شناسه خبر : 50850
شنبه 20 آذر 1395 , 11:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جهاد بانوان اهوازی /تصاویر

به دنبال انتشار پیامِ (بافتن "کلاه" برای مدافعان حرم)در فضای مجازی، ظرف یک ماه خیل بی شماری از بانوان اهوازی برای عرض ارادت و نشان دادن تشکر و قدردانی خود از رزمندگان مدافع حرم، اعلام آمادگی و شروع به بافتن کلاه کردند

فاش نیوز - به دنبال انتشار پیامِ (بافتن "کلاه" برای مدافعان حرم)در فضای مجازی، ظرف یک ماه خیل بی شماری از بانوان اهوازی برای عرض ارادت و نشان دادن تشکر و قدردانی خود از رزمندگان مدافع حرم، اعلام آمادگی و شروع به بافتن کلاه کردند. حتی در این راه تعداد زیادی از بانوان بافتن کلاه را نیز آموختند. درنهایت حدود سیصد بسته شامل کلاه، جوراب و بسته های تنقلات آماده شد. آن عده ای هم که فرصت بافتن نداشتند از بازار کلاه آماده خریدند و تقدیم کردند. حتی بعضی از برادران همکار که از این اقدام مطلع شده بودند نیز با خریدن کلاه در این طرح شرکت نمودند و آنگاه طی دیداری با فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان ، تعدادی از هدایا برای ارسال به رزمندگان مدافع حرم به "سردار حسن شاهوارپور" تحویل شد.

در این دیدار معنوی، سرکار خانم احمدی مسئول بسیج خواهران استان خوزستان گزارشی از نحوه جمع آوری خودجوشِ این هدایا ارائه نمود و به نمایندگی از طرف بانوان بافنده و هدیه کنندگان گفت: سلام و تشکرات ما را خدمت رزمندگان مدافع حرم برسانید و بگویید این حمایت ما تا پیروزی رزمندگان جان برکف ادامه خواهد داشت و هر وقت لازم شد ما از بذل جانمان در راه دفاع از حرمین شریفین و حرم آل الله دریغ نخواهیم کرد.

فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) با دیدن هدایا، با بیانی پر عطوفت و سرشار از روحیه راهنمایی های ارزنده ای به حاضرین ارائه داد و گفت: این کاری بسیار عالی و خوب است. در حقیقت این هم جهاد بانوان است، اما باید بیشتر تلاش کنید تا افراد بیشتری را به شرکت در این طرح تشویق نمایید.

ایشان با دیدن بسته های تنقلات با اشاره به تجربیات دوران دفاع مقدس به بانوان بسیجی توصیه کرد: در جمع آوری هدایای بعدی از نخودچی و کشمش و خرما هم استفاده کنند. عین زمان دفاع مقدس که رزمندگان این بسته ها را در کوله خود می گذاشتند و در شبهای عملیات برای رفع گرسنگی از آن استفاده می نمودند و گاهی تنها خوراکی محسوب می شد که در دسترس شان بود.

از حاشیه های این دیدار، دلنوشته صادقانه یکی از بانوان بافنده بود که توجه سردار شاهوارپور را جلب کرد. آن بانو یک شال هدیه کرده بود و نوشته بود: این هدیه مرا به دست رزمنده ای برسانید که نامش حسین باشد. به همین دلیل سردار نیز گفت در جمع آوری هدایای بعدی از متن و دلنوشته های دست نویس خود خواهران نیز استفاده کنید، زیرا این جملات در افزایش روحیه، توان و انگیزه رزمندگان بسیار موثر است .  

گزارش و عکس: جعفری از اهواز
 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi