شناسه خبر : 51146
دوشنبه 06 دي 1395 , 14:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز نخاعی لرستانی به کاروان شهیدان پیوست

سرتیپ پاسدار «حاج محمد بیرانوند» از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جانباز قطع نخاع، به دیدار همرزمان شهیدش شتافت.

فاش نیوز - سرتیپ پاسدار حاج "محمد بیرانوند" از فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس که در سالهای حماسه و ایثارِجنگ تحمیلی به فیض جانبازی نائل و قطع نخاع شده بود سرانجام پس از سالها تحمل رنج و درد ناشی از جراحات روز گذشته شنبه چهارم دی ماه به ملکوت اعلی پیوست و به دیدار همرزمان شهیدش شتافت.

به گزارش فاش نیوز، جانباز نخاعی "شهید محمد بیرانوند" در 22 تیر سال 1366 در عملیات نصر در منطقه ماهوت عراق مورد اصابت ترکش قرار گرفته و جانباز قطع نخاع ۷۰ درصد شده بود.

همین گزارش حاکیست، طی مراسمی پیکر مطهر این شهیدِسعیدِ گرانقدر امروز دوشنبه ششم دی ماه ساعت ۱۴ عصر بر دوش ملت غیور و ایثارگر خرم آباد و باحضور مسئولین از مقابل غسالخانه صالحین به سمت گلزار شهدای شهرستان خرم آباد تشییع و در جواردیگر همرزمانش به خاک سپرده خواهد شد.

فاش نیوز عروج این جانباز دلاور خرم آبادی را به مردم خداجو، جامعه ایثارگران و به ویژه خانواده ایشان تسلیت عرض می نماید.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
روحش شاد. امیدواریم حقوق تضضیه شده ایشان و سایردوستان نخاعی از حلقوم اشقیا و ظالمان گرفته شود و در این دنیا به سرای خودشان برسند.
ان شااااااااله
روحش شاد
مردان بی ادعا. ای کاش بتوان ذره ای از زحمات شمارا جبران کرد
شهادت در راه خدا نعمتی است که نصیب هرکس نمی شود خوشا به سعادتشان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi