شناسه خبر : 51171
یکشنبه 12 دي 1395 , 13:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دولت باید اعتبار مالی لایحه را تامین کند

مطالبات و نیازهای ایثارگران برای پنج سال آینده درلایحه برنامه ششم توسعه کشور لحاظ شده است.

فاش نیوز -  رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از گنجانده شدن مطالبات و نیازهای ایثارگران برای پنج سال آینده درلایحه برنامه ششم توسعه کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگارپارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی درحاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به لایحه برنامه ششم توسعه کشور تصریح کرد: اصولا ما در رابطه با ایثارگران قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را داریم و لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشورنیز چندی پیش توسط مجلس شورای اسلامی تصویب و شورای نگهبان آن را تائید کرد و در حال اجرا شدن است.

وی با اشاره به حذف بند "ب" ماده 3 لایحه احکام دائمی یادآور شد: نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی نسبت با آن چیزی که در لایحه احکام دائمی که از سوی شورای نگهبان اشکال ماده 57(دارای بار مالی) گرفته شده بود اقدام و دوباره آن را در برنامه ششم توسعه لحاظ کردند که ان شالله در صحن علنی از آن دفاع خواهیم کرد.

نماینده مردم رباط کریم درخانه ملت در پاسخ به این سوال که آیا محتوای برنامه ششم توسعه برای پنج سال آینده کامل است اظهار داشت: آنچه که مرتبط با نیازمندی های ایثارگران است را درلایحه برنامه ششم آورده ایم و نقطه نظر مثبتی در مورد آن داریم.

حجت الاسلام نوروزی درخصوص تامین اعتبارات مالی لایحه برنامه ششم توسعه کشور تاکید کرد: دولت اعتبارات مالی لحاظ شده در لایحه را باید تامین کند هرچند که نیاز به اعتبارات کلان مالی  ندارد اما درصورت تصویب، دولت را مکلف خواهیم کرد که بار مالی را تامین واجرای آن را تقبل کند.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
زنده بادحاج آقانوروزی که درخدمتگذاری به ایثارگران شبانه روزدرتلاشند
نمیرد خدیجه ببیند نتیجه.
آیا این قانون شامل جانبازان زیر ۲۵درصد هم میشود ؟
آیا این قانون شامل جانبازان زیر ۲۵درصد هم میشود؟
بإسلام خواهشمند است فوق العاده ايثارگران قانون جامع احتمالأ ماده ٥١ را براي جانبازان زير ٢٥ درصد هم در نظر بگيريد تا بي عدالتي نسبت به اين عزيزان كمتر شود. ضمنا بهتر است انجمن جانبازان زير ٢٥درصد تشكيل تا مطالبات اين عزيزان را پيگيري نمايد.با تشكر از شما نمايندگان پيگير مشكلات جامعه ايثارگران.

...

گفتگوی خبری آقای رئیس جمهور محترم در پاسخ به فواید برجام

فرمودند که مطالبات ایثارگران عزیز را پرداخت کردند .

تشکر می کنیم .

...

در راستای اهداف پرداخت حقوق به بچه های جبهه و جنگ :

منتظریم که بچه های جبهه و جنگ هم به حق و حقوق خودشان برسند .

و حقوق و معیشت و درمان رزمندگان جانبازان بالاخص ۵% دفاع

مقدس را هم پرداخت کنند .

که بتوانند حداقل ۲ ملیون تومان ماهانه از بنیاد شهید و امور ایثارگران

دریافت کنند .

متشکریم .

...



این طوری که پیش میره بررسی برنامه ششم چند ساله دیگه در مجلس زمان میبره
پس کی تمام خواهد شد برنامه ششم؟
لطف کنید بفرمایید کی اجرایی میشه کلی زمان میبره تا مجلس برنامه ششم را تصویب و بعد تازه برسه ب دست شورای نگهبان و بازهم ارادات شورای نگهبان
عزیزانم ! برنامه ششم هرچی باشه از سال اینده باید اجرایی بشه
چی اجرایی بشه؟وقتی محتوای برنامه شیشم برای مارزمندگان خالی است چی داردکه اجرایی بشه؟دلتان رابااین کلمات خوش کردین 28سال ازپایان جنگ میگذردهنوزمامیگوییم اجرایی میشه.....نفرین به کسانیکه درحق مارزمندگان کوتاهی کردندومیکنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi