شناسه خبر : 50978
چهارشنبه 24 آذر 1395 , 15:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری اردوی زیارتی سیاحتی جانبازان کانادین

تعدادی از جانبازان معزز 70 درصد کانادین(یک پا قطع) به اتفاق خانواده های خود برای شرکت در اردوی زیارتی‌سیاحتی‌فرهنگی‌پزشکی به شیراز اعزام شدند.

فاش نیوز - 300 نفراز جانبازان یک پا قطع به اتفاق خانواده های خود برای شرکت در اردوی زیارتی‌،سیاحتی‌،فرهنگی‌،پزشکی به شیراز اعزام شدند.

به گزارش  خبرنگار اعزامی «فاش نیوز»،اجرای تور زیارتی حرم حضرت علی بن حمزه(ع) و حرم  مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) برادر حضرت امام رضا(ع)؛ تورهای حرفه ای گردشگری اعم از بازدید باغ های ارم، جهان نما و عفیف آباد؛ ارگ کریمخانی؛ سرای مشیر؛ مسجد، بازار و حمام وکیل؛ تخت جمشید و نقش رستم؛ حافظیه و سعدی؛ مجموعه قاجاری باغ نارنجستان، خانه زینت الملوک، موزه تاریخ و هنر فارس، مسجد نصیر الملک و تشکیل کمیسیون پزشکی از اهم برنامه های این اردوی 4 روزه هستند.

لازم به ذکر است در این اردو، پس از تشکیل کمیسیون پزشکی، جانبازان برای تعیین درصد جانبازی خود به این کمیسون نیز مراجعه می کنند.

اسلام کریمی، مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد : با عنایت به مشکلات جسمانی جانبازان معزز 70 درصد، ان شاءالله در آینده نزدیک اردوهای ویژه برای سایر گروههای 70 درصد در دیگر نقاط دارای جاذبه های گردشگری و زیارتی اجرا می شود.

وی گفت: برای نخستین بار است که اردوهای ویژه جانبازان کانادین به شکل نو با هماهنگی بین ستاد، استان فارس، معاونت بهداشت و درمان و مشارکت سایر دستگاهها به اجرا در می آید.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
فقط 70درصد بقیه دل ندارن خونواده ندارن عصاب وروانم به همه خوانوادم صرایت کرده .فقط خدایا شاهد باش
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi