شناسه خبر : 51149
سه شنبه 07 دي 1395 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت انجمن جانبازان برای شهادت جانبازنخاعی

به دنبال شهادت جانبازنخاعی استان لرستان" شهید محمدبیرانوند " انجمن جانبازان نخاعی در پیامی شهادت این جانبازِفداکار و صبور را تسلیت گفت.

فاش نیوز - به دنبال شهادت جانبازنخاعی استان لرستان" شهید محمدبیرانوند " انجمن جانبازان نخاعی در پیامی شهادت این جانبازِفداکار و صبور را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، متن پیام به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر المومنین علی علیه السلام :

... و انا اسال الله بسعه رحمته و عظیم قدرته علی اعطاء کل رغبه … ان یختم لی و لک بالّسعاده و الشّهاده.

من از خدا به گشایش رحمت و بزرگی قدرتش(بر آنکه هر چه بخواهد عطا می کند) می خواهم که پایان زندگی من و تو را به نیکبختی و شهادت قرار دهد.

 

- جانبازی همیشه متبسم و بی‌ادعا که روزها و روزها با صبر شگفت‌انگیز خود با مشکلات جنگید و دوران سخت کهولت و کسالت نیز نتوانست وی را در راهی که در آن قدم برداشته نادم و بازدارد، سرانجامی نیک یافت و بهای صبر و ایثارش را با مقام شهادت دریافت کرد.

صبوری و روحیه بالا، اراده ای مستحکم و چهره ای بشاش و امیدوار از جمله بارزترین خصایصی است که با عنایت پروردگار متعال جانبازان نخاعی، این یادگاران دوران پرشکوه ایثار و استقامت و این یاران ولایت و رهروان شهادت دارا هستند. و چه خوشبخت هستند که ارج و بهای ایثار و صبوری خود را با نوشیدن شهدی گه سالها در حسرت آن می سوختند و می ساختند گرفتند. و چه تاسف آور است که پیام آوران ایثار و ازخودگذشتگی در اوج سختی ها و کاستی هایی که برآنها وارد می شود، چنین مظلومانه به شهادت می رسند.

انجمن جانبازان نخاعی، عروج ملکوتی این همرزم و ایثارگر که عمر با خیر و برکتش صرف ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت کرده بود، به محضر بزرگ جانباز انقلاب مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور کشورمان و قاطبه ایثارگران و خانواده این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می نماید و از درگاه پروردگار متعال برای بازماندگان و یادگاران ایشان صبر و شکیبایی مسئلت می دارد.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
تو رو خدا این طوری یکی یکی نرید . منو تنها نذارید ؟

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست

بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست

گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن

گفتی که نه باید بروم حوصله ای نیست

پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف

تو رفتی و دیگر اثر از چلچله ای نیست

گفتی که کمی فکر خودم باشم و آن وقت

جز عشق تو در خاطر من مشغلهای نیست

رفتی تو ، خدا پشت و پناهت به سلامت

بگذار بسوزد دل من مساله ای نیست!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi