شناسه خبر : 51185
چهارشنبه 08 دي 1395 , 09:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صدا و سیما در خواب شب یلداست!

مینا نهامین- دلنوشته دختر شهید نهامین به یاد مظلومیت شهدای غواص کربلای ۴

.........سه دهه پیش در شبی مانند دیشب ولی با تفاوتی به اندازه زمین و آسمان با دیشبی که همه جای ایران در آرامش بود غواصان قهرمان کربلای ۴ که جوانان و نوجوانانی پاکدل و پاک سرشت بودند، با وجود آگاه شدن دشمن از این عملیات، با رمز مقدس محمد رسول الله، بدون هیچ تردیدی فرمان مولایشان را لبیک گفتند و به عشق میهن خود را به اروند خروشان زدند.

  آنها در سرحدات مرزهای آبی میهن شان به اروند زدند تا محفل هموطنانشان همیشه گرم بماند و با آسودگی خیال مانند چند شب پیش یلدا و یلداها را جشن بگیرند. آن شب نهر خین غرق خون شد و مقتلگاه جوانان این مرز و بوم گشت. عده ای از آنان نیز با دست های بسته ای که امتداد نگاه معصومانه شان رو به آسمان ها بود با بال هایی گشوده به آسمان ها پرواز کردند تا این سرزمین ایزدی در ادامه تاریخ پربار و پرافتخارش برپا و پابرجا بماند.

 این عملیات مقدمه ای برای موفقیت ما در عملیات بعدی شد زیرا که صدام سرخوش از این پیروزی به خواب غفلت فرو رفت مانند  مسئولین صدا و سیمای ما که دیشب هنوز در خواب یلدایی بودند و هیچ یادی از این عزیزان سفرکرده و بزرگمرد که تاریخ ایران زمین مدیون آنهاست نکردند.

و هیچ برنامه ای به مناسبت رشادت و غیرت عزیزترین و مظلوم ترین شهدایمان غواصان دست بسته پرگشوده در اوج آسمان ها، در هیچ یک از کانال های تلویزیونی پخش نشد و دل بسیاری از بازماندگان شهدای غواص و خانواده های این عزیزان را به درد آورد.

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سرنوشت جانبازان موجی مرگ زود رس /اسایشگاه/خانه سالمندان /بیماری فرسایشی خو وخانواده
بنام خدا سلام برشهدای غواص تک تیرانداز.ارپی جی زن.تیربارچی.تخریبچی.امدادگر.توپخانه ای دریک کلام سلام برشهدای مظلوم وامام شهداوسلام برروح پرفتوح پدروالامقامتان خواهرمادرگروه فرزندان افتاب هم افتخارهمکلامی باشماراداشتیم متن زیبایتان راخواندم دستت دردنکندکه تفکرت شهدایی است امایک حقیقت وجودداردومتاسفانه هیچکدام مانمیخواهیم باآن روبرو شویم ویااقدامی بکنیم وآن اینستکه دولتهاوقوانین حاکم دربحث شهداورسالت بعدازشهداکمکاری میکنندوقضیه ایثاروایثارگری پرونده اش درحال بستن است این مهم راچندین بارتذکرداده ام وحقایقش هم مشخص است ولی کسی گوش فرانمیدهدواینست داستان شهداوماوایثارگران.من این تکه شعررابارهانوشتم واینک هم به احترام شمامینویسم میرسدقرنی به پایان وسپهربایگان///نامه دوران مارابایگانی میکندالتماس دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاا
ا مام راحل فرمودند تلویزیون یک دانشگاه عمومی است .کانالهای مختلف برنامه های گوناگون پخش می کنند ,زیر نویس ودر خواستی ,اشپزی تبلیغات تجاری ,جایزه و... .ورزشی که خوب وپسندیده ومردم شمول هم هست.اما در زمینه چانبازان وایثارگرانتوقع بیشتر است.
روحیه ایثارگران حساس وشکننده است وغالبا سالمند وبیمار , با درد هاومشکلات نهان وعیان فراوان , .فاش نیوز محترم افتخار (در حد ان لاین ) ناشر و منعکس کننده مسایل گوناگون ایثارگران را خدا پسندانه عهده داراست .جای کانال مجزا حتی محدود که جانبازان بتوانند مستقیم مشکلاتشان را مطرح نمایند خالی وقابل انتظار است.باور بقر مایید با تمام مشکلات و سختیهای شخصی وقتی موارد ی در سایت از دوستان می خوانم گریه ام می گیرد.
.فلان فلان ایثارگر محترم را مثال نزنم می شود با نوشته اش سراغش رفت ومشکلش را حل کرد .
.

.

ضمن معذرت کامنت بالا را در قسمت دیگر خواستم بگذارم که اشتباه شد .


وتشکر از دلنوشته نویسنده محترمه , که با تیز بینی احساس پاک ودرونی خود را که حس مشترک همه ایثارگران ومردم در مورد غواصان شهید ,قهرمانان مظلوم به یاد ماندنی8 سال دفاع مقدس را بیان ویاداوری نمودند .
از خداوند علو درجات شهدا وصبر جمیل برای بستگان , اخص شهدای ماندگار غواص خواستار,م .وتشکر از رسانه فاش نیوز .
شهدا با خداوند معامله کردند و برای کشورشان جنگیدند و به شهادت رسیدند نیازی نیست که از شهدا در جایی تقدیر شود همانطور که بدون سروصدا رفتند و شهید شدند یقینا از این کارها هم بیزارند بنده هم توی کربلای چهار بودم ولی لیاقت و سعادت شهید شدن را نداشتم دوستان ایثارگر بهتر میدانند که شهدا برگزیدگان خداوند بودند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi