شناسه خبر : 51060
چهارشنبه 01 دي 1395 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشن مجازی میلاد پیامبر اکرم (ص)

شادباش- ♧♧مهر دل ما مدام تقدیم شما
عمری که شود به کام تقدیم شما
پیدا نشد آن هدیه که در شان شماست
یک باغ گل سلام تقدیم شما
 عید ولادت رسول اکرم ص و موسس بر همه شما جانبازان شجاع و صبور و دوست داشتنی مبارک. به مناسبت این روز خجسته یک (جنگ ولادت مجازی )برایتان برگزار می کنم . محفل ما را با قدوم سبزتان مزین فرمایید. ابتدا از شما دعوت می کنم به تلاوت آیاتی نورانی از قران کریم توجه بفرمایید:
♣️اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم. محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم تریهم رکعا سجدا یبتغون فضلا من الله و رضوانا سیماهم فی وجوههم من اثر السجود ذلک مثلهم فی التوریه و مثلهم فی الانجیل کزرع اخرج شطئه فازره فاستغلظ فاستوی علی سوقه یعجب الزراع لیغیظهم الکفار وعدالله الذین امنوا و عملوالصالحات منهم مغفره و اجرا عظیما . صدق الله العلی العظیم

●دم به دم بر همه دم بر گل رخسار محمد صلوات ...

♡♡مراسم خود را با پیام رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای؛ به جمع مسلمانان شیعه و سنی زینت می بخشیم. باشد که اوامرشان را برای گسترش وحدت کلمه آویزه گوش جانهای خود نماییم. رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی فرمودند :
"امروز دنیای اسلام دچار محنت‌های بزرگی است و راه‌حل آن وحدت اسلامی است. اگر متحد باشیم و با وحدت به سمت اهداف اسلامی حرکت کنیم، آمریکا و شبکه‌ی بدخیم خبیث صهیونیستی دیگر نمی‌توانند ملت‌ها را در پنجه‌ی خود بگیرند.امروز دو اراده در این منطقه در تعارضند: اراده‌ی وحدت و اراده‌ی تفرقه؛ اگر وحدت اتفاق بیفتد، وضع مثل امروز نخواهد بود و مسلمانان عزّت پیدا می‌کنند.

☆☆ سلامتی رهبر عظیم شان صلوات محمدی بفرست. اللهم صل علی محمد و آل محمد ."

♠️در این قسمت از برنامه یک دکله کوتاه برای شما قرائت می شود:
بسم الله الرحمن الرحیم       
سلام،طلوع زیباترین روز تاریخ،شنبه هفدهم ربیع الاول و بیست و هفتمین روز از آذر ماه را تبریک عرض می نمایم.شایسته است امروز بمناسبت دو میلاد خجسته پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) سخن مناسبتی تقدیم نمایم.
- آتشکده خاموش شد
- بت ها با صورت به زمین افتادند
- ایوان کسری شکست و چهارده کنگره آن فرو ریخت
- نوری از سرزمین حجاز بر آمد تا به مشرق رسید
و اتفاقات شگرف دیگر همه گواهی به ولادت پیامبری می داد که قرار است امت او تا آخر ثابت و استوار بمانند و نبردی سخت برای اضمحلال مستکبران و حاکمیت ارزش های الهی داشته باشند و آن امت ماییم که باید به وجود چنین پیامبری مفتخر باشیم و برای ماندگار شدن دین او، راه و سنتش و اهل بیتش را بشناسیم و گرامی داریم که سفارش او بود. بار الها؛بر محمد(ص) و آل محمد(ص) درود فرست و ما را قدر دان این نعمت بزرگ قرار ده

●صلوات را خدا گفت، جبرییل بارها گفت، صل علی محمد صلوات بر محمد .

■●جانبازان معزز و سرافراز در این قسمت از برنامه چند طنز خنده دار می بینید تا با هم بخندیم .
"‏میگن اسم کوچیک خودتون رو صدا بزنید حال میده... من یه سری خونه تنها بودم .برای وقت کشی فکری به ذهنم آمد .با آواز اسم خودمو صدا زدم . یهو یکی جواب داد جانم . تا 3 روز از ترس تکون نمیخوردم !
" رفتم تو google store فیلتر شکن دانلود کنم . نوشته این برنامه برای کشور شما ارائه نشده است. یکی نیس بگه آخه اسکل جز ایرانیا کی فیلتر شکن میخواد!
" ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺑﻪ فقیر ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻤﻮﻥ ﻏﺬﺍ ﺩﺍﺩﻡ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺭﺩ ﻣﯽ ﺷﺪﻡ. منو صدا زد و ﯾﻪ ﮐﺘﺎﺏ ﺑﻬﻢ ﻫﺪﯾﻪ ﺩﺍﺩ . اگه گفتی چی بود ؟؟؟ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺁشپزی ﮐﻨﯿم!
"یه روز دو تا هزارپا با سرعت میخورن به هم، زیپ میشن!!!چیه برادر ؟خنده دار نبود؟؟؟ به ادامه برنامه توجه کنید ! (•_•)

 ✖️عزیزان در این قسمت از برنامه یه مداحی شاد برای شما در نظر داریم . فقط با رعایت جوانب شرعی شوت و کف و کل از ته دل !
سلام بر علی و صلوات بر محمد
از مکه برون آمده صد اشتر با بار
بر گوش شتر نوشته بود نام محمد
هر کس که زند دست به دامان محمد
آن خیل ملک گوش به فرمان محمد
سلام بر علی و صلوات بر محمد
هرکس که به سر زد گل بستان محمد
دست طلب انداخت به دامان محمد
سلام بر علی و صلوات بر محمد
یا رب تو نجاتی بده جمله بدران را
تا بر پسر خویش نهند نام محمد
از سرو بلندتر قد رعنای محمد
از ماه نکوتر رخ زیبای محمد
سلام بر علی و صلوات بر محمد
جرم گنهت گر بود از کوه فزونتر
بخشیده به یک گردش چشمان محمد
سلام بر علی و صلوات بر محمد

♡♡عزیزان همیشه جذابترین قسمت برنامه ها خاطره گویی رزمندگان اسلام بوده است . در این قسمت از برنامه توجه شما را به خاطره برادر رزمنده حسن ، از گردان انصار الرسول ص جلب می کنم . البته خوشحال می شویم دوستان جانباز و رزمنده دیگر هم خاطره خود را برای ما بگویند .
" سوم شعبان یکی از سال های دفاع مقدس، در حسینیه حاج همت دوکوهه جشن گرفته بودن . یه خاور بستنی لیوانی آورده بودن پشت جایگاه . بعد از نماز مغرب،  مولودی خوندن شروع شد . همراه مولودی مجری پشت بلندگو گفت تعدادی از رزمنده ها برای توزیع بستنی همکاری کنن . منم رفتم و کارتن کارتن بستنی می آوردیم به بچه ها تقسیم می کردیم . از اونجا یی که هوا گرم بود تعدادی از تا می خواستیم  بستنی ها رو بخش کنیم ، شل می شد . ما هم هر کارتنی که تق
سیم می کردیم یکی یا دوتا رو مثل شربت سر می کشیدم . البته یه سری به همه بچه ها بستنی توزیع شد و دوباره و شاید هم سه باره به بچه ها بستنی رسید . مجری زبل هم گاهی م به شوخی میگفت :دوستانی که پذیرایی می کنن خسته شدن یه بستنی بزنن خستگی شون در بره .
وقتی تقسیم بستنی ها تمام شد ، در پایان مراسم مجری گفت : رزمندگان اسلام به تعداد بستنی هایی که خورده اید صلوات بفرستید . آقا کل حسینیه تقریبا سه تا صلوات فرستادن ونصف حسینیه هفت هشت تایی اون دوستانی که تقسیم می کردن ده پانزده تایی یکی از کسانی که فکر نکنم همراه خاور از بستنی فروشی آمده بود یه رب صلوات فرستاد . آخر مجری گفت یه آمبولانس بیارید بابا این بنده خدا خودشو خفه کرده با بستنی!

♣️با تشکر از برادر حسن . خیلی جالب بود .
با آمدنت جهان ما زیبا شد
شب رفت و سپیده سر زد و فردا شد
ایوان مدائن که فرو ریخت چه باک ؟
ایوان بلند عاشقی بر پا شد .
عاشقان عیدتان مبارک . با تشکر از توجه و حضور مبارک و پر خیر شما در این بزم و محفل معنوی ، همه شما را تا برنامه و جنگی دیگر به خدا می سپارم .
تو که آهسته میخوانی قنوت گریه هایت را
میان ربنای سبز دستانت دعایم کن

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
منشور اخلاقی اقای رییس جمهور
زمان زری بافان حقوق 27 هر ماه واریز میشد
از زمانی که دولت اقای روحانی روی کار امد حقوق ارام ارام رفت اول هر ماه ان هم شیفت بعدازظهر.....
محض اطلاع ساتا 28ویا 29 هر ماه حقوق را واریز وپیامک واریز هم می اید
این تفاوت تاریخ بر اساس کدام منشور اخلاقی تنظیم شده است که حقوق جانبازان باید هرماه با تاخیر واریز گردد ایا این با منشور اخلاقی رییس جمهور منطبق است لطف کنید این مطلب را به عرض رییس جمهور برسانید.
فاش نیوز تشکر . اصلا فکر نمی کردم این متن را اینجا بذارید والا بهتر می نوشتم
در همه ایامتان شاد باشید .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi