شناسه خبر : 50832
یکشنبه 21 آذر 1395 , 13:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درنشست مشترک نمایندگان ایثارگر مجلس با مسئولان بنیاد چه گذشت

نشست مشترک نمایندگان ایثارگر مجلس با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه در کمیسیون اصل نود برگزار شد.

فاش نیوز- نشست مشترک نمایندگان ایثارگر مجلس با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه در کمیسیون اصل نود برگزار شد.

در این نشست که قائم مقام، معاون پارلمانی و معاون توسعه بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند حجت الاسلام نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت هماهنگی و همفکری بین مجلس و بنیاد شهید در خصوص مسائل ایثارگران اظهار داشت: روند بررسی لایحه برنامه ششم توسعه در کمیسیون تلفیق روزهای آخر خود را می گذراند و در روزهای آینده نیز بحث رسیدگی به لایحه بودجه 96 در مجلس آغاز خواهد شد و اگر در این مورد با یکدیگر همفکری نداشته باشیم قطعاً ایثارگران ضرر خواهند کرد همانگونه که تاکنون هم ضرر کرده اند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم یادآور شد: رسیدگی به لایحه برنامه احکام دائمی  در کمیسیون تلفیق تمام شد و متاسفانه ما نتوانستیم اقدامی بکنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در مورد وضعیت آینده قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اطلاع دقیقی نداریم اگر با یکدیگر همفکری و همکاری نداشته باشیم در آینده گرفتار مشکلات عدیده ای خواهیم شد.

نوروزی در این نشست خواستار پاسخگویی مسئولان بنیاد شهید به ابهامات موجود و ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات ایثارگران شد و اظهار داشت: ما در ارتباط با قانون جامع یک لایحه دوفوریتی تهیه و از طریق مجلس و مجمع تشخیص مصلحت موضوع را دنبال می کنیم.

دکترانصاری: قانون جامع یک ساله تمدید می شود

در ادامه این نشست دکتر انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سخنانی در پاسخ به انتقادات نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی، از تعلل بنیاد در خصوص قانون جامع ایثارگران تصریح کرد: اولویت اول برای ما و شما تمدید قانون جامع است و از لحاظ زمانی هم ارجح است چرا که شما اصلاحیه آن را به مجلس ارائه دادید و ما هم اصلاحیه ای به دولت ارسال کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من در حال حاضر اولویت رسیدگی بنیاد شهید و فراکسیون ایثارگران و شاهد مجلس باید پرداختن به این موضوع باشد.

انصاری اضافه کرد: ما یک ماده واحده به دولت پیشنهاد داده ایم تا به صورت دوفوریتی در مجلس شورای اسلامی مطرح شود که قانون جامع با اصلاحاتی به مدت یک سال تمدید شود تا ایثارگران با مشکل مواجه نشوند.

قائم مقام بنیاد شهید با اشاره به شرایط موجود در کشور و محدودیت منابع مالی تاکید کرد: دولت همین الان هم برای ارائه خدمات به ایثارگران با مشکل مواجه است و ما با اضافه شدن فرمول هایی که باعث افزایش بار مالی در بنیاد شود مخالف هستیم نه با تمدید قانون جامع.

دکترانصاری خاطر نشان کرد: به اعتقاد ما اگر بخواهیم در دی ماه و پایان دوره آزمایشی قانون جامع با مشکل مواجه نشویم موضوع را به دولت داده ایم تا دولت دو لایحه فوریتی را به مجلس بدهد و ما زمان بیشتری داشته باشیم و ایثارگران هم از آن چیزی که به اسم قانون جامع وجود دارد استفاده کنند.

وی در پایان ضمن عذرخواهی از عدم حضور حجت الاسلام شهیدی در این نشست اظهار داشت: متأسفانه اینگونه در جامعه القا شده است که با پایان مهلت قانون جامع، حقوق ها و ...قطع خواهد شد در حالی که پس از پایان این مهلت هیچ جیزی در بنیاد شهید لغو و تعطیل نمی شود.

وی در پایان تاکید کرد:متاسفانه این صمیمیت و فرهنگی که بین ما و شما وجود دارد در بین سایر دستگاه ها موجود نیست و آنها مترصد این هستند که با پایان مهلت قانونی، ارائه خدمات خود را به ایثارگران قطع کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید هم در این نشست ضمن عذرخواهی از عدم حضور حجت الاسلام شهیدی در نشست مشترک با نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امیدوارم با تعاملات نزدیک بنیاد و مجلس، برای حل مشکلاتی که در حوزه تقنینی ایثارگران وجود دارد مشارکت بیشتری کنیم.

سعید عندلیبی آمادگی بنیاد شهید و امور ایثارگران را برای همکاری هرچه بیشتر با نمایندگان ایثارگر مجلس دهم اعلام کرد و افزود: ما روز دوشنبه 15 آذر لایحه و ماده واحده ای را به دولت ارسال کردیم تا در آینده به هر دلیلی با خلاء قانونی در حوزه ایثارگران مواجه نشویم.

در این نشست نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

بیمه ایثارگران و پاداش بازنشستگی شهدا

عبدالله رضیان نماینده حوزه انتخابیه قائم شهر در این نشست خواستار پرداخت پاداش بازنشستگی  خانواده شهدا و عملی شدن بیمه ایثارگران و جانبازان شد.

فرهاد تجری دیگر نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: بحث بازنشستگی شهدا موضوع مهمی است و متأسفانه چندین سال از این موضوع می گذزد ولی تاکنون چیزی پرداخت نشده است.

تجری تاکید کرد: در خصوص حوزه ایتارگران و امتیازاتی که برابر قانون باید به آنها تعلق بگیرد این فضا و ظرفیت در مجلس وجود دارد.

شفافبت فعالیت اقتصادی شرکت های بنیاد

نماینده ایثارگر یزد نیز در این نشست خواستار بیان نحوه فعالیت اقتصادی شرکت های بنیاد و ارتباط آنها با بودجه شد.

نماینده مجلس دهم با اشاره به مشکلات مبتلابه قشرایثارگران اظهار داشت: ما باید در عمل ثابت کنیم که ایثارگر هستیم و انتظار این است که هماهنگی بیشتری بین مجلس و بنیاد شهید وجود داشته باشد.

آمادگی مجلس برای حل مشکلات ایثارگران

هاجرچنارانی نماینده ایثارگر نیشابور نیز در این نشست خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعداد ایثارگران مجلس نسبت به دوره گذشته بیشتر شده است و ما آمادگی داریم مباحثی که در مورد ایثارگران وجود دارد را دنبال کنیم.

وی تاکید کرد: بسیاری از مسائل مربوط به ایثارگران جدای از امورمالی و مادی  است و با پیگیری می توان آنها را خارج از مسائل مادی و بودجه ای حل و فصل کرد.

وی گفت: اگر قبل از اینکه طرح یا لایحه ای در مورد ایثارگران به صحن ارسال شود آن را به فراکسیون ایثارگران اطلاع داده شود بهتر می توان مشکلات آنها را حل و فصل کرد.

چنارانی افزود: با این تعداد نمایندگان  ایثارگری که در مجلس دهم هستند مطمئن هستم که می شود مسائل و مشکلات ایثارگران را به خوبی حل کرد.

دولت بار مالی را تقبل کند

یکی از نمایندگان ایثارگر مجلس نیز در این نشست اظهار داشت: چند جلسه با دوستان بنیاد شهید برگزار و اصلاحیه قانون جامع را کامل کردیم اما مدتی قبل دکتر لاریجانی در صحن مجلس اعلام کرد به دلیل بار مالی رد خواهد شد در حالی که بسیاری از قوانین تصویب شده، با اینکه بار مالی دارد اما می بینیم تصویب می شود اما در مورد ایثارگران متأسفانه اینگونه می شود، هر چند که یک طرح دوفوریتی هم در این مورد نوشته شده باشد.

این نماینده ایثارگر در سخنان خود خواستار همکاری بیشتر بنیاد شهید با مجلس دهم در این خصوص شد و اظهار داشت: آقای شهیدی قول دادند که موضوع بار مالی اصلاحیه قانون جامع را در هیئت دولت مطرح کنند تا دولت هم بار مالی آن را قبول کند و این زیبنده نظام نیست که به ایثارگران بگویم بار مالی دارد، اگر چه دولت موظف است بار مالی آن را قبول کند.

سید جواد ابطحی نماینده ایثارگر خمینی شهر نیز با انتقاد از عدم حضور رئیس بنیاد شهید در این نشست و بیان اینکه با وجود حال نامساعد در جلسه حضور یافته است اظهار داشت: موضوع تحقیق و تفحص در بنیاد شهید باید به طور کامل اطلاع رسانی شود و فراکسیون ایثارگران بدون اغماض به این موضوع رسیدگی کند.

وی ادامه داد: متاسفانه رئیس بنیاد شهید ارتباط کمی با خانواده شهدا دارد و با وجود اینکه بارها عنوان شده است وقتی مادر یک شهید با ایشان می خواهد ملاقات کند اما ایشان وقت نداده اند.

وی ادامه داد: در بحث مسکن ایثارگران، متاسفانه موضوع حل نشده است و سوء مدیریت و مشکلات بسیاری وجود دارد، در حالی که مجلس و بدنه آن آمادگی دارد که برای ایثارگران کاری انجام شود.

محمد دهقان دیگر نماینده ایثارگر مجلس دهم از جوزه چناران و طرقبه نیزبا اشاره به موضوع اختلاس در بانک دی و بازداشت مدیر عامل آن تاکید کرد: موضوع فساد در بانک دی به دلیل اینکه متعلق به بنیاد شهید است با سایر بانک ها فرق می کند و متاسفانه این موضوع  موجب سرافکندگی و حجالت شده است. چرا سیستمی که به نام ایثارگران فعالیت می کند نباید کاری کند که مایه شرمساری و خجالت ایثارگران نشود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان بنیاد شهید خاطرنشان کرد: گزارش صریح و شفاف بدهید وموضوع را جمع و جور کنید، اگر چه ما به شما اعتماد داریم اما باید ریشه یابی شود که چرا در مجموعه بنیاد شهید این اتفاقات افتاده است.

دکتر رحیمی نماینده جانباز مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر نیز در این نشست یادآور شد: در ارتباط با مسائل و مشکلات ایثارگران پیشنهادات و راهکارهایی در دست دارم که در صورت بهره گیری از آن، بنیاد می تواند در آینده بهتر عمل کند در حالی که در حال حاضر می بینیم بنیاد خیلی حرفه ای عمل نمی کند و همه چیز مربوط به بار مالی و بودجه نیست.

یکی دیگر از نمایندگان ایثارگر در این نشست، برطرف کردن ابهامات در مورد ماده 190 و شفافیت در اطلاع رسانی مسائل مرتبط با ایثارگران از سوی بنیاد شهید را خواستار شد.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
در مملکتی که بودجه یک دانشگاه علوم بزشکی 3 هزار ملیارد است وقتی به 3 ملیون ایثارگر میرسند میگویند بار مالی و رییس مجلس جلسه غیر علنی برگزار میکند!!! مگر چه قدر از بوودجه به ایثارگران میرسد 1 دهم درصد!! باور کنید در کشورهای بیخدا هم که یک هزارم اقایان ادعا ندارن ایثارگران را روی سرشان می گذارند به راستی چه بر سر این مملکت امده است...شما حتی ایثارگران را هم دارید از خودتان متنفر می کنید...
آقایان دلسوز مجلس و دولت اگر شما لطف کنید و پنج سال دیگر صبر کنید ، هیچ جانباز ورزمنده ای زنده نمی ماند آنوقت شما عزیزان با فراغ بال به کارهایتان ادامه دهید ولی بدانید انتقام خدا ازظالمان بسیار سخت خواهد بود.

...

خوش بحالتان .

بچه های جبهه و جنگ ؛ رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% را

از بنیاد بیرون کردید .

و برای خودتان حکومتی خصوصی درست کردید .

و به ثروت رسیدید .

و بچه های دفاع مقدس را فقیر و درمانده کردید .

و این برداشت ناصحیح شما از اسلام است ؟!

که رزمندگان و مدافعان دین و وطن را در راه خدا

و بدون جیره و مواجب دانستید . و ثروت را برای پشت میز نشینان .

و در دنیای اسلام و غیر اسلام و درهمه دنیا :

بر عکس تفکر شما : رزمندگانشان را تقدیر و احترام دارند .

و ثروت بی کران دهند .

شما چرا مخالف معیشت بچه های جبهه و جنگ هستید ؟!

از ثروت شما که چیزی کم نمی شود . دولت بخواهد ۱۰ ملیون تومان

ماهیانه به اینان حقوق بدهد .

تمام دنیا را خرجی می دهیم .

اندکی حقوق و مسکن و درمان هم به رزمندگان و جانبازان مثلاً

۵% جبهه و جنگ بدهید و به خصومت ۳۰ ساله با اینان پایان دهید .

بفرض قسمتی از مملکت را از دست داده باشید . که نتوانستید

استقامت کنید و نتوانستید پیروز شوید .

و داعش آمد از شما گرفت .

و آشوب و هرج و مرج شد .

و نتوانستید حکومت را نگه دارید .

و نتوانستید پول نفت را بگیرید .

و دریا و تنگه هرمز را از دست دادید .

و هر روز قسمتی ایران زمین را از دست دادید .

و همه دنیا علیه شما جنگیدند .

و تحریمتان کردند .

و نتوانستید ثروتتان را خارج کنید .

و اگر هم خارج کردید حکم کنند که باید برگردانید .

شاید .

و شاید که بخود آمدید .

و حق و حقوق بچه های جنگ را دادید .

شاید .

...

هیچ فرقی نکرد بذه بستان بین خودتان است برای ما شما اتجه همنمی حوانید چه برسد به انچهاسمش را طرحجامع ایثار گران و اصلاحات خود از ظالمنمی گذرد
مرحبا.بلاخره تعدادی از نمایندگان پیدا شدند که واقعیت ها را در بنیاد شهید ببینند.متاسفانه سیستم به شدت دچار مشکل شده.امیدوارم این مسایل هرچه زودتر حل بشن بلکه کمتر شاهد ناحقی بنیاد باشیم.
ازهمون اولش هم معلوم بودکه جناب رئیس باطرحهاولوایحی که کوچکترین امتیازی به ایثارگران دهدمخالف هست.اگه دروغ میگم پس کی بودکه زحمات نمایندگان دلسوزدوره نهم رادرموردایثارگران ردکرد؟؟
براي دزدي و اختلاس بار مالي ندارد اما جان برکفان ايثارگر بار مالي دارند حالا مشخص شد چه کساني حق جانبازان را پايمال کرده اند فقط بنياد مقصر است و بس .... اقاي سردار انصاري شهداي منا بار مالي ندارد اما رزمنده 70 ماه در جبهه بار مالي دارد جانباز زير 25 درصد بار مالي دارد.کمسيون پزشکي بنياد هم ايمانشان را زير پاي گذاشته بجاي درصد بحق دادن مجبورند جهت حفظ ميزشان درصد بالاتر ندهند و روساي خودشان را راضي نگه بدارند چون بار مالي دارد جانبازان بايد کمسيون را تحريم کنند . بنياد ميخواهد سر جانبازان و مجلسيان را گرم مشکلات بار مالي بکنند تا حواسشان به بانک دي و موسسه هاي بخور بخور بنياد نباشد و ميليارد ميليارد اختلاس ميشود ... انوقت براي دو قران رزمنده و جانبازان زير25 درصد ميگويند بارمالي براي دولت دارد . ننگ بر دولت بي تدبير و نااميد که چنين ستمي به سربازانش ميکند ننگ باد
سلام اقا بهروز گل و ساير عزيزان فاش نيوز فقط همين يکبار دلنوشته حقير را منتشر کنيد قول ميدهم بار ديگر مراعات کنم بخدا دارم عقده ميکنم و اخرش هم دق ميکنم از دست اين نامردي ها ... ارزوي همه چيز به دلمان مانده و عده اي هم در ناز و نعمت در کشورهاي خارجي کيف و سرمستند و به ريش سفيد ما مي خندند ... يعني 70 ماه تخريب چي و 20 درصد جانبازي يعني کشک ... موج و ترکش و شيميايي و سکته قلبي و کليه هاي عفونتي و سنگ ساز و چشم عينک استکاني و گوش ناشنوا که يک دقيقه بدون زوزه نيست هفته به هفته در اسايشگاه رواني بستري شدن با 51سال سن بايد 20 درصد باشد .... ديگه در همه چيز دارم شک ميکنم ....سلامت با عزت باشيد

...

۶۹ % از شما عزیز سالمتر است ؟!

...

با سلام به همه نمایندگان گرامی ومسولان عزیز افزایش سهمیه استخدام از 25 درصد به 50 درصد بار مالی ندارد الویت ایثارگری به ترتیب امتیاز بار مالی ندارد سهمیه دانشگاه بار مالی ندارد 70 هزار فرزند شهید و جانباز داریم که مظلوم هستند فکرمیکنند کسی پیگیر کار انان هست بار مالی ندارد یک تشویقی به رزمندگان بعد از سی سال بار مالی ندارد اگر نمی دانند قانون رزمندگان را از الجزایر و فرانسه بپرسند بار مالی ندارد بی فکری بی تفاوتی اختلاسها بار مالی دارد باز هم ممنون از پیگیری نمایندگان ومسولان
بسیاری از قوانینی که در ماده الحاقی بود بار مالی نداشت مثل سهمیه دانشگاه فرزندان جانباز زیر 25 در صد انو چرا دنبالش نیسید ا گر راست میگید همه قول دادند مفتح نوروزی کریمی و لاریجانی یعنی همه زیر حرفشون زدند

منو با لالایی دوباره خوابم کن
بگو این آرامش تا ابد پابرجاست

همه چي آرومه ، من چقدر خوشحالم
با سلام به ایثارگران محترم
صحبت هایی درفضای مجازی جامعه رخ میدهد که اعتبار جمهوری اسلامی را زیر سوال میبرد
وقتی سه نفر یا سه خانواده گفته میشود در همین جمهوری اسلامی ثروتی بدست اورده اند که باتوجه به جمعیت هشتا د میلیونی ایران عزیز اگر هرخانواده را چهارنفر فرض کنیم میشود بیست میلیون خانواده که ثروت این سه نفر یا سه خانواده را تقسیم کنند بین بیست میلیون خانواده ایرانی سهم هر خانواده چهارنفری بیست وپنج میلیون تومان میشود
الله اعلم !!!
واقعا اگر چنین باشد حقیقتا مگر قانون جامع چقدر بار مالی در برابر ان ایجاد میکند
بحث حقوقهای نجومی بار اعتباری ومالی برای جمهوری اسلامی ایران بوجود می اورد یا مطالبه قانونی قطره چکانی قانون جامع
ماجرای دکل های نفتی برای جمهوری اسلامی بار مالی واعتباری بوجود می اورد یا مطالبه قانونی قطره چکانی قانون جامع
اختلاسهای میلیارد هزار تومانی ب ز یا م ه یا سی دو حروف الفبا برای جمهوری اسلامی بار مالی واعتباری ایجاد میکند یا مطالبه قانونی قطره چکانی قانون جامع
حقیقتا افزایش یک یادوگروه بالاتر درجهت ایثارگران برای جمهوری اسلامی ایران بار مالی ایجاد میکند
اگر قانون جامع عملکردی مطلوب داشت چطور مجبور شدند اصلاحاتی را در ان بپذیرند
مگر در جنگ تحمیلی چند شهید و رزمنده جانباز وایثارگر داریم
انچنان قانون جامعه را بزرگ کرده اند وبر طبل ان میکوبند گویی قرار است به هر ایثارگر
خانه ای ویلایی اتوموبیلی در سطح کلاس A خارجی حقوق ماهیانه با سقف بیست میلیون تومان ودر مانی با کیفیت بالا در کشورهای غرب و بورسیه های دانشگاههای معتبر دنیا و رفاهیاتی درسطح تورهای جهانگردی برای ایثارگران درنظر گرفته اند
افزایش یک یادو گروه تشویقی در احکام حقوقی یک ایثارگر بادر صد بالا ی هفتاد درصد که بالاترین درصد در مقطع خود میباشد چقدر بار مالی ایجاد خواهد کرد که بخواهد ایثارگران پنج الی ده درصد ایجاد کند
ایثارگری که از تمام هستی خود که سلامت جسم خود گذشت تا جامعه ارامش واسایش داشته باشد چه بار مالی برجامعه یا بر دولت تحمیل میکند
ایثارگری که در گوشه ای بدلیل رشادتش در زمان حساسی که کشور که مورد هجوم قرار گرفته بود بار مالی برای کشور دارد
اینهمه بی عدالتی برای چیست
بسیاری از خانواده های ایثارگران بخاطر فقر ازهم پاشیده
چنانچه اینچنین پیش برود وضعیت ایثارگران وخانواده شهدا رزمندگان به اصل اعتمادملی به جامعه اسلامی ونظام اسلامی لطمه وارد میکند
چنانچه علی (ع)میفرماید فقر که وارد شود ایمان از در دیگر خارج میشود
اقاي شهيدي مي باست در اين جلسه تشريف مياوردن اما نيامدن ايشان دغدغه هاي ديگري در سر دارند "نه خدمت رساني به ايثارگران براشون مهم نبوده حتما
تحصیل فرزندان زیر 25 ورزمنده چه شد
سلام. از نماینده های جانبازان درمجلس بسیار قدردانی میکنیم.لطفا ماده108 قانون آ جا که درباره جانبازان ازکار افتاده کلی شرح داده است رابرسی کنید تا بدین طریق حق قانونی این جانبازان ازکارافتاده کلی ادا شود .
آقایان لطف کنند ترتیبی اتخاذ شود شهریه ناچیزی که بنیاد شهید باید به دانشگاهها پرداخت کند تگلیفش مشخص کند این دانشگاه ها آبروی ما بردند بین دانشجویان دیگر
شمارابخدا یک رنگی ویکدلی رزمنده هارا بااین درصدهالکه دارنکنید بداد مجروهان جهبه همه یک هدف داشتن برسید
مرگ بر شهیدی
خداپدراین فاش نیوزرابیامورزداگراین سایت هم موضوع مشکلات قشرآسیب دیده ازجنگ راچاپ نمیکردآنوقت اوضاع ماجانبازان وآزادگان وشهداورزمندگان چه می شدبابافکرکنیداین بنیادهم مثل یک حوزه علمیه یاحوزه دینی یااصلایک سازمانعربی یاجهانی که برای تبلیغات صدورانقلاب بودجه داردفکرکنندواقعابرای نماینده ای که وقتیکه قصدورودبه. مجلس داشته هزاران وعده ووعیدبه خانواده شهداوجانبازان ووووووداده ولی الان باکمال خونسردی میگوییدمن نمیتوانم چرااین قشررابه دریاچه نمک شورقم ارسال نمی کنیدمگرچقدرازبچه های اصلی خط مقدم باقی مانده اندباباخیلی هادرجنگ آمدنندورفتندولی مردان جنگ یاشهیدیااسیریاجانبازشدنندچونکه درخط مقدم جبهه بودنندولی الان عده ای سرداروامیروبرادروحاجی شدنندخداوکیلی حداقل آمارجنگ رادقیق مطالعه کنیدتابهترمردان جنگ رابه مردم معرفیکنیدآزاده 8ساله وجانبازه 55درصد14ماه بی سیم چی دسته پیاده ازتهران
سلام
محض رضای خدا حداقل تبصره 2 ماده 39 را مشخص کنید تا کی به بهانه بارمالی حقوق ما را ضایع میکنید
اختلاس ها را در نظر بگیرید مگر بارمالی ما چقدر سنگین است اگر فقط یک دهم اختلاس کمتر شود بارمالی ما تامین میشود
تبصره ۲ ماده ۳۹ جانبازان حالت اشتغال را ملزم به دریافت یک حقوق میداند و میگوید چون شخص ایثاگر در دستگاه دولتی مشغول بکار است نمیتواند به عنوان جانباز از کار افتاده مشمول حالت اشتغال بشود یا اینکه اگر مشمول حالت اشتغال شده باید از کار خود در اداره دولتی استعفاء دهد یا بعداز حالت اشتغال به کار دولتی مشغول نباشد و عده زیادی از دوستان را میبینم که از این ماده گلایه داشته اند لطفا بیشتر توضیح بدهید تا با استفاده از متن قانون جامع خدمات رسانی بشود پاسخ صحیح را داد و اینکه بفرمایید این تبصره ۲ ماده ۳۹ الان چه مشکلی را یرای شما درست کرده است ممنون میشم.
ماده ۱۹۰ سپاه به دنبال ماده ۳۸ داره اعمال میشه و سپاه به جانبازان همچون ماده ۱۵۳ ارتش که به سربازان خود از سال ۱۳۶۶ حقوق پرداخت میکرده است از سال ۹۳ اعمال میشود و در خصوص بازنشستگی شهدای گرانقدر هم در سالهای اخیر و همچنین در بودجه سال جدید همچون یک کارمند دولت سنوات بازنشستگی داشته و بنیاد دارد بعد از ۳۰ سال که از شهادت شخص شهید میگذرد این مبلغ را پرداخت میکند پس تکلیف این دو قانون که نمایندگان مجلس از بنیاد درخواست اعمال آنرا داشته اند مشخص هست میماند صحبت قائم مقام بنیاد که گفته بودند با افزایش فرمولهایی که بار مالی دارد مخالف هستیم نه با تمدید قانون جامع متاسفامه ایشان هم همچون دو نماینده قبل که اطلاع کاملی از قوانین و اجرایی شدن آن نداشتند به نظر میرسد جناب قائم مقام محترم از وضعیت معیشتی و درمان و رفاه ایثارگران که مهمترین رکن قانون جامع ایثارگران میباشد بی اطلاع هستند پس بفرمایند اگر بدنبال حذف موادی از قانون جامع ایثارگران که بار مالی دارد هستید پس کدام بخش قانون جامع خدمات رسانی میتواند مشکلات ایثارگران را حل کند! از طرفی دیگر بهانه نبودن بودجه و منابع مالی در دولت با پرداخت حقوقهای نجومی و اختلاسهای هزاران میلیاردی مسولان منتفی و قابل قبول نیست و در آخر با همه احترامی که بنده برای آقای شهیدی قائل هستم نمیدانم ایشان چه کار مهمی داشتند که اهمیت آن از اهتمام به وضعیت جانبازان در جلسه نمایندگان با مسولان بنیاد بیشتر بوده است!
چرازمان جنگ جوانی من موجی برای کشوربارمالی نداشت که بدونه کوچکترین انتظاری جنگیم ۲۴ساله روانیوافسرده گوشه خانه خجالت زن وبچه بارمالی داره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi