شناسه خبر : 51046
سه شنبه 30 آذر 1395 , 12:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به سختی کار کردم اما...

مسعود جلیل پور افشار- بنده درسال 83 در کمیسیون حالت اشتغال شرکت کردم و در همان کمیسیون رای ازکارافتادگی کلی برایم صادر شده. با توجه به اینکه چند بار برای گرفتن نظر کمیسیون به بنیاد شهرستان بافت مراجعه کردم سرانجام اعلام کردند که رای مثبت را نگرفتی چندین بار مجددا" برای شرکت مجدد رفتم اما هربار می گفتن کمیسیون تشکیل نمیشه تا اینکه بعد از 12سال به سپاه مراجعه کردم برای کاری سپاه گفتن این اتفاق برای جانبازانی است که رای حالت اشتغال را نداشته باشند.

 بنده به بنیاد مراجعه کردم که جواب استعلام سپاه را بگیرم درکمال ناباوری به من گفتن روی پرونده شما رای کمیسیون مبنی بر از کارافتادگی کلی است. حالا جواب گوی من کیست که 12 سال خدامیداند با چه مشکلات جسمی به کارم ادامه دادم؟ درحالی می توانستم از حقوق قانونی خودم استفاده کنم وحالت اشتغال شوم.

 جالبه بنیاد در این مدت حقوق حالت اشتغال بنده را نیز پرداخت نکردند. برادر ارجمند بنده راهنمایی فرمائید

(دبیر آموزش و پرورش در حالی که یک سال دیگر تا پایان خدمتم نمانده جانباز 25% )

استان کرمان شهرستان بافت

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
دوست عزیز سلام به نظرم اگر حالت اشتغال استفاده می کردی بندهایی از حقوق تان حذف میشد .تبصره 6
.وبعد دوستان زیادی در سایت نظر گذاشتند که با رای کار افتادگی کلی فقط از محل کار حقوق می گیرند .شما که این همه سختی کشیدید این یک سال را هم ادامه دهید تا با کسر در یافتی مواجه نشوید.
فاش نیوز خواهش مندم پیگیر سنوات ارفاقی برای جانبازان زیر 25 درصد هم باش
بزرگوار مسعود جلیل پور افشار خوشحال باش که بقول شاعر میگوید عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد
چون شما شاغلید چنانچه حالت اشتغا ل میشدید طبق ماده ۳۹ حالت اشتغال میشدید و تمام مزایا از جمله کارانه اضافه کاری سختی کار دو نوبت کاری و ماده ۵۱ فوق العاده ایثارگری ودیگر مزایای حقوق خود را از دست میدادید البته این در صورتی میباشد که وضعیت مالی خوبی نداشته باشید و لی چنانچه وضعیت مالی خوبی برخودار هستید بله بزرگوار به شما اجحاف شده درهر صورت چنانچه وضعیت مالی خوبی نداشته باشید بزرگوار بهتر میباشد بقیه خدمت شما به اتمام برسد و بازنشسته شوید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi