شناسه خبر : 51169
چهارشنبه 06 بهمن 1395 , 10:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رمز موفقیت برنامه ششم توسعه تعامل مجلس و دولت است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تعامل دولت و مجلس را مهم ترین عامل تاثیر گذار برای اجرای برنامه ششم توسعه درپنجسال اینده عنوان کرد.

 

فاش نیوز - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تعامل دولت و مجلس را مهم ترین عامل تاثیر گذار برای اجرای  برنامه ششم توسعه درپنجسال اینده عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی رسیدگی به لایحه برنامه ششم توسعه تاکید کرد:متاسفانه برنامه ششم توسعه با تعامل مجلس با دولت انجام نشده است، در صورتیکه اگر دولت خودش لایحه می داد خیلی بهتر بود.

وی در پاسخ به این سوال که دولت مگر در این خصوص لایحه برنامه ششم را به مجلس ارائه نکرده است اظهار داشت:دولت  یک بار دیگر باید همانند دوره نهم مجلس شورای اسلامی، لایحه برنامه ششم توسعه را به طور کامل ارائه می کرد، اما این کار انجام نشد.

نماینده ایثارگر خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا دولت در این مورد کوتاهی کرده است یا نه یادآور شد:متاسفانه دولت در این مورد کوتاهی کرده است ولی اگر دولت با هماهنگی و تعامل با مجلس شورای اسلامی لایحه برنامه ششم توسعه کشور را ارائه می کرد،بهتربود.

عزیزی با اشاره به تجربه حضور خود در چند دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:هر زمانی که دولت لایحه ای به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده، به طور تقریبی حداقل 30درصد از ان اجرایی شده است حال که درمورد همه بخش های لایحه برنامه ششم توسعه کشور، مجلس تصمیم گیری کرده  است فکر نمی کنم به طور کامل در پنجسال اینده اجرایی شود.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi