شناسه خبر : 51006
یکشنبه 28 آذر 1395 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست هم اندیشی جانبازان نخاعی با مدیران انجمن

نشست هم اندیشی جانبازان نخاعی با هیئت مدیره جدید انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان،روز چهارشنبه مورخ اول دی ماه سالجاری در محل ساختمان انجمن برگزار خواهد شد.

فاش نیوز - نشست هم اندیشی جانبازان نخاعی با هیئت مدیره جدید انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان،روز چهارشنبه مورخ یکم دی ماه سالجاری در محل ساختمان انجمن برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن، از عموم جانبازان نحاعی که تمایل به حضور در این جلسه پرسش و پاسخ دارند خواسته شده حضور  خود را اعلام نمایند تا نسبت به تهیه مقدمات و پیش بینی پارکینگ اقدام شود.

جانبازان معززبرای شرکت در نشستِ تبادل نظر و هم اندیشی، ارائه نقد و پیشنهاد و یا هر گونه طرح و ایده ای ساعت 16 روز چهارشنبه در محل ساختمان انجمن به نشانی ولنجک، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان فرخ، ضلغ جنوبی محوطه پژوهشکده بنیادشهید و امورایثارگران، دفتر انجمن حضور بهم رسانند.

شایان ذکر است، این گونه نشستها تحت عنوان هم اندیشی جانبازان نخاعی با هیئت مدیره انجمن، مسبوق به سابقه است. این جلسات براساس درخواست تعدادی از جانبازان و موافقت و مصوبه هیئت مدیره انجمن جانبازان در سه شنبه آخر هرماه، تشکیل می شد. نشست های گذشته در محیطی کاملا صمیمی و با ارائه نقطه نظرات توسط جانبازان در قالب "تریبون آزاد" برگزار می شد که هیئت مدیره کنونی انجمن در تداوم آن مصوبه و جلسات، اولین نشست هم اندیشی خودرا روز چهارشنبه این هفته ( اول دیماه ) منعقد خواهد کرد.

شماره تلفن انجمن جهت هماهنگیِ حضور جانبازان درجلسه: 22415933

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نشست حل اختلاف من و جانباز خوبه ...

ما آدما ‏با غلط ترین آدمای زندگیمون
به بهترین شکل ممکن رفتار می کنیم و دل بهترینامونو می شکنیم...
نکنه دلتو شکستم . ببخشید . همه ببخشید .
راست می گم بخدا . فکر کنم بعضی وقتا من در حق شما این کار را کردم . اما خوب تقصیر شما هم بوده . خدا منو با روحیه لجوج آفریده والا معلوم نبود دوستان ظالم شما چه بلایی سرم می آوردند . کمترینش مقاومت در برابر خطاهای فاحش آنهاست که همراه آنها نشوم .
اما گذشته از این من یه سال فقط مطالب را رصد می کردم . دیدم چه آدمایی هی می گن فاش نیوز به ما کمک کن . ما هم به سرمان زد از شما کمک بگیریم و آن طور وارد حسینیه شدیم ؟
اولش بچه ها رو از دورم پروندید . آدمای با نجابت همین طورن . حالا ببینید چطور افتادن تو دام یه کسی دیگه به اسم خدا و شهدا ؟ حالا دردم دو تا شد .
مگه همین حانبازا 30 سال با نجابت به خوردن حقشون سکوت نکردن ؟ حالا اگه اونا چیزی نمی گن یعنی دیگران که قدرتی به دادن حقشون دارن هم نباید اقدامی انجام بدن ؟
چه اتفاقاتی برای ما افتاده رو کامل می دونید ولی اینکه چرا به سوی شما آمدم را باید سر فرصت تعریف کنم . حالا حرفم اینه شما که با حقوق مادی من نمی تونید منو صاحب خونه کنید ، چطور قادرید به جانبازان که وابسته به حقوق بنیاد هستند کمک کنید و حقشونو از دست اونا دربیارید ؟ این نشستهای شما چه بدرد می خوره جز اینکه نظر دوستانتونو نسبت به خودتون منفی تر می کنید ؟
من که نمی خواستم با شما تا این حد زحمت بدم . اما مگه داشتن یه خونه که برم توش و در رو ببندم به روی همه تا نه گندکاریشونو ببینم نه ظلمشونو ببینم نه دروغای آشکارشونو ببینم توقع زیادیه ؟
حاصل سی سال نجابت و زحمتم بر باد رفته ولی من هنوز نتونستم شما رو قانع کنم برای چی به شما پناهنده شدم ؟ یعنی چی برو خودتو باش ؟ مگه من به کسی کاری دارم که می گید تو ملامکتبی چوب به دستی ؟ این اهانت و جفای آشکار شما نیست . از یه جانباز انتظارم بیش از این بود ؟
دیروز به اعتبار استشمام هوای پاک فاش نیوز منو برای یه کار ارزشمند دعوت به همکاری کردن ولی من می دونم تا وقتی که دلم پر از خشم و نفرته نمی تونم جلو برم . فعلا تمام حواس من اینه که شما رو متقاعد کنم به من ظلم شده ؟ یکی دو نفر دیگه هم سوختن ولی من بیشتر سوختم . دیدن این فساد آخری هم روحم را داغون کرده .

خلاصه می خوام بگم که جای شما همین حاست . همین حا که از سر نجابت اسمشو نمی گم . حتی اگه با بدترین نیش زبانها اونو بشکنید . اما من به زودی میام تا به شما نشون بدم حاصل این رسیدن چه بوده . خدا هم می دونه حرفای من به شما از سر لجه . تو همین آتیشی که دارم می سوزم آزاده دلش به من خوشه . جانباز هم . رزمنده هم . خانواده شهدا هم . تازه دارم ماشین خودمو هم هل می دم که تو سراشیبی زندگی بره بالا . مگه من چقدر توان دارم که شما هم با حرفاتون توان و انگیزه منو کم می کنید ؟
باید برای همه شون یه برنامه داشته باشم که کم کم انجامشون بدم . من مثل بعضیا نیستم که با یه دست دو تا هندونه بردارن و بخوان یه شبه ره صد ساله رو برن . من همینکه به سراج منیر فاش نیوز راه رو پیدا کردم کافیه برام . سلانه سلانه تو این راه میام تا به خدا برسم انسالله .
اما این خیلی بده که شما عزیز هی بیایید به من بگید برو خودتو باش و مواظب خودت باش در حالی که می بینی چه زنجیری به پام وصله که دست شما هم در این قفل و زنجیر تو کار بوده . کجا برم ؟ چطور برم ؟ دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد ؟ نمی دونم از کی و از چی دارید حمایت می کنید اصلا چرا از این آدما حمایت می کنید ؟ شما که حاصرید برای گفتن حرف حق به زندان هم برید ؟ اما بدونید اگه به خاطر مثلا تف سر بالا دارید از حق من کم می ذارید ، حمایت از آدمای فاسد و ظالم دل خدا رو هم می شکنه . دیگه خود دانید . والسلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi