شناسه خبر : 51208
یکشنبه 12 دي 1395 , 11:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برنامه ششم در بحث ایثارگران نیاز به بازنگری کلی دارد

نماینده ایثارگر مجلس بر ضرورت ارجاع و بازنگری مواد قانونی مرتبط با بحث ایثارگران در برنامه ششم توسعه به کمیسیون تلفیق، تاکید کرد.

فاش نیوز - نماینده ایثارگر مجلس بر ضرورت ارجاع و بازنگری مواد قانونی مرتبط با بحث ایثارگران در برنامه ششم توسعه به کمیسیون تلفیق، تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، "سمیه محمودی" نماینده مردم شهررضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ششم توسعه نیازها و مطالبات ایثارگران را در پنجسال آینده پاسخگو خواهد بود اظهار داشت: با توجه به اینکه عضو کمیسیون تلفیق بودم بنظرمن، مواد مندرح در لایحه برنامه ششم توسعه نیاز به یک بازنگری کلی دارد.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم ادامه داد: من احساس می کنم اگرمواد 101 تا 106 که در ارتباط با مطالبات و نیازهای ایثارگران است به کمیسیون تلفیق ارجاع  و دوباره بر روی آن کار کارشناسی شود بهتراست.

نماینده مردم استان اصفهان در خانه ملت تاکید کرد: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، اگر طرح یا لایحه ای در صحن علنی مجلس نتواند مطلب را برساند به کمیسیون تلفیق ارجاع خواهد شد و در مورد این لایحه هم همین مطلب صدق می کند.

 عضو کمسیون تلفیق رسیدگی کننده به لایحه برنامه ششم یادآور شد: اگر بتوانیم این لایحه را قبل از مطرح شدن به کمیسیون برگردانیم و شفاف ترکار کنیم بازده بهتری خواهد داشت.

محمودی با بیان اینکه باید چند ماده قانونی خیلی خوب از آن استخراج شود تا در آینده برای اجرا شدن موثرتر باشد خاطرنشان کرد: احساس می کنم اگر این مواد قانونی مرتبط با ایثارگران در لایحه برنامه ششم به کمیسیون تلفیق برگردد و بازنگری شود خیلی بهتر از گذشته خواهد بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه هرچه بیشتر به خانواده بزرگ ایثارگران یادآور شد: نباید در بحث ایثارو شهادت این طوردرجامعه  تلقی شود که حمایت ازایثارگران به معنی از بین بردن حق دیگران است، اگر چه متاسفانه طرز تفکری که در حال حاضر در جامعه وجود دارد حول همین قضیه است.

عضوکمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی توجه به نیازها و مطالبات قانونی رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد وتصریح کرد: کسانی که در سال های سختی برای دفاع از کشور به جبهه ها شتافته اند اما به افتخار جانبازی و شهادت نائل نشده اند نظر من این است که برای آنها قوانین مدونی لحاظ تا مورد حمایت قانون قرار بگیرند و امتیازاتی لحاظ شود.

وی ادامه داد: این شرایط فقط مختص به  کشور ما نیست و اگر به سایرنقاط دیگر دنیا نگاه کنید مشاهده خواهید کرد که آنها برای کسانی که در جنگ شرکت کرده اند و کشته شدگان ارزش فراوانی قائلند و علاوه بر تکریم خانواده هایشان، بهترین مزارها متعلق به  کشته شدگان جنگ است، اما متاسفانه در کشورما بدترین و زشت ترین جا متعلق به شهدای جنگ و سایر شهیدان است!.

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدیدهای فرا منطقه ای علیه کشورمان متذکر شد: با توجه به موقعیت کشور ما در منطقه هرلحظه ممکن است مورد تهاجم دشمن قرار بگیرد اگر چه با توجه به قدرت و صلابت ملت و نیروهای مسلح احتمال حمله نظامی در حال حاضر بسیار کم است ولی تهدید همچنان وجود دارد.

محمودی یادآورشد: رزمندگان و شهدای ما واقعا از جان خود مایه گذاشته و خانواده های آنها دارای شرایط سختی در جنگ بوده اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوعی که بسیار مهم بنظر می رسد این است که خانواده های شهدا،جانبازان،آزادگان و رزمندگان همیشه دنبال پول و مادیات نیستند بلکه دنبال این هستند که عزت و خون شهیدان شان حفظ شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در بهارستان با اشاره به برخی مصوبات درحوزه ایثارگران تاکید کرد: من خودم چون عضو کمیسیون تلفیق بودم غالبا مشاهده کرده ام که مواردی را به عنوان قانون آورده و در قالب قانون جامع قرار داده اند، اما باید متذکر شوم به عنوان فرزند شهید شرمنده شده ام. چرا که یک سری موارد به عنوان مصوبه عنوان شده است که نه درشرایط فعلی کشور و نه در آینده قابلیت اجرایی به عنوان یک قانون را ندارد و به قول معروف مصداق این ضرب المثل است که آش نخورده و دهن سوخته است، در حالی که اینها به حساب ایثارگران منظورمی شود.

نماینده مردم استان اصفهان تصریح کرد: به نظرمن هرچه قانون کمتر، اما جامع تر باشد خیلی بهتراز قوانین فراوان است تا اینکه قوانینی تصویب شود که به فراموشی سپرده شود و نگاه جامعه به آن منفی باشد.

نماینده مجلس دهم خاطرنشان کرد: توصیه من به دوستان این است که در مورد اجرایی شدن مصوبات بسیاردقت کنند در این زمینه هم برای ایثارگران و هم غیر ایثارگران جنبه های مختلف را مدنظر قرار دهند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش سن جانبازان و والدین شهدا آیا ضرورت اصلاح قوانین موجود احساس نمی شود متذکر شد: ببینید موضوعی که من هم الان دنبال آن هستم این است که می گویم کسانی که به جبهه رفته اند اما درصد ندارند و جانباز نشده اند آیا در شرایط فعلی از لحاظ روحی جسمی و فکری احتیاج به حمایت ندارند؟ هم چنانکه شرایط جنگ، یک شرایط سختی بود و حرف من این است که آنها هم درنظر گرفته شوند.

محمودی نماینده مجلس دهم ادامه داد: متاسفانه مدافعان دیروز دفاع مقدس به سنی رسیده اند که از لحاظ جسمی در دوران پیری قرار دارند و از لحاظ معیشتی در شرایط مناسبی بسر نمی برند و این موضوع باید درنظر گرفته شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلام تاکید کرد: این که شرایط جانبازان شرایط ویژه ای است بحثی نیست و وقتی صحبت از آنها می کنیم باید این موضوع  مدنظر باشد که در واقع هم از لحاظ روحی و هم جسمی درد می کشند.

وی ادامه داد: از لحاظ حمایتی باید خانواده جانبازان زیر ده درصد هم لحاظ شوند، چرا که درهشت سال جنگ، فرد رزمنده ای که خود در جنگ بود دریک طرف قضیه و خانواده  او در طرف دیگر درشرایط روحی بدی قرار  داشتند و این موضوع باید مدنظر قرار بگیرد.

فرزند شهید خاطر نشان کرد: متاسفانه جانبازان، والدین شهدا و همسران شهدا به فراموشی سپرده شده اند! یعنی قبل از هر چیزی اگر تاریخ جنگ را مرور کنیم می بینیم آنها و به خصوص همسران شهدا جزو مظلوم ترین افرادی هستند که هیچ توجهی حتی از لحاظ قانون به آنها نشده است.درصورتیکه بنظر من باید یک همسر شهید یا جانباز، ایثارگری اش حتی بالاتر از فرد جانباز باشد.چرا که شرایط سختی را تحمل کرده اند تا همسران آنها بتوانند در جنگ شرکت کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: عزت و احترام این خانواده ها و جانبازان باید در جامعه نگه داشته شود به هر حال قوانینی که وجود دارد بنظر من یک جوری در بحث عزت و احترام باید گنجانده شود.

 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
سلام ، در حال حاضر موضوعی که فکر تمام ایثارگران محترم را مشغول کرده اخذ کد کاربری سامانه ایثار برای ثبت درخواستهای ایثارگران است. میگویند از این به بعد ایثارگران خودشان وارد سامانه شوند و درخواست خود را وارد کنند.
از دیروز که کد را گرفتیم و رمز عبور را تغییر دادیم دیگر قادر به ورود به سامانه نشدیم. گاهی کد امنیتی میخواهد که در تصویر عددی نشان نمیدهد تا وارد کنیم القصه دیروز سه ساعت در صف بودیم . سالن بنیاد مملو از ایثارگرانی بود که برای دریافت کد کاربری تجمع کردند. محیط بسیار شلوغ و همهمه باعث شد سه مرتبه دچار حالت تهوع شوم و از سالن خارج شوم اما بعلت سرما دوباره به داخل سالن برگشتیم. از رییس منطقه خواستیم که تدبیری برای جانبازان دارای مشکلات اعصاب و روان و جسمی و حرکتی بیندیشد اما طبق معمول هیچگونه تدبیری وجود نداشت. پس از سه ساعت انتظار و زجر و شکنجه هولناک عاقبت کد کاربری را دریافت کردیم اما سامانه ایثار قبول نمیکند و نمیتوانیم واردشویم. موضوع ثبت درخواست وام مسکن ایثارگران است که معلوم نیست باز چه شیره ای به سر ایثارگران مالیدند اما بزودی مشخص میشود نقشه چه بوده است؟؟؟
دلم برای کارمندان بنیاد سوخت که از اول وقت اداری مجبور بودند در آن شلوغی و سر و صدا تا آخر وقت اداری به ایثارگران محترم با متانت و حوصله و نجابت خدمت رسانی کنند. افسوس که همیشه مدیران در اتاقهای لوکس لم میدهند و مردم و پرسنل در اثر بی تدبیری ایشان دچار انواع شکنجه و زجر روحی و جسمی هستیم و دیگر هیچ !!
آیا تصویب وام مسکن ایثارگران واقعیت دارد؟ مسئولانی که بسیاری از تسهیلات و امتیازات ایثارگران از جمله بیمه تکمیلی درمان را ناجوانمردانه قطع کردند آیا حاضر میشوند وام مسکن ایثارگران را پرداخت کنند؟ آیا طبق معمول چاله اعتبار را بنام ایثارگران حفاری کردند تا با چرخشی سیاسی سهم وام ایثارگران به امور دیگری همچون انتخابات پیش رو هزینه کنند؟ بعید میدانیم با وجود این مسئولان سکولار و غربگرا آبی برای رفع مشکلات مسکن ایثارگران محترم در قوری بنیاد گرم شود هرچند قوری روی آتش خاموش و افسرده تدبیر و امید باشد!!!!

...

من تعجم که در چرا بانوان ایران زمین از مردان باسوادتر و با

وجدان ترند ؟!

اگر نیمی از نمایندگان و هیئت دولت و ایثارگران قانون بدست ؛

بمانند این خانم نماینده عاقل بودند :

امروز ایران اسلامی بود ؟!

و رزمندگان و جانبازان جبهه و جنگ فقیر و درمانده نبودند

و در امور جامعه نقش داشتند

و ایران اسلامی احترام داشت

حیف و صد حیف که همسنگران رزمنده ستیز چیز دیگری می خواستند ؟!

و نجومی بگیران

و ۴ تابعیتی ها

و اختلاس گران هم ؟!

و مملکت را به مشقت انداختند ؟!

و خدا رحم کند ؟!

به ایران عزیز ؟!

...

حرفات خیلی خوب وآرمانیه ولی 30ساله ازاین حرفهاداره توسط شماگفته میشه.بجای حرف همین هفته رسیدگی به جانبازان زیر25درصدوخانواده های آنان روفوری تصویب کنین.
متاسفانه برادروخواهرشهیدفراموش شده اندوهیچ گونه تسهیلاتی درنظرگرفته نشده است .
جانباز ان زیر 25% جبهه را درک کرده ودیده اندورزمندگان دیدن چیزایی که دیگران شنیدن *رد قانون تصویبی مجلس جواب اخروی دارد و بفرمایش حضرت امام کسانیکه از بسیجیان غافل شوند درآتش دوزخ الهی خواهند سوخت /نگذارید پیشکسوتان جهاد وشهادت و خون درپیچ وخم روزمرگی خود بفراموشی سپرده شوند / فرزندان عزیز وخانواده گرامی بعد ازجنگ ودفاع مقدس طبق چه ملاک ومعیار شرعی و عرفی اولی به جبهه رفته ها هستند*مگر نه اینست که یکشب نگهبانی درراه خدا بسیار اجر دارد * قانون های تبعیض آمیز انسان را وادار میکند به طرح مسائل دنیایی وقیاس مع الفارق * آنان که میتوانند و حقا خودرامسئول میدانند منتشرکنند وبه گوش آن عده که ناعادلانه عمل میکنند گوشزد نمایند. که تصویب قانون ناعادلانه عین بی قانونی است. این عین حق الناس است که نادیده گرفته شده استخانواده معظم شاهد و معلولین چشم و چراغ ملتند. اما خانواده های بعد از جنگ بالای بیست و پنج در قانون بالاتر از رزمندگان و جانبازان زیر بیست و پنج درصدند،حتی در مدارس شاهد کارکنان بنیاد شهید و آموزش و پرورش برای پرداخت شهریه مانند فرزندان بالای بیست و پنج درصد میباشند وزیر بیست و پنج درصد بیشتر شهریه میدهد.......
مثال...نمونه:درسا۶۵درشلمچه شیمیایی شدم بیمارستان صحرایی مدارک ام راگم کرده و...و...و........کمیسیون هم درصدشیمیایی نداده!درهمان دوران که درشلمچه بودم۲فرزند۲قلوی بنده درپناهگاه بیمارستان متولدشدندوشهرخالی ازسکنه بود!بچه های من نان خشک رابه آب میزدنذومیخوردندو...و...و.........!چه شدآن همه ایثارگری خالصانه؟!کی قدرمیداند؟!مسئولین عوض شده اندوبعضی هم عوضی!!! ایثازگران باچنگ ودندان مملکت رانگه داشتند...آیااین است مزدشان؟؟؟!!!کوه بیستون راعشق کند وشهرتش فرهادبرد!!!!!خدالعنت کندمنافقین ازخدابی خبررا...آمین.و...
سلام همین که در برنامه ششم هست تصویب بشه خوبه همینو تصویب کنید ممنون میشیم احتملا اخر این هفته بررسی بشه
احسنت به شما خواهر گرامی.ای مردان نامرد ازسخنان این نماینده محترم خجالت بکشید واینهمه بار مالی را علم نکنید وبرسر این رزمندگان نکوبید
حاج خانم کجای کاری؟؟؟ نمایندگان همکارشما دولتیان دست بدست هم داده اند ودارن تیشه به ریشه جانبازان ورزمندگان میزنند اونوقت شما دم ازاصلاح میزنید!!!!!! مطمءن باش کسی که به فکر جیب خودوخانواده شه هیچوقت به فکرایثارگران مظلوم نخواهد بود .
خانم محترم حالا که میخوان یه چیزی برارزمندگان تصویب کنن شما سنگ میندازن همینه اگه تصویب بشه بهتره

...

تو مخالف رزمندگانی ؟!

برای رزمندگان که چیزی تصویب نشده .

دروغت را جایی دگر ببر ؟!

...

حرفای دوپهلو
سلام مگه قرار نشد سقف درصد جانبازی جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی 25 درصد باشد پی چی شد چرا دولت به ما هیچ اهمیتی نمیدهد ...معافیت فرزندان جانباز زیر 25 و ایثارگر به کجا رسید ...شرم بر این نماینده های ایثارگران در حالیکه میدونن ما ایثارگران همه بالای 55 سال سن داریم میان و برای ما سهمیه دانشگاه میزارن ودرحالیکه همه میدونن ما به این سهمیه ها احتیاجی نداریم و باید این سهمیه برای فرزندان و خانواده های ما لحاظ بشه نه برای من پیرمرد ....لعنت بر اون کسی که روز اول جانبازان رو بر اساس درصد تقسیم بندی کرد
احسنت
چرا در مورد شهریه دانشگاه ازاد به فرزندان جانبازان زیر 25 درصد تخفیف نمیدن
پس طرح رسیدگی به جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی زیر 25 درصد به کجا رسید مشئولین بنیاد میگن هر موقعی مردید شما رو به به 25 درصد ارتقا میدیم واقعا شما اصلا شرم و حیا دارید ...
چرا طرح معافیت فرزندان ایثارگر و جانباز زیر 25 درصد روی زمین مونده نمیدونم علت حساسیت ستاد کل نسبت به این طرح چیه سالی 400 هزار نفر تو ایران فقط تو حوادث جاده ای می میرن حالا اگه چند فرزند جانباز معاف بشه به جایی بر نمیخوره چون اکثر اونها خدمت هم رفتن و دیگه احتیاجی به این طرح هم ندارن...به نظر من باید در ازای هر 5 درصد یک نفر رو معاف کنن
دیروز تو بنیاد شهید بودم یه جانباز 30 درصد اومد که کلی هم تو بنیاد تحویلش گرفتن داشت از جنگ خاطره میگفت ازش پرسیدم تو کدوم جبهه مجروح شدی گفت تو خونه بودم یه دفعه یه بمب خورد وسط حیاطم و خودم و همسرم جانباز شدیم به حال خودم گریه کردم منی که 35 ماه تو جبهه های غرب کشور بودم و جانباز 15 درصد اعصاب و روان شیمیایی هستم و 30 ساله دارم با فلاکت زندگی می کنم و خانوادم رو زجر کش کردم باید وضعم این باشه که حتی تو بنیاد شهید وقتی ازم پرسیدن چند درصد جانبازی داری همه بهم خندیدن ....خدایا دنیات قشنگ نیست
چرا طرح معافیت فرزندان ایثارگر و جانباز زیر 25 درصد روی زمین مونده نمیدونم علت حساسیت ستاد کل نسبت به این طرح چیه سالی 400 هزار نفر تو ایران فقط تو حوادث جاده ای می میرن حالا اگه چند فرزند جانباز معاف بشه به جایی بر نمیخوره چون اکثر اونها خدمت هم رفتن و دیگه احتیاجی به این طرح هم ندارن...به نظر من باید در ازای هر 5 درصد یک نفر رو معاف کنن
به نام خدا بإسلام ضمن تشكر خواهشمند است سهميه كنكور براي فرزندان جانبازان زير ٢٥ درصد را با قيد فوريت براي أنسال تصويب نماييد .
خدا از کسانی که در حق من و خانواده جانباز بیست درصذ شمیایی ئ اعصاب ظلم می کنذ نحواهد گذشت چون من دعا خواهمکرد فقط حرف بزنید و خوب جولان دهید5963
توازچه میترسی بزار تصویب بشه ما میخوایم آش نخوریم دهنمون بسوزه ..
میترسه کم برسه....
اگرامثال اینا بزرن...
موارد فراکسیون براز تناقض و اشتباه است و باعث خنده...! من از مواد و قوانین کاملا اطلاع دارم اگر با این وضع به صحن برود باعث ابروریزیست...
خانم محترم . ایا رزمندگان با تعریف محدود کننده شما اعم از شش ماه دوازده ماه بیست و چهارماه و سی ماه از دیدگاه شما و کمیسون تلفیق ایثارگر هستند یا نه اگر ایثارگر هستند . که مداراکی چون جانبازان ( کارت شناسایی ) تهیه شده تا مجبور نشوند جهت هر امری به کارگزینی بسیج رجوع نموده و نامه دریافت نمابد . نمونه حقیر در حال حاضر بیش از ۵۰ نامه جهت ارائه به ارگانها و ادارات مختلف از کارگزینی بسیج دریافت نموده .
و اگر ایثارکر نیستند مانند مجلس هفتم تکلیف انها را روشن نمایید که این قشری که بیش از همه ایثارگران در جبهه جنگیده و یک هزارم انها دارای شاخصه های و مزایای ایثارگران نیستند ‌ چون پرونده ای برای خود اعم از دو شاهد و برگشتن از بیمارستانهای صحرایی به خط به اصطلاح امروزیها ( حزب الله بازی ) در بنیاد دست و پا ننمودند و تعدادشان هم زیاد است و از کاسه جانبازان باید خرج این دلاوران بی ادعا نمود انها را از مجموعه ایثا گران کمافی السابق خارج نمایید . الحمدلله مجلس هفتم که همه بلا استثنا مورد تایید اقا امام زمان بود و لبست انها به توشیح ان معصوم ( عج ) رسیده بود ( سخنان یکی از بزرگان نظام در خصوص مجلس هفتم ) قدرت این عمل را داشتند . که سرباز ۵ درصد در را جانباز اما رزمنده هشت ساله را ایثارگر ندانند شما امیدوارم این قدرت را داشته باشید . دفاع بدون رزمندگان و جانبازانی که پس از رفع جراحات. و بعضا با نقاحت در راه خدا در برابر دشمنان ایستادند معنا ندارد . کمیسون تلفیف باید جایگاه رزمندگان و جانبازانی که توان جنگ پس از دفاع را پیدا نموده و دوباره و سه باره و بعضا با پای مصنوعی و عصا ( رزمنده بزرگوار کردان میثم لشکر قدس گیلان که نامش را فراموش نموده ام ) دفاع از دین میهن و ناموسشان را ترک ننمودند با فردی که با یک ترکش و در اوردن ان هم از سربازی معاف شد و همدجانباز فلان در صد میباشد فرق گذشته و جایگاه واقعی ایثار را بر اساس ایثار نه سو استفاده محیا سازد . امیدوارم این نوشته نیز بنا بر دیدگاههای سیاسی حذف نشود
خواهشمندم برای جانبازان زیر 25 درصد هم سنوات ارفاقی یا سختی زیان آور در نظر بگیرید
بخدا سخته یه جانباز تا سن 60 سالگی کار کنه
متاسقانه جانبازان زیر 50درصد دارند تابان خود خواهی ها وجناح بندی اینها میشوندبه بهانه اینکه مجروحین 5 یا10درصد حمایت کنند
نترس هرچه باشه شما درصد بالیی داری
خانم محترم حالا برای جانبازان بالای 10درصد چکارکردین اینک غصه زیر 10درصد میخورید
مسئولین عزیز .لطف کنید کاری کنید حق رزمندها وجانبازان پایین ازبین نره. مثلا دانشگاه راطبق درصد رایگان کنید 5درصد تا 10 1نفر 10 تا20 .2نفر ووو بعد جانباز زیر 25 بیکار که خانمش در شرکت یا کارمنده بجای جانباز از معافیت مالیات وبیمه برخوردار باشد وجانبازان رزمنده را جانبازی با مقدار جبهه جمع شود وان 12 ماه جبهه امتیاز دادهاید ولی جانباز 20 درصد و10 ماه جبهه امتیاز نداره خوب مرور کنید
پیام ما رزمنده های شهر قروه کردستان ارسال کردیم وارد سایت نشده از مدیریت محترم فاش نیوز میخوایم لطف کنن نظر ما و تشکرمان را به خانم محمودی نماینده لایق برسانند
جانبازان زیر 25درصد که پیر شدن لااقل سهمیه کنکور را برای فرزندانشان برای سال جاری با قید فوریت تصویب نمایید.
به خانم محمودی بگید که لااقل این بند را هم در مورد رزمندگان به تصویب برسونید:
رزمندگان با داشتن 1 سال سابقه حضور داوطلبانه در جبهه میتوانند با داشتن 25 سال خدمت بدون سنوات ارفاقی یا مثلا 2 سال ارفاق بازنشسته شوند

...

اینو .

چه خوش خیاله ؟!

خوش بحالش .

...
مهربانو (سمیه محمودی ) نماینده مجلس شورای اسلامی ..
شما بانوان ظاهرا از اقایان نماینده بهتر توانسته اید جامعه ایثارگران را درک کنید ..
هرچند به تمامی حرفهای نمایندگان باید شک کنیم چون معمولا در این چهار دهه جز دروغ چیزی عایدمان نشده است ...
واقعا تاکی میخواهند نمایندگان دروغ تحویل جانبازان بدهند فکرنکنم که ماجانبازان زیر25درصدطعم کمی خوشبختی را بچشیم .
خودتان قضاوت بفرماییدالان چند وقت است که میخواهند جانبازان موج انفجاری
(اعصاب وروان ) را به مرز25درصدبرسانندپس چه شد آن همه وعده های دروغین .
نمایندگان شرمتان باد خجالت بکشید .
حق ایثارگران این نیست که شمایان پیش گرفته اید ...
من که دیگر به هیچگونه ازحرفهایتان ایمان ندارم شمایانی که پیشانیتان را با نیرنگ داغ میکنید تا ظاهری متدین درجامعه خودرا به نمایش بگذارید شما تسبیح بدستان اختلاسگر اصلا نمیخواهید که دیگرنامی از ایثارگران درجامعه نمایان باشد واز خداوند قادر فقط نابودیتان را خواهانم همانطورکه با زیرپا گذاشتن شخصیت رزمندگان بازی کردید و در پیشگاه خانواده هایشان انها را شرمنده کردید خدا شما را شرمنده خلق کند ..
حتما در هرمقامی هم که باشید از مقام ( شاه) بالاترنیستید دیدید عاقبت چه شد برایتان درس عبرتی نیست
سلام ماده 51فوق العاده ایثارگری برای شاغلین دستگاههای دولتی به جانبازان زیر25درصدورزمندگان سامل شودبخداثواب داره هرجورشده بفوریت این ماده رواصلاح کنید
سلام کسی که موظفی بوده ورفته جانباز یا شهید شده یک طرف واجرشان با خداوند ومورد تکریمهم باید باشند
طرف دیگر فردی که داوطلبانه وبسیجی رفته جبهه که اگر جانباز وشهید شده که بنیاد شهید مسئولیت رسیدگی به آن را دارد ولی اگر خوشبختانه سالم به وطن برگشته والان سایه اش بالای سر خانواده اش است ولی این رزمنده داوطلب بدون هیچ گونه دریافت خدماتی شرمنده خانواده اش است ( 12ماه رزمنده داوطلب باشی وفرزندت با مدرک کارشناسی در سازمان.....ده سال است با قرارداد کارمعین کاربکند ازقراردادی تبدیل وضعیت واستخدام نکنند .رزمنده 70سال سن دارد لااقل برای خشنودی رزمنده فرزندش تبدیل وضعیت شود)
اگر تهدیدی باز هم به کشور شود برادران ارتشی وسپاهی ونیروی انتظامی موظفی باید در مقابل دشمن بایستند ولی نقش بسیج مردمی داوطلب خیلی موثر وسازنده خواهد بود همچون دوران دفاع مقدس
بیشتر شهدا وجانبازان ورزمندگان داوطلب بودند
به داوطلبین باید خیلی بها ومنزلت داده شود موظفی ها خود نظامی بودن را شغل انتخاب کرده است که انشاالله موفق باشند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi