیذ از بی کسی ترکیدیم
باسلام ودرود به عزیزان جبهه وجنگ،عزیزان تمام مشکلات ما ازطرف صندوق باصطلاح ایثارگران ومؤسسین اش هست،ثابت شده ازروزیکه این صندوق شوم طراحی شد همه بدبختیها برسر رزمندگان آمد قبل از آن که آز طریق بانک انصار وسپه صورت میگرفت هم مبالغ بیشتر وهم بموقع واریز میشد متأسفانه باتشکیل باصطلاح صندوق ایثارگران چشم طمع سودجویان به این سمت وسو دوخته شد واز همین مبلغ ناچیز نیز دست برنداشتندوبلاهایی که میبینیم اونه که نمیخواهند دردما رو درک کنند ففط بفکرجیبشان هستند وبس واگراعتراضی هم صورت بگیرد بی درنگ عکس العمل نشون میدهند نمونه اش همین کسری حقوق وعدم واریزی عیدی سال 1395که بعدازاعتراض تلفنی که صورت گرفت به علت واریز نکردن عیدی وحقوق که قبلا به حساب صندوق واریز شده بود دیدیم که به حساب های رزمندگان واربز نکردند،لذا همه ما تقاضای برگشت حساب های بانک انصاریاسپه رادااشته باشیم وپرداخت مستقیم ازطرف ساتا صورت بگیرد نه به واسطه گری صندوق چه دلیلی دارد غیر سودجویی وچرا خواهشا مسوولان عزیز ورده بالای دلسوز این نقیصه هارابرطرف کنند وجلوگیری ازسوءاستفاده هایی که اشکاروواضح هست،متشکریم جمعی ازرزمندگان وجانبازان فاقدشغل،
سلام سرگزی عزیزدرودبه شمارزمنده دلاورواقعادرست فرمودیدومارزمندگان هم به این متن احترام گذاشته و رای مثبت میدهیم%%%%%%%%%%%رزمنده دردمندکه حتی یک دفترچه بیمه درمانی هم نداردمشکانی
سلام دوستان و همرزمان قدیمی ام
یادتون نره برای چه هدفی رفتیم جبهه
یادتون نره ما برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی رفتیم جنگیدیم
درسته کوتاهی کردند ، در حق بچه رزمنده ها کم لطفی کردند ولی نذاریم لابلای این حرفهای ...... هدف اصلیمون گم بشه
یاعلی
با سلام ودعایخیر دوستان بزرگوارم ماها زمان جنگ زحمت کشیدیم ولی افسوس شدیم ازیادرفتگا ن دوران جنگ جوانیمان گذاشتیم الان شدیم معسر ماهی 440هزارتومان دراخدا بدهند واقعا خجالت دار فرق بین 25درصد با20درصد این کجا اون کجا این شده درس عبرت برای فرزندانمان چقدر بی عدالتی بله دم ازمسلمانی میزنم کسیکه معلول یابیماری اعصاب روان بهزیستی کمکش میکنه اینست عدالت قانون گذاران کشورمان بله بچه‌های همین مسعولین عزیز تو آمریکا زندگی میکنند بله درددل زیاد ولی افسوس مگر کسی ماها قبول دارد چون بارمالی داریم وو اختلاس وحقوقهای چنصد میلیونی بارمالی ندارد
اگر اینها حق جانبازان زیر 25% رابدهند اون وقت چیزی نمی ماند که خودشان حقوق های چندین ملیونی بردارند . به نظر من جمهوری اسلامی فقط در دوران هشت ساله دفاع مقدس خوب بود و همه مسئولینش صادق بودن و ادماش خاکی
در شرکتی کارمی کردم کفتند اگر 50سال سن داشته باشی بااستفاده از بخشنامه جانبازان بازنشته می شی 25سال بیمه داشتم سه سال سنوات دادن با بست 28روز حقوق 75000توان باز نشسته شدم ان هم از خدمات اینها به جانبازان زیز 25%
ازتنبلی کارکنان فریادرسیدهگی نمی کنند پرونده جانبازرامورکنند وبه مسولین گزارش کنند درحق جانبازموجی ناحق درصد زده شده
من فرزندجانباز زیر 25درصد هستم واقعا برای همه مسعولین متاسفم که حتی برای کمیسیون جانبازی پارتی بازی میکنن.من 27سالمه و به دلیل اینکه باید هزینه خرج ومخارج خانواده را تامین کنم از جوانی خودم برای خانوادم گذشتم چون دولت هیچ هزینه ای برای پدر جانباز من قاعل نیست.و من باید ماهی دو بار از ابدانان به تهران برای مداوای پدرم مراجعت کنم و هزینه خیلی سنگینی داره.
عزیزان یکی ازبزرگترین دلایل رسیدگی نکردن مسولان خودمان هستیم.چون نشسته ایم تا دیگران برای ما دل بسوزانند.
در قران نیز امده است که: سرنوشت هیچ قومی تغییر نمیکند مگرانکه خودشان بخواهند.
یک بار تعدادی از عزیزان رزمنده وایثارگر که به قول این مسولان معسرند در مقابل مجلس اعتراض کنندانوقت مطمن باشید تاثیر خواهدگذاشت.
هیچ مسولی دلش به حال ما نمیسوزد چون همه به فکرخودشان هستند.حتی این مسولان به توصیه های رهبری هم در باره جانبازان توجهی ننمودند.
سلام عزیزان سلام همه میدانیم مشکلات پرداخت حقوق ناچیز،ازسال 1394وباتشکیل باصطلاح صندوق ایثارگری وافتتاح حساب در مؤسسه کوثرشروع شد وگرنه قبل از آن ازطریق ساتا و بانک عامل،،سپه،،هم مبلغ بیشتر وهم قبل ازپایان هرماه واریز میشد متأسفانه افرادی بمنظور سودجویی نقشه تشکیل صندوق رادادند و ادامه قضایا راهمه عزیزان ایثارگر عملا شاهد بودیم وتنهاراه برون رفت ازاین و وضعیت وجلوگیری از دستبرد بیشتر تقاضای انحلال صندوق باصطلاح ایثارگران وبرگشت حسابها به بانک سپه ازطریق ساتا مستقیماچ و تخصیص کامل حق وحقوق براساس قانون مخصوصا مواد(171و175 و190) پس ازاصلاحیه مصوباتی دیگر که هیچ تبعیضی هم دران موادومصوبات نیست اما متأسفانه سودجویان اهداف خاصی را دنبال میکنند برای کسب منافع غیرمشروع وبه همین طریق ازبخشهای اطلاعاتی وامنیتی ونامحسوس مخصوصا سپاه پاسداران محترم تقاضاداریم دراین عرصه تخصیصها وتوزیع به ایثارگران ورود بفرمایند وتحقیق وتحفص جدی بعمل بیاورند مطمئنا مواردی هست هم درآمارها وهم قضایای دیگری که انشاءالله کجدستها رسوا خواهندشد انشاءالله
وهمچنین ازعزیزان وبرادران ایثارگرم تقاضا دارم همایشی داشته باشیم و تاریخی مشخص بفرمایند مدیریت محترم سایت ایثاردوست فاش و مشکلات را عنوان وباانتخاب وتعیین نمایندگان استانی پیگیری وحل و فصل نمائیم در غیر اینصورت اوضاع همین خواهدبود،،،،،،دست عزیزان رزمنده رامیبوسم خدا اجرتان بدهد،آمین اللهم عجل لولیک الفرج ،
باسلام این چه عدالتی یعنی که مسعود بنده 59 ماه جبهه دارم بجوز خدمت سربازی دوبار مجروح شدم یک بار روی مین رفتم از نظر روحی روان مشکل جدی دارم همسرم سرطان داره پسرم و خودم بیکارم مستاجر م دارند مو خرج مریضی خانمم کردم بخاطر هرروز به بیمارستان ببرمش درتهران شماره حساب برای دریافت مستمری باز کنم 8 ماه اون 750 تومان قط کردند ندادن بجیب که میره آیا این حق ماست فرمانده سپاه بسیچ نمی‌داند این بدبختی ماهارو. ما بکجا وبه کی بگیم چرا باید بیکار باشیم خیلی‌ها با 4 سال خدمت باسته شدند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi