شناسه خبر : 51205
چهارشنبه 08 دي 1395 , 11:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادبود شهید خدام حضوری

مراسم «آبروی کوچه ها، افتخار محله» با هدف زنده نگهداشتن یاد شهید «رجبعلی خدام حضوری» با حضور حجت الاسلام والمسلمین جواد طاهری امام جمعه شهرستان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سرهنگ صفری جانشین فرماندهی سپاه و سایر مسئولان و همچنین خانواده های شاهد و ایثارگر به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسجد امام حسن (ع) تربت جام برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام والمسلمین جواد طاهری در این مراسم گفت: شناختن شهدا صرفا کافی نیست باید خودمان را از لحاظ دینی و ایمانی تقویت کنیم، در مسیر ولایت باشیم و راه‌های دشمن را ببندیم و اگر این کارها را انجام دادیم شهدا تضمین کردند که ما پاسداشت سی و هشت سال دفاع مقدس را توانسته‌ایم به خوبی انجام دهیم.
وی در ادامه افزود: اگر ما در مسیر شهدا حرکت کنیم این انقلاب را تضمین کرده‌ایم و بعد از ما نیز نسل‌های آینده به همین منوال خون شهدا را گرامی می‌دارند و از ارزش‌های دفاع مقدس و نظام حمایت می‌کنند.
در ادامه نصرالله مهدوی رییس بنیاد تربت جام با عرض تبریک آغاز هفته وحدت گفت: شهدا همان‌هایی هستند که به خاطر تکلیفشان از تمام لذت‌های دنیوی دست کشیدند و از هر آنچه که داشتند گذشتند؛ با همه سختی‌ها جهاد کردند و قرب اصلی را به دست آوردند.
گفتنی است، شهید «رجبعلی خدام حضوری» فروردین 1346 متولد و در 12 شهریور 1366 در کردستان به مقام والای شهادت نائل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi