شناسه خبر : 51172
سه شنبه 07 دي 1395 , 16:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از تمبر یادبود سردار شهید حسین همدانی

احضور خانواده شهید و جمعی از مسئولان انجام شد؛ رونمایی از تمبر یادبود سردار شهید حسین همدانی

طی مراسمی با حضور وزرای دفاع و ارتباطات از تمبر یادبود سردار شهید حسین همدانی رونمایی و از خانواده شهدای مدافع حرم مهدی نوروزی، محمدرضا جبلی و محمد اینانلو تجلیل شد.

به گزارش فارس، آیین رونمایی از تمبر یادبود سردار شهید حسین همدانی و تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم شهید مهدی نوروزی، شهید محمدرضا جبلی و شهید محمد اینانلو با حضور وزرای دفاع و ارتباطات در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد.
در این مراسم سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: امروز قدرتی که می‌تواند علیه اسرائیل باشد، علیه اسلام به‌کار گرفته شده و جوان‌هایی هستند که حاضرند جانشان را برای اسلام بدهند، اما در راه اشتباه قدم گذاشتند و فقط مسلمانان را می‌کشند.
وی گفت: اسرائیل چقدر باید هزینه می‌کرد که حلب، قلب اقتصادی سوریه را به این جهت بکشاند، اما با نیروی جوان‌هایی فریب‌خورده به این هدف دست یافت؛ چه میزان هزینه و زمان زیاد لازم است که این وضعیت دوباره ترمیم شود که البته مستکبران هیچ‌وقت به فکر ترمیم این وضعیت نخواهند بود و این در حالی است که اگر جامعه اسلامی دچار فقر باشد، فقر زمینه‌ساز خشونت و ادامه خصومت‌ها می‌شود.
سردار دهقان با بیان اینکه یک فتنه جهانی شکل گرفته تا تمام ظرفیت‌های معنوی، انسانی و اقتصادی جامعه اسلامی را از بین ببرد و راه را برای خود باز کند، خاطرنشان کرد: معتقدیم باید آگاهانه همراه با حس مسئولیت و تمام توان، با انگیزه و اقتدار در این جبهه نقش‌آفرینی کنیم.وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید همدانی، ابراز داشت: شهید همدانی ناشناخته بود زیرا گمنامی را دوست داشت و تواضع، قاطعیت، مسئولیت‌پذیری و خطرپذیری از ویژگی‌های بارز این شهید است.
وی تصریح کرد: شهید همدانی از جمله شخصیت‌های تاریخی کشور است که در مقاطع مختلف گره‌گشا بودند و اثرات تاریخی از خود در کشور به جا گذاشتند.
در ادامه این مراسم، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز اظهار داشت: اگر قرار است این نظام استوار بماند، همواره باید راه شهدا، فداکاری، آرمان و اندیشه‌های آنها برای ما زنده باشد.
وی گفت: همواره از اینکه این اندیشه‌ها را بین جوانان زنده نگه داریم، استقبال کرده‌ام و اگر امروز ما هستیم، نظام هست و امنیت وجود دارد و بچه‌های ما می‌توانند جزو مدافعان حرم باشند، ادامه همین اندیشه‌هاست.
واعظی همچنین درباره حماسه 9 دی، اظهار داشت: در همه مقاطع بیداری، مقاومت، هوشمندی و فهم بالای مردم بوده که کشور را در مقابل هر تهدید داخلی و خارجی مصون نگه داشته و حماسه 9 دی یکی از این مواقع است که با ندای رهبر انقلاب، مردم فتنه را خاموش کرده‌اند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این حماسه بر نقش فرمانبرداری از ولایت در رسیدن به موفقیت تأکید کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi