شناسه خبر : 51148
چهارشنبه 06 بهمن 1395 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دولت پیشنهاد جدیدی در برنامه ششم ارائه نکرده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:در بحث برنامه ششم توسعه کشور،دولت یازدهم آنچه که انتظار و توقع می رفت به مجلس ارائه نکرده است.

فاش نیوز - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:در بحث برنامه ششم توسعه کشور،دولت یازدهم آنچه که انتظار و توقع می رفت به مجلس ارائه نکرده است.

به گزارش خبرنگلر پارلمانی فاش نیوز، شهباز حسنپورنماینده سیرجان و بردسیردر مجلس شورای اسلامی با اشاره به رسیدگی نمایندگان ملت در بهارستان به جزئیات لایحه برنامه پنجساله ششم به عنوان نقشه راه  آینده کشور در سال های اینده تصریح کرد:در بحث برنامه ششم توسعه کشور، آنچه که انتظاروتوقع می رفت، دولت پیشنهادات خاصی در خصوص ایثارگران ارائه نداده است و درلایحه بودجه سال آینده، نیزتوجهی به این موضوع نشده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیرخواستار توجه ویزه مسئولان و دولتمردان به ایثارگران و قشرهای اسیب پذیر جامعه شد و اظهار داشت:جمله ای که به عنوان نماینده مردم ، شرمم می آید که عرض کنم درخصوص وضعیت رزمندگان معسر است، متاسفانه این ها بلا تکلیف هستند و اگر بعضی از نهادها و سازمان ها، مبلغ  ناجیزی را به صورت ماهیانه  به یک رزمنده معسر پرداخت می کنند، بعد از اینکه این رزمنده به رحمت ایزدی پیوست همان را قطع و خانواده اش در تنگنا، اعسار و بلاتکلیفی قرار خواهد گرفت و حتی از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد وضعیت بدتری خواهند یافت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم مسئولین و دولت محترم نسبت به این معضل با حساسیت و جدیت بیشتری ورود و موضوع را پی گیری کنند.

حسنپور با اشاره به نشست مشترک ایثارگران مجلس با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجلس شورای اسلامی یاداور شد:در نشستی که با حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  داشته ام، این مطالب را همانجا خدمتشان عرض کرده و یاداور شدم "خانواده های محترم ایثارگران  انتظار دارند که  مسئولین از خانواده های معظم شهدا و جانبازان سرافراز دیدار و سرکشی داشته باشند و از انها  دلجویی کنند

 

.

نماینده مجلس دهم خاطرنشان کرد: متاسفانه این بعد ارزشی با بی توجهی برخی از مسئولان رفته رفته در جامعه در حال  کمرنگ شدن است و بیشتر جنبه تشریفاتی به خود گرفته و در مواقعی مشاهده می کنیم که در ماه یکی دو مورد مسئولین عالیرتبه این کار را ایا انجام دهند یا ندهند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی متذکر شد:این فرهنگ در کشور بایستی نهادینه شود و همه دولتمردان موظف باشند که حداقل درسال دو نوبت ازخانواده های عزیز ایثارگر دیداری داشته باشند و پای درد و دل های انان  که  درد دل انقلاب و دفاع از امنیت و سربلندی کشور است، بنشینند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در بهارستان اظهار داشت:این عزیزان برای خود چیزی نمی خواهند بلکه برعکس آنچه را که داشتند در طبق اخلاص گذاشته و در جهت اسلام عزیز هدیه کردند،اما مسئولان و دولتمردان در عوض به جای اینکه به فکر ایثارگران باشند متاسفانه فقط شعار حمایت از ایثارگران را می دهند.

 وی در پایان با اشاره به برخی مشکلات جامعه هدف تاکید کرد:متاسفانه بسیاری از این خانواده ها هنوز پس از گذشت چندین دهه از انقلاب دچار مسائل و مشکلات عدیده ای هستند و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که دوره ازمایشی آن در دیماه به پایان رسیده است هنوز نتوانسته است به نیازها و مطالبات آنها پاسخ دهد.

 

 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
چه افدامی برای من و هزینه دانشگاه کک ندادید ....کسانی هستند که جبهرهنیه دانشگاه فرزندم چکار کردید؟قانون برای حودتان ساحتیدیدبرای شما متاسفم من در بدر ماسک نداشتم شما چرا ماسکادی هستند که جسک ندادید؟اف
وقتي ما زنده هستيم اينطور با بي شرمي با ما برخورد مي کنند ... ايا پس از مرگمان اينها بفکر خانواده ما هستند ؟
فکر نمي کنم .... کسي که در عدالت خداوند شک کند صدرصد کافر است ...پس از عدل خدا بترسيد ... جانبازان ديگر چيزي براي از دست دادن ندارند ...حقشان را بدهيد .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi