شناسه خبر : 50984
پنجشنبه 25 آذر 1395 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طرح پویش مردمی مدافعان حرم در مازندران

 امروز و برای اولین بار در شهرستان محمودآباد 413 سری شال و کلاه و دستکش به نیت 413 شهید شهرستان در راستای حمایت از رزمندگان و مدافعان حرم بافته شد.

به گزارش ایسنا، خدیجه محمد زاده مشاور فرماندار محمودآباد در امور بانوان گفت: همشهریان محمودآبادی به صورت داوطلبانه در این پویش شرکت کرده و این طرح با هدف پشتیبانی مردمی از رزمندگان مقاومت و مدافعان حرم اهل بیت ( ع) و ایجاد انگیزه برای دفاع از مقاومت و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد اجرا شد.

وی افزود: این پویش مردمی با حمایت از مدافعان حرم و همراهی با رزمنده ها و کسانی که توانایی حضور در جبهه ها را ندارند صورت گرفت تا بتوانند سهمی در این جهاد داشته باشند.

محمدزاده با اشاره به دفاع مقدس و دفاع رزمندگان ما در پشت خاکریزها، گفت: بانوان ما در پشت خطوط  از رزمندگان ما پشتیبانی می‌کردند و با وجود اینکه 35 سال از پایان جنگ می‌گذرد باز بانوان در عقبه جبهه‌ها اگر چه بسیار دور از منطقه جنگی باز با رزمندگان همراه و همدل هستند. جنگ ندیده‌های دیروز مدافعان حرم امروز شدند تا با شهادت شان به دنیا ثابت کنند که ما ذره‌ای از اصول و اعتقادات و ارزش‌های اسلامی عدول نخواهیم کرد.

رئیس دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری محمودآباد افزود: استقبال خوبی توسط بانوان محمودآبادی صورت گرفته و این طرح به صورت گروهی و توسط خواهران مشتاق در منازلشان به اجرا در آمده و سپس تحویل دفتر امور بانوان جهت تحویل به سپاه قدس شده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد نیز سخنانی در این باره گفت: جهان اسلام و ارزش‌های اسلامی یک مدافع دارد و آن هم ایران اسلامی و فرهنگ مقاومت و فرهنگ امام راحل و رهبری است.فرهنگ ما تنها برای داخل نیست. تمام شیطنت‌های دشمنان ما به خاطر این است که محور مقاومت ایران بوده و هست و به همین خاطر می‌خواهند به آن ضربه بزنند.

امام جمعه محمودآباد با قدردانی از این حرکت خوب بانوان محمودآبادی و مقایسه آن با زمان دفاع مقدس بیان کرد: مادران و خواهران ما همیشه در صحنه بودند و در زمان جنگ هم با جان و دل به کمک رزمندگان آمده و آنها را در پشت جبهه جنگ حمایت می‌کردند.

امام جمعه شهرستان محمودآباد با اشاره به اعتراف جبهه استکبار به شکست از ایران اسلامی در جبهه مقاومت گفت:امروزه ایران ما در دفاع از ارزش‌های اسلامی ید طولانی دارد و این را در پیروزی حلب به دشمنان اعلام کردند.

وی تاکید کرد: این کار بانوان تداوم اقدامات مردم ما در زمان جنگ تحمیلی است و امیدوارم این اقدام خوب الگویی برای دیگران و فرهنگی نهادینه شده باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi