شناسه خبر : 51100
شنبه 04 دي 1395 , 11:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یاری برای حرکتی در چرخ زندگی

بیژن- شوهر من از ناحیه کتف سمت راست عمل جراحی کرده که هزینه آن 19میلیون تومان شد و دیگر بیماری سیروز کبدی داره که هزینه آن زیاد است. فقط یه آزمایش آن 228000 تومان میباشد و دیگر از مهره های گردن دچار آسیب دیدگی است. مهره 4و 5و6 که دچار هرنی دیسک شدید و تنگی کانال نخاع است که تحته درمان با دارو و فیزیوتراپی است که باید آن را نیز عمل کند که هزینه آن زیاد است و دیگر تنگی نفس که با این مریضی ها از برج ده پارسال از کار بیرونش کردن تحت فشاریم.

 لطفا اگر میتوانید کمکمان کنید. بچه مدرسه ای دارم. همه چیزمان را فروختیم. خدا خیرتان دهد. کمکم کنید. مستاجریم آزمایش شوهرم عقب افتاده. آیا واقعا این حق یه فرزند ایثارگره؟ پدر شوهر من ایثارگر نیروی دریاییه. کارت ایثار هم داره. کمکمان کنید کاری یا وام کم سودی تا بتوانیم چرخه زندگیمان را به حرکت در بیاوریم.

این نامه را دادم عروسم با این مشکلات بنویسد. آیا کمک کردن به فرزند من درخواست زیادی از من ایثارگره؟ تا الان هیچ توقعی نداشتم ولی برای پسرم دارم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi