شناسه خبر : 51090
یکشنبه 05 دي 1395 , 09:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دغدغه مسئولین انتخابات 96 است، و این یک فاجعه است!

این که چرا دولتمردان با خودشان صادق نیستند و با ارائه آمار و ارقام نادرست کلاه سرخودشان می گذارند همه گویای یک پیام از سوی دولت به ملت است.

معلم جانباز - این که چرا دولتمردان با خودشان صادق نیستند و با ارائه آمار و ارقام نادرست کلاه سرخودشان می گذارند( از برجام گرفته تا بدعهدی آمریکا و دستورات غیر موثر پیشران هسته ای و تا رشد اقتصادی 7/4دهم اقتصادی) همه گویای یک پیام از سوی دولت به ملت است.

ضمن اینکه عملا برجام نتوانست خواسته های مردم را تامین کند و تبدیل به یک جنازه بی تحرک شده است، کم کم مسئولین باید به فکر تشیح جنازه برجام باشند. خود آفرینندگان برجام هم از فریب خوردن از سوی طرف مقابل اعتراف می کنند وسرخوردگی آن مشهود است.

رئیس جمهور محترم درحال تهیه مقدمات انتخابات 96 با ارائه آمار رشد اقتصادی وتورم سال به سال ونقطه به نقطه است و رقم رشد 7/4 دهم یبیشتر به یک شوخی اقتصادی و طنز شبیه است.

حالا چرا مسئولین می خواهند کلاه سر مردم بگذارند خودش داستان دارد! آخر رئیس جمهور محترم، ما مردم ایران هستیم. هر روز در بازار و جامعه خرید و رفت آمد می کنیم، چگونه شما این رشد را در تورم داشته اید که شغلی ایجاد نشده و بیکاری زیادشده است.

چگونه آمار دولت را قبول کنیم در حالی که سرمایه گذاری هایی در سال گذشته انجام نشده است، کارگاه های کوچک و بزرگ تعطیل ویا نیمه تعطیل بوده است، هر انسان کم سوادی با دقت در اطراف، شهر و روستای خود متوجه رشد اقتصادی وتورم می شود.

اگر نفت زیادی فروش و یا پول های بلوکه شده آزاد شده است خزانه دولت وضعیت بهتری پیدا می کزد تا دلیلی برای رشد اقتصادی ورفع تورم باشد، درحالی که هر روز قیمت اجناس وخوراکی ها به طور نجومی بالا میرود و هر روز بر خیل بیکاران افزوده می شود.

متاسفانه هرروز قدرت خرید مردم تنزل می کند، صنعت مسکن در خواب است و هزاران مشکلات اقتصادی وجود دارد بنابر این ارائه این آمار و ارقام جنبه تبلیغاتی دارد و به نوعی گذاشتن کلاه گشاد بر سر مردم است، در خالی که حال بهترین راه جلب اعتماد مردم راستگوئی و جبران اشتباهات گذشته است.

از حقوق های نجومی تا قراردادهای پورسانتی و ویژه خواری اطرافیان و  مفاسد، موجب نگرانی مردم  و کم اقبالی به دولت است  اگر دولت با مردم صادق نباشد و این برخوردها دو طرفه شود آیا حکومتها پایدار خواهد ماند؟ و سنگ روی سنگ باقی می ماند؟ وقتی مردم احساس کنند مسئولین برای حکومت کردن به هر حربه ای دست می زنند مطمئن باشید نتیجه عکس خواهید گرفت، چرا که مردم ایران فهیم و بصیر هستند وبه خوبی مسائل کشور را تجزیه و تحلیل می کنند.

با کمال تاسف دغدغه مسئولین بجای حل مشکلات انتخابات 96 است و این یک فاجعه است، در حالی که هنوز 6 ماه  به انتخابات ریاست جمهوری مانده است همه امور دولت تبلیغاتی شده است و از حقوق شهروندی تا رشد اقتصادی و....... حقوق شهروندان همه در بوق و کرنا قرار دارد.

در حالی که در مرحله اول اولویت باید اشتغال مسکن و ازدواج جوانان باشد که دولت 3سال و 6ماه است کار مثبتی در مورد آن نکرده است.حال چند سطر نوشته شده  بر روی کاغذ چه دردی را دوا می کند.

دوستان عزیز کشوری پیشرفت وترقی می کند که ملت و دولتش در راستای اعتلای میهن و اهداف و ارزشهای آن صادقانه فعالیت کنند و از باندبازی و جناح بندی های سیاسی پرهیز و مشکلات را صادقانه با ملت مطرح کند تا با کمک ملت حل شود نه اینکه کلاه سر خودمان بگذاریم تا 8سال حکومت کنند.

تازه ممکن است دولت بعدی بگوید خزانه خالیست و کار اساسی نبوده است و هزاران عیب و ایراد دیگر و بعد مشخص شود که خودشان خیلی بدتر عمل کرده اند. متاسفانه اگر در دولت گذشته چند نفری خیانت و دزدی کرده و متواری یا زندانی شدند، در حال حاضر شاهد این مطلب هستیم که تعداد دزدان نجومی به بالای هزار نفر و رقم3هزار میلیاردی اختلاس به 8هزار میلیارد رسیده است و هرروز هم امار جدیدی از این دست اعلام می شود. ظاهرا قرار نیست این داستان تمام شود در حالی که دولتمردان مدعی هستند که به  رشد 7/4 دصدی  رسیده ایم، خداوند به داد این ملت مظلوم برسد .

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام

...

ایران ثروتمند ترین کشور منطقه است با بدهکاری صفر ؟!

مشکل فقط مثلاً ایثارگرانند که بنیاد را با همه ثروتش تصاحب کرده اند ؟!

و اجازه ورود بچه های جبهه و جنگ را نمی دهند ؟!

و رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% را بدون حقوق و بدون درمان

و فقیر و درمانده طالبند ؟!

...

سلام ، با کمی آشنایی با مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه میتوانیم تضادهای فراوانی را بین عملکرد غربگراهای حاکم و خواست امت اسلام و شیعه ملاحظه کنیم. برخی افراد بدلیل ظلمی که در فلان دولت به آنان شده یا بعضی بدلیل نفعی که در فلان دولت به ایشان رسیده یا عده ای برای مخالفت با اسلامیت نظام و گروه دیگری برای تبلیغ بهائیت و غربگرایی و تجملگرایی اظهار نظر میکنند لیکن امت مسلمان و شیعه واقعی برای قوام اسلام و امنیت مردم جان و مال را در طبق اخلاص قرار داده و به درگاه حق تعالی تقدیم میکنند.
تولا و تبرا از مهمترین شمشیرهای قاطع بین حق و باطل هستند. حقیقت آشکار است و حق و باطل طرفدارانی دارند اما نکته بسیار عجیب که در عین آگاهی و شعور انقلابی مردم مشهود است در انتخابات ظهور ندارد و به طرز عجیبی در نتیجه انتخابات بصورت معکوس و غیر واقعی نمود پیدا کرده است.
علی ایحال رهبر معظم انقلاب در انتخابات قبل فرمود سیاست جذب حداکثری لازم است لذا مردم ایران با هر عقیده و نگرش در انتخابات شرکت کنند. آیا با پیروزیهای اخیر جبهه حزب الله و مقاومت اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی ایران که موجب اقتدار و عظمت و امنیت کامل کشور و قطع ایادی استکبار در منطقه گردیده میتوانیم شاهد شکست غربگرایان و اضمحلال باند ثروت و قدرت و نفوذیها و مفسدان باشیم؟ در حالیکه تقدیر امت مسلمان و شیعه ایران در قدرت الهی بارها اثبات شده و مردم شهید پرور با جان و دل پیرو و حافظ ولایت هستند آیا همچنان مجبوریم مفسدان نفوذی و ضد انقلاب را برای حفظ آرامش جامعه در مناصب حساس تحمل کنیم و اجازه دهیم تیشه به ریشه حکومت و اقتصاد منسوب به اسلام و اعتقادات دینی و مذهبی مردم بزنند؟
اگر امید به شکست مفسدان نفوذی نبود و امید به تصفیه افکار فاسد در پستهای حساس نبود بنابراین تکلیف جهاد بر هر مسلمانی واجب بود لیکن هر روز بارقه های امید در دلها تابیده و تقدیر بر تکرار تاریخ بشریت و حق پرستی برای شکست و نابودی طاغوتیان نفوذی کمر بسته فلذا طبق معمول چاره ای نداریم جز اینکه فقط پناه ببریم به خداوند متعال و از او استعانت بجوییم.
رشد اقتصادی؟؟؟؟
کاهش تورم؟؟؟؟
بهبود معیشت؟؟؟؟
بابا جان فقط قصد شوخی و مزاح دارند تا مثل وزیر لبخند ما هم لبخند زده و شاد باشیم.
کاهش تورم؟؟؟؟
رفاه مردم؟؟؟؟


...

انتخاب و انتخاب شده ها :

دور تسلسل است .

جا به جا می شوند ؟!

که رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% دفاع مقدس را از بنیاد دور

کنند و حقوق و معیشت ندهند ؟!

و فرهنگ ایثار و شهادت .

و صداقت و راستی را .

حذف کنند .

و نجومی بگیرند .

و دلار بفروشند .

و اقتصاد و سیاست را .

به حراج بگذارند ؟!

و جمهوری اسلامی ایران را خدا رحم کند ؟!

و این دشمنی با بچه های جبهه و جنگ :

همسو با براندازان است ؟!

و برقراری حکومت سکولار است ؟!

ایران به ثبات نمی رسد :

مگر اینکه همه بالاخص همسنگران رزمنده ستیز بخود آیند .

و از دشمنی با حقوق رزمندگان و جانبازان مثلاً۵% دست بردارند ؟!

تا شاید خدا کمک کند .

و ایران بسامان شود ؟!

می شود .

اگر عاقل شوند .

و گرنه ایران مشکل می شود ؟!

می شود .

اگر نادان بمانید ؟!

...

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi