شناسه خبر : 50907
دوشنبه 22 آذر 1395 , 08:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتخاری دیگر برای آزاده جانباز عکاس

آزاده جانباز احمدرضا مداح مسئول کانون عکاسان شاهد و ایثارگر استان فارس شد

فاش نیوز - اولین جلسه تخصصی کانون عکاسان شاهد و ایثارگر استان فارس در محل معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس برگزار گردید
فاطمه بِکتر رئیس اداره هنری؛اسناد وانتشارات معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : به منظور استفاده از ظرفیت ها و برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح کیفی و علمی هنرمندان شاهد و ایثارگر استان فارس در صدد جمع آوری عکاسان در قالب  کانون عاسان شاهد و ایثارگر استان برآمدیم و به همین منظور اولین جلسه تخصصی کانون عکاسان شاهد و ایثارگر استان فارس در محل معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس برگزار گردید.


سید مهدی سراج کارشناس هنری معاونت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز در این جلسه عنوان کرد : شناسایی هنرمندان شاهد و ایثارگر و برگزاری نمایشگاه های موضوعی و تخصصی در سطح استان فارس ، حفظ استقلال کانون عکاسان شاهد و ایثارگر ، دلسوزی و برخورد مسئولان با دید خدمت اعضاء جهت پیشرفت جمعی هنرمندان و ارتباط با نهادها ، ادارات و گروه های هنری هم سو از ضروریات پیگیری می باشد که با همت خود ایثارگران محقق خواهد شد.


حسین خسروی از عکاسان به نام شاهد و ایثارگر و عضو کانون در این جلسه گفت : بهتر است بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های فارس تا در مراسمات و یادمان ها از عکاسان شاهد و ایثارگر استفاده نمایند و همچنین برای سالروز گرامیداشت روز ملی شهدا فراخوان نمایشگاه عکس ویژه والدین شهدا پیشنهاد می گردد.
مهدی هنرجویان از پیشکسوتان عکاس شاهد و ایثارگر نیز در این جلسه گفت : جهت برنامه ریزی برای عکاسان ، اردوهای استانی و فرااستانی برگزار گردد و تدابیری اندیشه شود تا آثار هنرمندان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته و به فروش برسد .
آزاده جانباز احمدرضا مداح مسئول کانون عکاسان شاهد و ایثارگر استان فارس در این رابطه گفت :
کانون زیر نظر اداره هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس می باشد و  فعالیت های آن متعلق به تمام عکاسان شاهد و ایثارگر استان فارس  است. کانون فضای مناسبی ‏جهت معرفی توان عکاسان شاهد و ایثارگر در جامعه  است و همه عکاسان شاهد و ایثارگر می‌توانند عضو آن شوند.

کانون  عکاسان شاهد و ایثارگر می کوشد تا به عنوان یک فعال در عرصه هنر  مورد اطمینان و اعتماد جامعه عکاسی شاهد و ایثارگر استان فارس ؛  نقش موثر و حیاتی در خصوص اطلاع رسانی سریع و فراگیر در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مخاطبان داشته باشد .
مداح در ادامه گفت : طبق فراخوانی که از تقریبا یک ماه قبل در فضای مجازی اطلاع رسانی شده بود اقدام به شناسائی عکاسان شاهد و ایثارگر در سطح استان فارس کردیم و بانک اطلاعات عکاسان در حال تکمیل شدن است که از همین جا از همه عکاسان شاهد و ایثارگری که تا کنون موفق به ثبت نام نشده اند درخواست می شود که با شماره 09013117703 تماس حاصل نموده ، تا نسبت به ثبت نام آنان اقدام شود .
مداح در رابطه با اهداف کانون گفت : انسجام ، همدلی و همبستگی عکاسان جهت  پیگیری حمایت از هنرمندان عکاس شاهد و ایثارگر ، برپایی نمایشگاه های تخصصی با موضوع ایثارو شهادت ، برگزاری اردوهای یکروزه در قالب تورهای گردشگری ، برگزاری دوره های آموزشی برای افراد مبتدی و تداورم آموزش برای افراد حرفه ای ، ارتباط با ارگان ها و نهادهای زیر ربط جهت پیشرفت و  گسترش فعالیت های هنرمندان شاهد و ایثارگر فارس می باشد .
انشالله اولین گردهمایی عکاسان شاهد و ایثارگر استان فارس پس از پایان شناسایی عکاسان در شهر شیراز برگزار خواهد شد .
اولین جلسه تخصصی کانون شاهد و ایثارگر استان فارس با حضور فاطمه بِکتر رئیس اداره هنری ؛اسناد وانتشارات ، سیدمهدی سراج کارشناس هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس ، احمدرضا مداح مسئول کانون ، حسین خسروی و مهدی هنرجویان از اعضا کانون عکاسان شاهد و ایثارگر استان فارس برگزار گردید

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi