06 خرداد 1396/ 01 رمضان 1438
شناسه خبر : 51177
1395,چهارشنبه 08 دي09:08
اشتراک گذاری در:
عکس روز

حقوق برای همسر دوم


سهم من از آسمان - من همسر دوم جانباز متوفی هستم و یک چهارم حقوق مرحوم را دریافت می کنم و سه چهارم به حساب  همسر اول و بچه هاش چون حقوق تقسیم بر نفرات شد و مبلغی کمتر از چهارصد تومن به من و دخترم می رسه.

 سوال من اینه دختران که متاهل میشن، آیا از سامانه حقوق خارج نمیشن تا یک چند درصدی به حقوق من و بچه ام اضافه بشه؟

چرا رسیدگی نمیشه؟ خواهشا" هرچه زودتر جواب منو بدهید. خواهشا" فکری بکنید.
 


کد خبرنگار : 20


جانباز متوفی     همسر     حقوق                                
Reply
no
0
yes
2
1395/10/08 - 11:08
باسلام یکی از بستگان شرایط مشابه داشت وبا خروج فرزندان وحتی فوت یک همسر کل حقوق به همسر دوم منتقل شد.البته نطامی بودش.

Reply
no
0
yes
2
رزمنده
1395/10/08 - 13:21
ماشاالله به این روحیه وبه این درامد خدا رحمت کنه

no
0
yes
0
سهم من از اسمان
1395/10/09 - 16:42
خدا رحمت کنه رفتگانتو . ممنون


Reply
no
0
yes
2
جانباز
1395/10/08 - 15:47
به اداره حقوقی وقضایی بنیادمراجعه کنید.

no
0
yes
0
سهم من از اسمان
1395/10/09 - 00:26
بنیاد حقوقی و قضایی همون شهر


Reply
no
0
yes
2
قنبر
1395/10/08 - 17:37
یه چیز بگم ؟
یکی از جانبازان شهید شد . ولی قبلش با همسر اولش مشکل داشت و طلاقش داد و همسر دیگری گرفت . وقتی رفتم سراغ بچه هاش از همسر اولش جرات نکردند درباره پدرشون برام حرف بزنن . یه بهانه ای آوردن که اگه براتون بگم شاخ درمیارید . اون حاجی می گفت شک نکن مادرشون بهش اجازه نداده بود . اما حالا هر چند وقت یه بار یه حرفایی برام می فرستن و ازم می خوان هم پاکش کنم هم به کسی نگم . بخدا جگر آدم کباب میشه ؟
حالا به این فکر افتادم شاید اون دوستم بچه شهیده ، خانم کریمی هم که در مدت کوتاهی باهاش دوست شده بودم هم همین وضعیت رو داشته که برامون تعریف کرد داییش راضی نشد از بنیاد یه ریال بگیره .
تو رو به روح شهدا بیایید خودتون تحقیق کنید تا ببینید راست می گم؟
یه چیزهایی تو زندگی جانبازان و خانواده ایثارگران هست که ارتباط مستقیمی با جنگ داره . به نظرم باید خود ایثارگران این نشکلات را با حفظ ابرو داری حل کنه . آخه این مشکلی نیست که همسر دوم شهید بیاد اینطوری مطرحش کنه . باید کاری کرد که بچه هایی که ازدواج کردن خودشون حق این زن وبچه رو بدن . اما متاسفانه این عزیزان درباره مشکل ساده من آن قدر بد رفتار کردند که عین روز برام روشنه که قادر نیستند هیچ کاری برای خانواده بزرگ ایثارگران مظلوم انجام بدن . همش منتظرن بنیاد یا دادگاه یه کاری بکنه .

راستی یه بار اون جانبازه به صورت تلویحی نوشت دروغ هم که می گی ؟ حس کردم با من هستید . هر بار یادم رفت که بپرسم با من بودید ؟ اگه با من بودید مثل یه دوست خوب بنویسید چه دروغی گفتم ؟

Reply
no
0
yes
2
فراهانی شیمیایی40
1395/10/08 - 21:19
,واقعا جای تامل دارد من فقط یک همسر دارم نه یک ریال به من میدهند ونه به همسرم ضمنا همسرم بیماری صعب العلاج هم دارد شما قضاوت کنید اینهم منشورحقوق بشر

no
0
yes
0
سهم من از اسمان
1395/10/11 - 05:29
سلام حتما پیگیری کنید چون جانبازان 25در صد به بالا حقوق دریافت میکنند.


Reply
no
0
yes
2
ناشناس
1395/10/10 - 14:40
چرا بنیاد به پدرومادرشهید حقوق می دهد
امابه پدرومادرجانباز متوفاازخودحقوق نمی دهد چرا تبعیض
پدرومادر یک جانبازمتوفارامی شناسم که درزمان حیاط جانبازطبق نامه دادگاه تحت تکفل جانبازبودن اما به محض فوت جانباز رها شدن ودرفقرکامل توروستازندگی می کنند.من بخاطررضای خداپیگیرشدم می گویندبایدازحقوق زن وبچه اش کم کنیم بدیم به آنها واینهاهم ازترس زن وبچه اش جرٱت اینکارراندارندوهمین الآن هردوپیرونتوان هستند..

no
0
yes
3
سهم من از اسمان
1395/10/11 - 19:49
بابا من همسر دوم یکسال موندم تا تونستم از طریق بنیاد استان بتونم مقداری از حقوق مرحوم برا خودم و دخترم بگیرم اول اگفتند فقط به همسر اول حقوق میدیم تا وکیلم پیگیری کرد و رفتم استان پدرمو در اوردن. بعدش میگم این چند سال نزدیک دوساله دخترا مرحوم از زن اولش متاهل شدن تازه میگن باید شناسنامه دختران متاهل شوهر مرحومتو بیاری ولی هووم حاظر نیست شناسنامه ها را بده بنیاد . راستش وام خواستم گفتن الا اون هووت بهت وکالت بدهد تا بهت وام بدیم اونم هشت تومن. وام مسکن گفتن بهت تعلق نمیگیره . بعد کارمندای بنیاد به همسران متوفی جانباز یا شهید چشم و نظر دارن






نظری بگذارید
chapta

آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.