شناسه خبر : 50771
یکشنبه 14 آذر 1395 , 15:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اگر یادتان رفته...!!!

ماجرای تقدیم سه شهید برای پایین آوردن جسد عریان دختر جوان

 فردای روزی که دشمن بعثی خرمشهر رو گرفت جسد بی جان وعریان دختر خرمشهری رو به تیرک بلندی بستند و اون طرف کارون مقابل چشم های رزمنده های ایرانی گذاشتند.
رگ غیرت رزمنده های ایرانی بجوش میاد وتک اوران نیروی زمینی ارتش سه تا شهید می دهند تا بالاخره جسد اون دختر را پایین می اورند و بخاک می سپارند.
بله درست خوندین ،سه شهید برای جسد یک دختر مسلمان ایرانی !!!
(حالا بعداز گذر ایام عده ای از صدقه سری همین شهدا بر صندلی های نرم همین جمهوری اسلامی تکیه زده وبر طبل بی غیرتی می کوبند).
یاد شهید بابایی بخیر که گفته شده :طلاهای همسرش را فروخت وبه افسران وسربازان تحت امرش داد وگفت مایحتاج عمومی گران شده وحقوق شما کفاف خرج زندگی رو نمیده.
یاد شهید رجبی بخیر که گفته شده :مبلغ وام قرض الحسنه خودش رو به دیگر نیرو ها میداد ومیگفت وام است ،وقتی میگفتند دفتر چه قسط اش میگفت کسی دیگر پرداخت می کند.
یاد شهید بابایی بخیر :که یکی از دوستانش تعریف میکرد که ، دیدم صورتش رو پوشانده وپیرمردی را به دوش گرفته که معلوله ، شناختمش رفتم جلو ببینم چه خبره. فهمیدم پیرمرد رو برای استحمام میبره!!!
یاد شهید خرازی بخیر که گفته شده :قمقمه ابش رو در حالی که خودش تشنه بود به دهن همرزماش میذاره و خودش ریگ در دهانش گذاشت تا کامش از تشنگی به هم نچسبد!!!
یاد شهید مهدی باکری بخیر که گفته شده :انبار دار به مسئولش گفته ؛میشه این رزمنده رو به من تحویل بدهی ، چون اندازه سه تا گارگر کار میکنه، طرف میگه رفتم جلو دیدم فرمانده لشکر مهدی باکری رو میگه ،که صورتشو پوشونده کسی نشناسدش،وگفت به انبار دار نگو!!!
برای رد شدن از روی سیم خادار رو میدون مین باید یه نفر داوطلب میشد تا بقیه از روش رد بشن، داوطلب زیاد بود اما قرعه افتاد بنام یک جوان رعنا و زیبا ...
همه اعتراض کردند الا یه پیرمرد که گفت چی کار دارید بنامش افتاده دیگه...
همه تودلشون گفتند عجب پیرمرد سنگدلیه، دوباره قرعه انداختن ، باز هم افتاد بنام همون جون ...
جون بدون درنگ خودشه انداخت روی سیم های خادار میدون مین ، توی دل همه غوغایی شد !!!
بچه ها گریان با اکراه شروع کردن به رد شدن از روی بدن جون...
همه رفتند الا همان پیرمرد ،گفتند چرا نمیای؟
گفت نه شما برید من باید بدن پسرمو ببرم برای مادرش آخه مادرش منتظره !!!

یاد خیلی از شهدا وبچه های رزمنده بخیر که خیلی چیزها یاد دادند که بدون چشم داشت بود و فقط درک بالا میخواست !
[نمیدونیم الان عده ای از مدیران ومسئولین برا رسیدن به عرش دنیا پاشون رو  روی چندتا خون شهید یا بدن جانباز وایثارگر ورزمنده گذاشتند وتنها چیزی که میتو انند بگویند
(بار مالی دارد )]
{بعداز گذشت 27 الی 28 سال از جنگ تحمیلی ودفاع مقدس }

سخنگوی هیت رئیسه دهمین دوره مجلس محترم شواری اسلامی ایران اعلام
میکند :
مجلس پیگیری های جدی خود را برای اصلاح وتصویب دائمی قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در برنامه ششم توسعه کشور دنبال میکند
اما از آنجایی که متاسفانه این قانون [(توسط برخی نادیده گرفته شده)]
در آخرین جلسه علنی مجلس پس از بحث وبررسی ها تصمیم گرفته شد به کمیسیون ارجاع شود و بعد ایشان می فرمایند، بالاخره این قانون واقعیت مطلب را ادا نمی کند و خدمتی کامل و جامع به جانبازان ،ایثارگران وخانواده معظم شهدا نیست.
بلکه حقی برای عده ای از احاد جامعه که زحمت زیادی کشیده اند وسالها برای نظام و پایداری ان جانفشانی کردند است واین موضوع در قانون جدید باید لحاظ شود.
بالاخره برای آنهایی که در دوران هشت سال دفاع مقدس و مقاطع حساس انقلاب اسلامی به دفاع از کشور ومیهن پرداختند باید یک سری شرایط را همانطوری که در (سایر کشورها )مرسوم است فراهم کنیم و (امیدواریم هرچه سریعتر در دستور کار جلسه علنی مجلس در آینده نزدیک قرار ) بگیرد !!!!!!
ایشان در پاسخی به این سوال که با توجه به مشکلات متعددی که در اثر بالا رفتن سن با مشکلات عدیده ای مواجه خواهند شد و نمی شود از این موضوع به سادگی گذشت.

 و از آن راحت چشم پوشی کرد بلکه نیازهای جدید در قانون جدید باید مورد توجه جدی قرار گرفته ولحاظ شود عضو ناظر هیت رئیسه مجلس دهم افزود بسیاری از جانبازان ما نیازمند این هستند که بغیر از خانواده شان که واقعا زحمت آنها را می کشند افراد دیگری در کنار آنها باشند تا آنها را ترو خشک کند واین موضوع شوخی بردار نیست.

نماینده قوه مقننه در کمیته ماده 76 در مجلس دهم خاطر نشان کرد بسیاری از جانبازان وخانواده آنها واقعا با مشکلات شدید معیشتی مواجه هستند وبالاخره یک جانباز که هستی وسلامتی خود را تقدیم جامعه کرده است امروز نباید زیر بار سنگین نیازهای مالی قرار بگیرد، نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت با توجه به افزایش سن جانبازان موضوع بهداشت ودرمان انها نیز باید بصورت جدی تری مورد توجه قرار گرفته شود.
نماینده نهم ودهم مجلس شورای اسلامی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا وقتی قانون تصویب می شود، در اجرا گفته می شود کمبود اعتبارات وجود دارد.
خاطرنشان کرد اگر قانون را به گونه ای شفاف و محکم تصویب کنیم، حتما موانع و مسائل مختلف پیش رو از جمله موانع مالی که ممکن است وجود داشته باشد در هنگام اجرا برداشته خواهد شد.
سوال ؟
 چنانچه از شروع جنگ تحمیلی رزمندگان 28 سال تاخیر می کردند.
امروز ایران عزیز و سربلند وجود داشت؟
آیا بهتر نیست بجای حرف زدن در امور فاجعه بار زندگی این قشر مظلوم، عمل کنید.
سوال؟
چه کسانی با گذشت 28 سال از محرومیت این قشر مظلوم (بار مالی )را عنوان می کنند و می گویند در برنامه ششم، طرح دائمی شدن قانون جامع واصلاحات ان (لحاظ) نشود.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
زمانی یکی از فرماندهان ارشد در دفاع مقدس چنین تفسیر میکرد
با توجه به تجهیزات مدرن دشمن بعثی نیروهای ایرانی شرکت کننده در جنگ باید چهار برابر باشد تا بتوانیم از پس نیروهای بعثی عراقی بر بیاییم
سیل بسیجی ها باعشق واراده ای مستحکم از جوانان سیزده ساله تا جوانان بیست و دوسه ساله راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل میشدند
گویی ان فرمانده ارشد وبزرگ جنگ عشق و رقص خون و شهادت و جانبازی وایثارگری نیروهای بسیجی تحت امرش را ازیاد برده چرا حالا از این قشر مظلوم دفاع نمیکند ؟
تعجبی قابل سوال میباشد فرماندهان بزرگ در دفاع مقدس واقعا نیروهای بسیجی تحت امرشان را از یاد برده اند؟

چرا کسانیکه خواستار لحاظ نشدن قانون جامع ایثارگران در برنامه ششم هستند استعفا نمیدهند مگر وقتی برای ایثارگران باقی مانده
چرا برای مخالفین دائمی شدن قانون جامع در برنامه ششم جایگزینی دلسوز قرار نمیدهند
چرا متولی ایثارگران را شورایی از خود ایثارگران تعیین نمیکنید تادر مجلس شورا ی اسلامی حضوری قدرتمند داشته باشد
چرا در مورد ایثارگران و وضعیت اسفبار ایشان تصمیمی فوری انجام نمیپذیرد
چه کسانی سنگ اندازی میکنند چرا ایشان را معرفی نمیکنید
چرا مشکلات حل نشده ایثارگران در اولویت کار مجلس محترم شورای اسلامی قرار نمیگیرد
چرا مشکلات درمان ایثارگران وخانواده ایشان حل نمیشود

درودبه تمامی شهدای باغیرت ایران زمین وهزاران درودبه خانواده محترم شهداکه چنین فرزندان پاک ومریداسلام بدنیاآوردند...وصدهانفرین به مسولین ضدرزمنده که28سال استکه دارندحق وحقوق قانونی مارزمندگان راپامال میکنندوهیچ دادرسی نیست .قسم به خون شهدابخصوص 75شهیددست بسته غواص والخصوص3شهیدی که بخاطرپایین آوردن جنازه یک دخترمسلمان وهمشهریش خونش راپای درخت انقلاب ریخت واین انقلاب بااین خونهاتنومندشدویک عده هم دارندازسودهمین درخت درخارج ازکشورکاخهامیسازندوآنوقت وقتی که به حق وحقوق مارزمندگان میرسدبارمالی رابهانه میکنندچرا؟رزمندگان بعدازاتمام جنگ هنوزهم درگیرجنگ دیگری هستند.آنهم جنگ اعصاب وروان که تادم مرگ هم پای این شیرمردان است وهیچ کس هم نیست که بدادشان برسد...................؟؟؟؟؟؟؟رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی ودیگررزمندگان غیورایران زمین که همگی بعد28سال منتطرخبرخوش ازطرف مسولین هستند..اماهیچ خبری که درطول این28سال نشده بلکه یک برچسب هم بنام رزمندگان معسربه این شیرمردان چسباندن چرا؟چرافق رزمندگان بایدموردتبعیض های آشکارمسولین قراربگیرند؟دلیل اینهمه تبعصض وبی مهری ازطرف مسولین بالا دست چیست؟/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام جنگ تمام شده برای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اما من رزمنده و خانواده شهید هنوز جان می دهم هر شب خابهای هولناک دست از سرمان بر نمی دارد.
دردها بیشتر شده کمتر نمیشود اما اینها در برابر نیشتر و نمک روزخم توسط؟؟؟؟؟؟؟ چیزی بحساب نمی آید چرا؟؟؟؟؟؟؟
چون هنوز دلمان در گرو انقلابمان است و دشمن از همین میسوزد.
یاد باد جزیره مجنون با نون خشکهای دور ریخته کنار جاده سه راهی مرگ.
اما حالا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یاد باد بچه های سیزده ساله جنگ که دور از برادر و خواهر و پدر و مادر در عملیاتهای وحشتناک شرکت می کردند.
اما حالا چرا در کنج اسایشگاها؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایی قیمت می توان گذاشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هنوز هیچ قانونی حمایت نمی کند. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیست و هفت سال گذشت همه رفتن ما تنها ماندهایم؟؟؟؟؟؟؟
غریبیم یا زهرا ع
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi