شناسه خبر : 50846
پنجشنبه 18 آذر 1395 , 11:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایندگان را بابصیرت انتخاب کنیم

محسن ناطق- میدانیم قانون را نمایندگان مجلس تصویب می کنند و میدانیم نمایندگان مجلس را مردم را انتخاب می کنند. مشکل و سوال اصلی اینجاست چرا مردم شهید داده و خون داده و میلیون ها رزمنده و جانباز و خانواده شهید سرخورده و مردم پابرهنه و کسبه شاکی و کارمندان وام دار و بدهکار و اقشار مختلف مردم به اینگونه نمایندگانی رای می دهند که نسبت به وضعیت باندهای ثروت و قدرت بسیار حساس و موشکافانه عمل می کنند اما بلافاصله پس از نشستن بر صندلی نمایندگی مردم به طور کلی مردم را فراموش می کنند تا دوره بعدی که نیاز به رای مردم دارند.

 خب مردم به افراد شایسته و لایق رای بدهند و مثل گذشته از هرگونه لجبازی و فضا سازی سیاسی و تبلیغات لیست های دروغ و باور وعده های پوشالی که موجب فریب مردم و نفوذ افراد بی ایمان و ضد ایثارگر می شود خودداری کنند. چنانچه مردم خودشان تحقیق کنند به آمارهای واقعی و برنامه های دلسوزان نظام توجه کنند و اعتنایی به تبلیغات دشمنان دین و میهن و باندهای ثروت و قدرت و گرین کارتی در روزنامه ها و سایت های زنجیره ای و هزاران کامنت و نظرات و لایک های دروغین که توسط چند نفر حقوق و مواجب بگیر و مزدور صهیونیست تکثیر و پخش می شوند فریب نخورند که هیچ کسی دلسوزتر از والدین واقعی مردم یعنی عالمان و دانشمندان دین وجود ندارد.

 فلذا اختیار کشور را به همدستان و دشمنان نقابدار و فریبکار مردم و دین و میهن ندهند زیرا ادامه این روند گرچه باعث نابودی عوامل مزدور و جاسوس و نفوذی دشمن خواهد شد لیکن زحمت زیادی بر دوش مردم مستضعف تحمیل کرده است که عواقب سهل انگاری مسئولان مربوط گریبانگیر خودشان خواهد شد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام

...

فرقی نمی کند همه رزمنده ستیزند و یا حذفشان می کنند .

مجتبی رحماندوست عزبز .

فتح الله حسینی عزیز .

این دو نماینده که برای حقوق و معیشت رزمندگان زحمت می کشیدند

حالا کجایند ؟!

یعنی هر کس برای حقوق و معیشت و درمان و مسکن ؛

بچه های جبهه و جنگ کوشش کند از دور خارج می کنند ؟!

و فقر رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% را می خواهند ؟!

که خاموش شوند .

و تبعیض و رانت و مال اندوزی را رایج کنند .

در این ۳۰ سال بعد از جنگ همه نوع مسئولی آمد و رفت :

و همه رزمنده ستیز .

و از هر حزب و گروهی :

و همه مخالف معیشت و درمان بچه های جبهه و جنگ ؟!

یعنی دلار اجازه نمی دهد ؟!

که دفاع مقدس تکرار شود ؟!

و فرهنگ ایثار و شهادت رایج شود ؟!

زیرا نقشه براندازی دارد .

و حکومت جور و استبداد و تجزیه می خواهد .

و ...

...


دراین دوره اخیر هیچ خدمت ملموسی به ایثارگران نشده لذا مطلب کاملا درست است.
بله بنده هم با آقای ناطق موافقم که اگر از نعمت انقلاب اسلامی مردم ایران حق انتخاب واقعی مسولان را بدست اوردند اما از این حق انتخاب به درستی استفاده نمی شود
در اکثر حوزه های انتخابی هر چند مردم از زندگی عشایری و روستایی گذر کردند و زندگی شهر نشینی را آغاز کرده اند اما همچنان خوی و خصلت و فرهنگ عشایری رل حتی بعد از چند نسل حفظ کرده اند و علی رغم تحصیلات عالیه از ان پیروی می کنند
بنده خود عشایرم و به عشایر بودن خود افتخار می کنم اما در انتخابات بدون در نظر گرفتن شایسته سالاری و طرفداری بی چون چرا از هم عشیره ای خود یا هم زبانی خود پیامدش همان خاهد شد که آقای ناطق فرمودند پیامدش این خواهد شد که نیروهای دلسوز و شایسته بیرون از مجلس هستند و کسانی برای نا قانون تصویب مبکنند که در خانه خود هم از مقبولیت چنداتی برخوردار نبودند
ه:

چگونه امنيتی در كشور پهناور خود ايجاد نمودی كه وقتی زنی با طبقی از جواهرات طول كشور را طی می‌كند؛ كسی به او تعرضی نکرده و جسارتی نمی‌كند؟
در جواب، جمله كوتاه ولی با تاملی می‌گويد:
در هر شهری که دزدی ديدم، گردن داروغه را زدم!!

به عروس گفتند چرا از مادر شوهرت همیشه دلخوری ... گفت : شوهرم بچه ننست .
آقای ناطق عزیز از وقتی مه دوتا از سرودهای شما رو دیدم یقین کردم باسوادی .... ولی خیلی خوشبینی عزیز .
شخصی برای دزدی سر زده وارد خانه ایی شد یکهو دید اهالی خانه در حال خوردن شامند .
صاحب خانه گفت به موقع آمدی وردستی بردار برای خودت غذای بریز .

ناطق عزیز شما همان صاحب خانه ایی .
به دور از طعنه و نیت بد گفتم . ماجرای دکل نفت .. زمینهای هاپولی ... وگذاری املاک به قیمتهای کوچه بازاری ... وحقوقهای نجومی قانونی و اختلاسهای بی سرنوشت گوشه ایی از تاراجهای بزرگ است . کجایی برادر که لباس از تنت بیرون بردند .
افرین ه گل گفتی این اقای ناطق همش دنبال بصیرته باباجان عقل بهترین هدیه خدادادیه اش را با جاش بردن هنوز دنبال بصیرت میگرده بصیرت کیلوچند فقط هر 4 سال اقایان جایشان را عوض میکنند ومن وتو سرکاریم به رای هم نیاز ندارند
سلام جناب ناطق خودت جواب را فوت آبی.
اما چند نفر نماینده مشهد توسط خوبان به گوشی ام پیامک شد، اما غافل از اینکه قبلا آنها را خریدند، این یعنی رای ما هیچ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شهر مال پولارها و کشور هم مال اونا؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟
بی پولی بیخیال همه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همه ما هم مال پولدارها اگر کارگری اگه کارمند برای منافع آنها قسط داریم.
مفهوم بود، کارخانه ها، و................
کارخانه جات مثلا ماشین سواری و باری و مسافری و همه در تسخیر چند نفر به تعداد انگشتان دست.
می دانیم چه میگذره ولی چه باید کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
می خرند همه را............... خدا حافظ زندگی 5925
برادرجان حرف شماکاملامتین.امامگراینان موقع انتخابات اینطورهستند.ای برادرچراایده آلی فرمودی؟مگراینان راومواضع امروزورای دادن به مصوباتشون باسخنان انتخاباتی شان سنخیت دارد؟کمی بیشتردقت فرمایید.وقتیکه خرازپل گذشت دیگه اون خراولی باترس ولرز نیست.کنی گوش وحواس داشته باشیم!!
نمايندگان زحمت خود را کشيده اند وقتي بنياد همکاري نمي کند اب در هاون کوبيدن است .... دولت تدبير کوچکترين قدمي براي رزمنده ها و جانبازان زير 25 درصد برنداشته ....سرکشي به خانواده شهدا و جانبازان 70درصد فقط خوراک تبليقاتي است و بس....
محسن جان مجلس به سکوی پرتاپ برای پولدار شدن تبدیل شده
باسلام متأسفانه درانتخابات مجلس اولین وبزرگترین مشکل ملت ماجناحها واحزاب هستند ،افرادی را کاندید میکنند که حافظ منافع خودشان باشد درمرحله تبلیغات هم متأسفانه کاندیدا ازطریق ایل وقبیل وقوم گرایی دسته وگروه ایجاد میکنند واینگونه هست که منتخب ونماینده اصلح جایگاهی ندارد،بنظربنده دروحله اول جناحها واحزاب یاازانتخابات بدورباشند یا شیوه کاریشان فقط کشف استعدادها وافراد مخلص وپاک و انقلابی ثابت شده وبدور از خواهشها ومنافع نماینده رادر وظایف وتکالیف قانونی شرعی ودینی برحسب آنچه موظف هست راهنمایی و ارشاد کنند نه تمایزات واهداف وسلایق جناح وباندوگروه،بامید آنروزکه انشاءالله دیر نباشد ودیر نشود.
...
با بصیرت .

بی بصیرت .

هیچ کدام به بچه های جبهه و جنگ حقوق و درمان و مسکن بده نیستند .

اصلاً رزمندگان و جانبازان زیر ۲۵% بالاخص ۵% را ایثارگر بنیاد نمی دانند .

با منافعشان سازگاری ندارد .

ما فقط می نویسم که از فقرمان گفته باشیم که در گلو خفه مان نکند .

و گرنه می دانیم که مخالفت ایثارگر و دولت و مجلس و غیره با

بچه های دفاع مقدس ریشه در رانت و دلار اندوزی دارد .

و کسی را یارای مقابله با دلار نیست .

و البته از پرخاش دوری کنیم مخصوصاً فاش نیوز :

که عواقب بدتر از فقر برایمان دارد .

و خصومت با معیشت بچه های جبهه و جنگ هم برای حاکمان ؛

بالاخص خورده حاکمان .

و کاسه بدستان .

ارزش شده و از عبادت بیشتر برایشان واجب شده .

و تمام هم و غمشان و کار روزانه شان :

و تفریح و شادیشان .

ظلم به بچه های جبهه و جنگ است ؟!

و این را از اینان بگیرند عمرشان به پایان می رسد .

زیرا نفسشان به به رزمنده ستیزی است .

و اگر این نباشد در زندگی بی هدف می شوند .

و انگیزه ای دیگر برای زندگی ندارند .

و این شد که رزمنده ستیزی و فقیر نمودن رزمندگان و جانبازان

بالاخص ۵% برایشان عمر طولانی آورده و به این زودی قصد رفتن ندارند .

و عمر طولانی اینان هم از این است .

پس امید به حقوق نداشته باشید :

که اینان عمر طولانی دارند ؟!
...

...

فاش نیوز اینا چیه منتشر می کنی ؟!

دمت گرم .

خیلی باحالی .

ولی بدان و آگاه باش .

که آب در هاون می کوبیم .

و بردند آنانکه در چرخه دلارند .

و باختند آنانکه جنگیدند ؟!

و این مصیبت و بدبختی تصویب و دائمی شدن قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران یعنی حذف رزمندگان و جانبازان از معیشت و درمان را :

به رزمندگان و جانبازان زیر ۲۵% بالاخص جانبازان ۵% جبهه و جنگ

تسلیت می گوییم .

انشاالله غم آخرتان باشد ؟!

که نمی باشد :

زیرا تا همسنگران رزمنده ستیز زنده اند .

بچه های جبهه و جنگ در عذابند ؟!

خدایا بما صبر .

و به قانون بدستان عقل .

عطا بفرما ؟!

که نمی فرماید :

زیرا آنقدر غرق در دلارند .

که عقل از سرشان پریده .

و مملکت را عذاب انداخته اند ؟!

خدا مملکت را خودت نگهدار باش .

آمین .

خدایا این یکی را دیگر باش ؟!

زیرا اگر تو نگهدار مملکت نباشی :

اینان مست ثروتند .

مملکت چه ارزشی برایشان دارد .

خدایا باش :

نگهدار مملکت و بچه های فقیر و بدون حقوق جبهه و جنگ ؟!

آمین .

...

سیستم دولتی ما پاسخگو و کارآمد نیست و از مقام معظم رهبری تقاضا دارم همین سیستم سه قوه را که برگرفته از نظام سیاسی غرب است را حذف و بدنبال سیستمی باشند که با فرهنگ و جامعه ایرانی اسلامی سازگاری بیشتری داشته باشد اگر این نوع روش اداره کشور پاسخگوی نیازهای جامعه بود باید تا حالا پاسخ داده باشد مثلا فلسفه تفکیک قوا در اصل تقسیم قدرت و کنترل آن است ولی در عمل میبینیم که چنین نیست و در زمان آقای احمدی نژاد رییس جمهور وقت از حدود ۴۰ قانون مصوب و اجرای آن استنکاف کرده عملا نمایندگان مجلس ناتوان از اجرای آن بودند و موارد مشابه دیگر که جای بحثشان اینجا نیست لذا عملا شاهد آن هستیم که قانون اساسی که قانونی کلی و لازم الاجرا میباشد توسط مسولین نقض میشود و حتی خود رییس جمهوران سابق هم که مسول اجرای دقیق قانون اساسی هستند آنرا نادیده میگرفتند بدون آنکه ابزاری برای این تخلفات وجود داشته باشد و اگر هم باشد کسی همت اجرای قوانین را ندارد که همین موضوع کشور را دچار مشکلاتی در سطح داخلی و بین‌المللی کرده که میشود با کمی تغییرات در نحوه مدیریت کشوری مشکلات را به حداقل رساند.
ای برادر .از حدود 290 نماینده شاید ده نفر کار شکنی کنند .بقیه چرا هیچ کاری به رزمندگان و جانبازان نمی کنند ..همان نمایندگان به اصطلاح با بصیرت تاکنون کاری نمودند .مگر این حضرات مرفه بی درد نمی دانند که بنیاد مصوبات مجلس را اجرا نمی کند .چرا از ابزار نظارتی و...استفاده نمی کنند .اینا هرچی که به نفع خودشان بوده را سریعا مصوب و اجرا نمودند ...چطور برای فوتبالی ها در عرض دو ماه قانون مصوب نمودند و سریع هم اجرا ی کردن چرا .چون آنها مشهورند .پول و ثروت باد آورده دارند از جیب مردم بذل و بخشش می کنند تا پول مردم بیچاره توسط چند تا بچه سوسول در سواحل عربی و....عیش و نوش میشود ..به ما که میرسد ...معسر و گدای مان می کنند ...با اینکه میدانند ما فقیر و گدا هستیم .اما حق مان همان 400 تومن است ...اگر اینا بیشتر از این بصیر باشند بخدا در آینده پای میز محاکمه می کشاند .اینا اگر ترس از ولایت نداشته باشند از این مملکت اخراج مان می کنند ..چرا .چون فکر می کنند ما موی دماغ شان هستیم . .
آقای محترم بنا نیست که همه نمایندگان طبق نظر شما و...انتخاب شوند .اکنون حدود 100 نفر نماینده ایثارگر داریم .همه اینا می دانند که کمسیون پزشکی بنیاد شهید در حق جانبازان زیر25 درصد ورزمندگان ظلم می کنند . یا اینکه نیمی از همین نمایندگان مطابق میل شما از با بصیر انتخاب شدند .چرا برای احقاق حق جانبازان و رزمندگان یک بار برای همیشه کفن پوش نمی شوند .تا صدای مظلومیت فرزندان خمینی کبیر به گوش مقام معظم رهبری برسد .مگر اینا نمی توانند در ملاقات های خصوصی با حضرت آقا کار شکنی دولت و بنیاد و....را در ارتباط جانبازان و رزمندگان را برسانند ..پس شعار و کاسه داغتر از آش نشوید . .در تمام دوران مجلس اکثر نمایندگان از طیف مورد نظر شما بودند آیا تاکنون آبی ازین حضرات گرم شده ...اینجا و این سایت برای درد جانبازان و رزمندگان است نه تحمیل و تعیین تکلیف برای مردم .....ازین مردم بهتر را خدا خلق نکرده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi