شناسه خبر : 51197
یکشنبه 12 دي 1395 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست مدیرکل بنیاد استان تهران با شورای جانبازان آسایشگاه امام

دومین نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران با اعضای شورای آسایشگاه جانبازان حضرت امام خمینی برگزار شد.

فاش نیوز -  دومین نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران با اعضای شورای آسایشگاه جانبازان حضرت امام خمینی برگزار شد.

بر پایه این گزارش، «حمید علی صمیمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران و اعضای شورای آسایشگاه جانبازان حضرت امام خمینی(ره) طی نشستی مسایل و مشکلات این مرکز فرهنگی - توانبخشی را مورد بررسی قرار دادند.

این نشست که در حضور تعدادی دیگر از جانبازان بستری دراین آسایشگاه و پس از مراسم زیارت عاشورا برگزار شد، ابتدا جانباز حسین براتعلی رئیس شورای آسایشگاه جانبازان امام خمینی به تشریح بخشی از فعالیت ها و اقدامات چند ماهه این شورا پرداخت و سپس اعضای شورا مسایل، مشکلات، مبودها و نیازهای این آسایشگاه با سابقه و خاطره انگیز پرداختند.

مواردی همچون لزوم ضد عفونی آسایشگاه، تامین وسایل پرستاری، تهیه تجهیزات احیا، تعبیه بسته دارویی ضروری و اورژانسی، ارتباط با مسئولان تامین اجتماعی و بیمه ایران به منظور رفع مشکلات بیمه ودرمان جانبازان و پرستاران، رسیدگی به مسایل فرهنگی،  رسیدگی به امور غذایی وآشپزخانه، راه اندازی سفرهای  تفریحی و اردوهای سیحتی - زیارتی و.... از جمله مسایلی بود که در حضور مدیر کل بنیاد استان تهران مطرح شد که وی تقریبا از همه موارد مطرح شده استقبال کرد و برای اجرایی کردن آنها قول مساعد داد.

صمیمی همچنین با استقبال از فعالیت های شورای آسایشگاه حضرت امام خمینی، اظهار امیدواری کرد که با تعامل و همفکری شورا با مسئولان، کارها سریع تر از آنچه که تصور می شود به انجام برسد.

وی اظهار داشت شورا برای انجام امور و انتقال نظرات خود منتظر جلسات مشترک زمان بندی شده نباشد و خارج از این چارچوب نیز با ارتباط مستمر به پیگیری برای رفع سریع تر مشکلات اقدام کند.

گفتنی است آسایشگاه جانبازان حضرت امام خمینی قدیمی ترین و خاطره انگیز تری آسایشگاه جانبازان کشور است که با دستور مستقیم حضرت امام خمینی تأسیس گردیده است.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
عده ای رزمنده وجانباز۲۵ساله روانی خانه نشین هستن چه سروصدایی راه انداختن ایا مسولی هم صدای جانبازموجگرفته را مشنود تاقبل اینکه قبرخواب شود
حدايا تو شاهدي كه ما جانبازان براي رضاي تو تمام اين سختيها را تحمل ميكنيم و براي ان ايستاده ابم
سلام دوستان چيزي كه در تصوير ها قابل درك هست اينست كه افراد جانباز زير مجموعه بنياد شهيد هستند و براي خدماتي كه بايد بگيرند درخواست ميكنند كه اگر بخواهيم كنار جانبازيمان حساب كنيم بهايي بسيار اندك دريافت كرده اييم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi